abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68054685
Voorronde CL overleven ze toch niet, alleen Feijenoord telt op dit moment.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 15 april 2009 @ 22:15:25 #52
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68055006
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:28 schreef buddyb het volgende:
zal ook wel lukken. ajax is in vorm.

voor happel
[..]
En wat nu, kokosmakroon?

Toch niet meer dan terecht dat er vraagtekens bij een tripje gezet wordt, wanneer niet duidelijk is of dit iniatief betaald is door de spelers of de club? Dat het jou misschien niet interesseert wat er met de club gebeurd, betekent niet dat anderen daar net zo over moeten denken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_68057337
Alsof zoiets compleet door de club betaald gaat worden, laat uberhaupt staan dat ze dat lekker mededelen.

Overigens vind ik het niet de meest geslaagde actie.
pi_68058002
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef Happel het volgende:

[..]

En wat nu, kokosmakroon?

Toch niet meer dan terecht dat er vraagtekens bij een tripje gezet wordt, wanneer niet duidelijk is of dit iniatief betaald is door de spelers of de club? Dat het jou misschien niet interesseert wat er met de club gebeurd, betekent niet dat anderen daar net zo over moeten denken.
Kokosmakroon
pi_68059163
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof zoiets compleet door de club betaald gaat worden, laat uberhaupt staan dat ze dat lekker mededelen.

Overigens vind ik het niet de meest geslaagde actie.
Dat was wel de gedachte hier, omdat er in het artikel stond dat Feyenoord wou werken aan teambuilding binnen de groep. Top dat de spelers het gewoon zelf gedokt hebben, de wedstrijd was niet om aan te zien, maargoed als het de teamspirit maar verbeterd zeggen we dan he.

Ik heb zo'n gevoel dat de Guzman trouwens gaat bijtekenen.
pi_68059288
quote:
15-04-2009 A1 HEEFT TITEL NIET MEER IN EIGEN HAND
Feyenoord A1 is er woensdagavond niet in geslaagd om de koppositie in de eredivisie voor A-junioren te pakken. De ploeg van trainer Jean-Paul van Gastel verloor op eigen veld met 0-1 van FC Utrecht A1, waardoor het met nog drie wedstrijden te spelen derde blijft op twee punten van lijstaanvoerder Ajax A1. ‘Het zware programma en de smalle basis die we hebben beginnen zijn tol te eisen’, zei Van Gastel na afloop. ‘Desalniettemin ben ik trots dat we nog steeds meedoen om het kampioenschap. Deze jongens hebben al zóveel moeten geven dit jaar.’

Feyenoord had het eerste half uur het betere van het spel, maar verzuimde de enkele kansen die het kreeg te verzilveren. Gaandeweg de eerste helft werd het van Rotterdamse zijde minder op Varkenoord en kregen de Utrechters meer grip op de wedstrijd. ‘Je zag bij ons tegen de rust de krachten wegvloeien’, zei Van Gastel. ‘Dit was een voorbode voor de tweede helft, waarin wij niet meer in staat waren Utrecht pijn te doen.’

Desondanks duurde het tot de slotfase totdat Feyenoord zich gewonnen moest geven. Een verkeerde terugspeelbal op doelman Robbert van der Post had in de 84ste minuut fatale gevolgen, want naast het winnende doelpunt voor FC Utrecht zagen de Rotterdammers ook hoe Van der Post na deze actie geblesseerd van het veld moest. Doordat Van Gastel al vijf keer had gewisseld, moest Feyenoord met tien man verder en speelde rechtsback Eekman de wedstrijd op verdienstelijke wijze uit als keeper.

‘Het is jammer dat we vandaag niet hebben weten te winnen’, besloot Van Gastel. ‘Want het was mooi geweest als we de koppositie hadden weten te pakken. We zullen onze wonden moeten likken en ons klaar moeten maken voor de topper van zaterdag tegen AZ.’ Feyenoord speelt dan om 14:30 uur op Varkenoord tegen de op de tweede plaats staande Alkmaarders.

Opstelling Feyenoord A1: Van der Post; Eekman, Piqué, Schenkeveld (46’ Erkelens), Nelom (46’ De Vrij); Van Haaren, Isoufi (46’ Rashid), Clasie; Machek (61’ Lagouireh), Fileccia (46’ Castaignos) en Cabral.
Matig hoor.
-
pi_68059349
Mag je in de A junioren 5 keer wisselen
pi_68059372
Lekker boeiend of de A1 kampioen wordt, laat ze maar wat talentjes opbrengen die door kunnen stromen naar het eerste volgend jaar.

En sjimz heeft wel een punt.
pi_68059653
http://www.sportwereld.nl(...)d_in_wachtkamer.html
quote:
Mulder bij Feyenoord in wachtkamer
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Erwin Mulder hoopt Excelsior deze zomer te verruilen voor Feyenoord. Maar of de nieuwe beleidsbepalers in de Kuip de talentvolle doelman al na één jaar terughalen, is nog de vraag.

Erwin Mulder. FOTO PICS UNITED
Maar of de nieuwe beleidsbepalers in de Kuip de talentvolle doelman al na één jaar terughalen, is nog de vraag. Technisch adviseur Leo Beenhakker liet in het programma Studio Voetbal weten dat zijn voorkeur uitgaat naar een meer ervaren rot tussen de palen. Mulder zit voorlopig in de wachtkamer.

Was je verrast door de uitspraken van Beenhakker?

Mulder: ,,Ik heb het programma zelf niet gezien, maar heb wel gehoord wat hij heeft gezegd. Feyenoord zou het liefst een keeper van 27, 28 jaar voor een jaar of vier vastleggen. In dat geval willen ze mij verhuren. Als het niet lukt om een andere keeper te halen, willen ze mij terughalen. Ik heb zelf nog niet met Beenhakker gesproken, maar mijn zaakwaarnemer wel. Hij vertelde dat Feyenoord op zoek is naar een keeper. Ze weten alleen nog niet wie er vrij zijn en wat ze financieel gezien kunnen doen.’’

Dus is je toekomst nog onzeker.

,,Ik weet wel wat ik wil, maar moet tot eind deze maand op Feyenoord wachten. Dat is niet fijn, want je wilt als speler duidelijkheid. Bovendien zitten andere clubs met het samenstellen van hun selectie voor volgend seizoen ook niet stil. Het is voor mij het belangrijkste dat ik kan spelen. Dat heeft Leo Beenhakker ook tegen mijn zaakwaarnemer gezegd. Een dezer dagen heb ik zelf ook nog een gesprek met hem.’’

Ben je teleurgesteld dat Feyenoord jou niet als eerste optie ziet?

,,Ik ben op mijn vijftiende naar Feyenoord gekomen om er zo snel mogelijk in het eerste te staan. Als dat volgend seizoen niet lukt, wil ik worden verhuurd aan een eredivisieclub. Het heeft geen zin om derde keeper te zijn. Dat wil Feyenoord ook niet. Dus als er naast Rob van Dijk nog een keeper komt, kan ik naar een andere club.’’

Excelsior is een gesloten boek?

,,Dat hangt er vanaf. Als Excelsior promoveert, wil ik graag blijven. Excelsior is een mooie club en heeft vertrouwen in me. We gaan het moeilijk krijgen in de play-offs, maar niets is onmogelijk.’’

Leo Beenhakker en Mario Been kwamen je vrijdag tegen Emmen (0-2) bekijken. Wist je dat?

,,Van Beenhakker wel, van Been niet. Nee, dat beïnvloedt me niet. Ik wil elke wedstrijd goed spelen. Als ik dat doe als de beleidsbepalers van Feyenoord op de tribune zitten, is dat mooi meegenomen.’’

Er viel weinig eer voor je te behalen.

,,Ik heb drie ballen gehad. Twee keer was ik kansloos, de derde pakte ik. Ze hadden inderdaad beter een andere wedstrijd kunnen kiezen, maar ik neem aan dat ze weten wat mijn kwaliteiten zijn.’’

Is het een ramp als Feyenoord je deze zomer niet terughaalt?

,,Ik ben pas 20 jaar en heb geduld. Ik hoop dat ik volgend seizoen in de eredivisie speel. Er is ook wel belangstelling. Maar ik kan nog geen conclusies trekken als Feyenoord dat nog niet heeft gedaan.’’
  donderdag 16 april 2009 @ 09:52:08 #60
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68062895
quote:
TIFO Oproep: Neem je Feyenoord-sjaal mee

Aanstaande zaterdagavond staat de belangrijke wedstrijd van Feyenoord tegen Fc Twente op het programma. Hierbij willen wij iedereen oproepen om deze avond zijn of haar Feyenoord-sjaal mee te nemen naar De Kuip.
Normaal gesproken organiseert het TIFO-team deze acties met maar 1 gezamenlijk doel: de sfeer in het stadion zodanig beïnvloeden, dat Feyenoord (ondersteund door het fanatiek meelevende Legioen) gaat winnen. Deze zaterdag zijn dat er 2!. Wat die tweede reden is houden we nog even geheim, maar dat zal aanstaande zaterdag allemaal duidelijk worden. Wat we wel kunnen verklappen is dat de actie van zaterdag 2x uitgevoerd moet worden. De eerste keer na de warming-up en de tweede keer bij de opkomst van de spelers.

Wij wensen u een prettige wedstrijd en rekenen op uw medewerking!

Het TIFO-team Feyenoord Rotterdam
pi_68063216
oh god niet weer lee he..
pi_68063247
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:03 schreef Thunder0x het volgende:
Ik vind het best irritant dat jij dezelfde user icon hebt genomen als dat ik heb
  donderdag 16 april 2009 @ 10:51:13 #63
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68064690
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik vind het best irritant dat jij dezelfde user icon hebt genomen als dat ik heb
ik dacht, al, reageer je nu op jezelf

valt weinig tegen te doen, iemand op dit forum gebruikt ook ''mijn geclaimde" icon
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_68064767
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:51 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

ik dacht, al, reageer je nu op jezelf

valt weinig tegen te doen, iemand op dit forum gebruikt ook ''mijn geclaimde" icon
Telkens als ik die user icon zie dan denk ik "wtf heb ik dat gepost" tot dat ik een tel later de username zie
pi_68064920
tvp
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  donderdag 16 april 2009 @ 11:01:53 #66
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68065052
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:52 schreef Kopbal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik gok het afscheid van Gerard Meijer, aangezien de laatste thuiswedstrijd in het teken van Sophia staat.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_68065076
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik gok het afscheid van Gerard Meijer, aangezien de laatste thuiswedstrijd in het teken van Sophia staat.
Word ook al op andere forums gemeld idd.
  donderdag 16 april 2009 @ 11:03:24 #68
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68065103
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:03 schreef Thunder0x het volgende:
Ik dacht heel ff dat Lee terug zou keren bij Feyenoord na weer een mislukte huurperiode, na het zien van deze post
pi_68065123
Oja, ook al zo'n Bosz aankoop
  donderdag 16 april 2009 @ 11:44:31 #70
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68066692
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Word ook al op andere forums gemeld idd.
Daarom. Als het echt zo is, wordt het kippenvel2. Jammer dat Fortis / ASR die reclamecampagne niet meer heeft
pi_68070503
Uiteraard gaat Feyenoord van Twente winnen. Zo overtuigend spelen die de laatste tijd niet!
  donderdag 16 april 2009 @ 13:40:57 #72
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68070672
quote:
Op donderdag 16 april 2009 13:36 schreef Magereheinus het volgende:
Uiteraard gaat Feyenoord van Twente winnen. Zo overtuigend spelen die de laatste tijd niet!
Zou wel opvallend zijn, we zijn nu 20 eredivisie duels ongeslagen.

Hoop dat ik nog een kaartje voor het uitvak kan bemachtigen bij iemand. naja zal wel niet.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68070712
quote:
Op donderdag 16 april 2009 13:36 schreef Magereheinus het volgende:
Gelukkig is dat bij Feyenoord wel het geval
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_68071509
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

heel jammer voor je
  donderdag 16 april 2009 @ 14:17:24 #75
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68071930
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:05 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

heel jammer voor je
Het is ook nog eens irritant voor andere users + het is een kleine moeite om hem te veranderen.
pi_68072889
quote:
Kevin Hofland vreest einde seizoen

ROTTERDAM
- Kevin Hofland vreest dat het seizoen voor hem voorbij is. ,,Daar hou ik ernstig rekening mee,’’ sprak de Feyenoord-verdediger donderdag na de training. ,,Misschien dat ik de play-offs nog kan halen.’’

Hofland raakte op 8 maart in de uitwedstrijd tegen NAC geblesseerd toen hij ongelukkig op zijn achterhoofd viel. Bij die val raakten zijn nekbanden beschadigd.

De schade leek aanvankelijk mee te vallen, maar de Limburger moest zich een week later tegen PSV in de rust laten vervangen omdat hij klachten bleef houden. ,,Ik weet niet of die wedstrijd de blessure heeft verergerd,’’ aldus Hofland. ,,Dat doet er ook niet toe. Volgens mij is deze blessure vrij uniek voor een voetballer. Dit verwacht je eerder bij een turner.’’

Wat Hofland precies mankeert is moeilijk vast te stellen. ,,Je kunt het vergelijken met gescheurde enkelbanden. Waarschijnlijk zijn mijn nekbanden ingescheurd. Op foto’s kun je daar alleen niets van zien. Voor het herstel staat vier tot zes weken. Het verschil met een enkelblessure is dat ik bijna alles kan doen. Dat is wel een voordeel. Ik mag alleen niet koppen, want dan kan er nog meer beschadigen. Zo lang ik nog iets voel, doe ik dat ook niet.’’

Pas als Hofland volledig pijnvrij is, kan hij gaan denken aan een rentree. De verdediger sloot woensdag weer aan bij de selectie en trainde gisteren met de beloftes. ,,Het gaat wel de goede kant op, maar ik moet eerst twee dagen pijnvrij zijn. Dat moet ik zelf aangeven. Ik kan niet voorspellen wanneer dat is.’’

Een terugkeer tijdens de play-offs sluit hij niet uit. Feyenoord moet zich daarvoor nog wel zien te plaatsen. ,,Tegen FC Twente hebben we zaterdag niets te verliezen. We zullen de drive moeten hebben en er vol voor gaan. Tegen ADO en FC Utrecht spelen we nog twee lastige uitwedstrijden, maar we hebben het nog in eigen hand.’’

Feyenoord kan zaterdag in de eigen Kuip wel weer beschikken over Jon Dahl Tomasson. De Deen is hersteld van zijn hamstringblessure en maakt zijn rentree in basis. André Bahia keert terug van een schorsing.

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68072993
Tomasson, blijf eens een keer langer dan 2 weken fit deze keer.
-
  donderdag 16 april 2009 @ 14:57:54 #78
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68073182
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:50 schreef Ritmo het volgende:
Tomasson, blijf eens een keer langer dan 2 weken fit deze keer.
moet een wonder voor nodig zijn
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 16 april 2009 @ 14:59:48 #79
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68073251
Hij scoort twee keer en raakt vervolgens weer geblesseerd. Hij loopt waarschijnlijk wel 1 op 1 voor wat het waard is.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:46:15 #80
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68077214
Zaterdag eens proberen kaartje voor Utrecht en Ado uit te regelen
pi_68079427
Goede zaak:
quote:
Feyenoord wil verder met Brard

ROTTERDAM - Stanley Brard blijft hoofd opleidingen bij Feyenoord. De oud-speler van de Rotterdammers is met de clubleiding in gesprek om zijn aflopende contract te verlengen.
,,We streven naar continiuïteit,’’ aldus directeur Eric Gudde. ,,De jeugdopleiding is onze levensader en Stanley geeft daar uitstekend leiding aan.’’
Feyenoord wil ook verder met John Lammers. Het is de bedoeling dat de spitsentrainer en assistent van Leon Vlemmings het nieuwe onder 18-elftal (A2) onder zijn hoede gaat nemen. De club neemt afscheid van Pim Doesburg, die dit seizoen nog actief was als keeperstrainer in de jeugdopleiding.
Uit AD
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68079546
Helemaal geen goede zaak dat Lammers blijft.
-
  donderdag 16 april 2009 @ 17:56:27 #83
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68079868
Vriendjespolitiek blijft?
pi_68079954
Brard doet toch gewoon goed werk? En Lammers krijgt deels een nieuwe functie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 april 2009 @ 18:03:02 #85
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68080078
Blijkbaar doen ze het werk gewoon goed... Hoezo zou dat niet kunnen?
  donderdag 16 april 2009 @ 18:04:03 #86
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68080110
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:59 schreef methodmich het volgende:
Brard doet toch gewoon goed werk? En Lammers krijgt deels een nieuwe functie.
Zo ver ik heb gelezen, zal hij alleen nog maar sporadisch bij het eerste worden ingezet, verder trainer van de A2 zijn en spitsentrainer over de gehele jeugd oid. Beetje vaag.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:22:22 #87
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68080704
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef Tomasso het volgende:
Blijkbaar doen ze het werk gewoon goed... Hoezo zou dat niet kunnen?
Het waren allemaal vriendjes van Bosz en Jansen, hè. Allemaal prutsers dus.
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Ritmo het volgende:
Waarom dan niet? Wat weet jij over zijn functioneren?

Ik gok niks
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 16 april 2009 @ 18:25:51 #88
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68080843
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Het waren allemaal vriendjes van Bosz en Jansen, hè. Allemaal prutsers dus.
Alleen als het ze uitkomt uiteraard.
pi_68080939
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef Happel het volgende:
Waarom dan niet? Wat weet jij over zijn functioneren?

Ik gok niks
- Vriendje van Bosz.
- Hoogste wat ie als spits ooit bereikte was NAC
- Werd als assistent-trainer bij de Graafschap na een jaar weggetrapt naar een of andere amateurclub.

Ik zie niet in hoe zo iemand onze spelers beter kan maken. Bij Ajax loopt Bergkamp rond, bij PSV Luc Nillis, bij AZ Arveladze en Kluivert en waar komen wij mee aan? John Lammers
-
  donderdag 16 april 2009 @ 18:31:37 #90
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68081048
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

- Vriendje van Bosz.
- Werd als assistent-trainer bij de Graafschap na een jaar weggetrapt naar een of andere amateurclub.

Ik zie niet in hoe zo iemand onze spelers beter kan maken. Bij Ajax loopt Bergkamp rond, bij PSV Luc Nillis, bij AZ Arveladze en Kluivert en waar komen wij mee aan? John Lammers
Je jankt dus maar wat.
Elite
Tegen TTIP
pi_68081203
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Je jankt dus maar wat.
En jij vertrouwt op het geweldige beleid.
-
  donderdag 16 april 2009 @ 18:37:36 #92
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68081279
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

- Vriendje van Bosz.

Als het aan jou had geleden, hadden we zeker Van Hooijdonk nu gehad als spitsentrainer? Die is lekker bevorderlijk ja.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:38:42 #93
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68081318
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, hij oordeelt op basis van wat bekend is. Niet op halve of geen waarheden die jij uit je duim zuigt . Dat lijstje wat je net neerzette heeft geen ene fuck te maken met hoe hij z'n werk nu uitvoert.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:39:23 #94
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68081337
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Oh?
Elite
Tegen TTIP
pi_68082295
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:37 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Als het aan jou had geleden, hadden we zeker Van Hooijdonk nu gehad als spitsentrainer? Die is lekker bevorderlijk ja.
Ik roep niet direct de naam van Van Hooijdonk hoor, maar ik zie niet in op basis waarvan ik Lammers een goede trainer zou vinden.
-
  donderdag 16 april 2009 @ 19:13:22 #96
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68082449
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik roep niet direct de naam van Van Hooijdonk hoor, maar ik zie niet in op basis waarvan ik Lammers een goede trainer zou vinden.
Je kan gewoon geen oordeel vellen over hem op basis van zijn verleden. Aan de hand van een carrière valt namelijk niks te zeggen over iemands carrière als trainer, kijk naar Lodeweges. Mocht je denken van wel, dan zegt dat echt veel over je verstand van het voetbal.
Elite
Tegen TTIP
pi_68082476
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Ritmo het volgende:
Waarom niet? Ik ken zijn trainerskwalteiten niet, maar ze zullen niet zomaar zijn contract verlengen.
Ik vond het wel vreemd toen hij werd aangesteld als spitsentrainer. Wat moet zo'n man Roy Makaay nou leren?
  donderdag 16 april 2009 @ 19:29:07 #98
185115 Juk
Misschien
pi_68082969
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik ken zijn trainerskwalteiten niet, maar ze zullen niet zomaar zijn contract verlengen.
Ik vond het wel vreemd toen hij werd aangesteld als spitsentrainer. Wat moet zo'n man Roy Makaay nou leren?
Misschien gaat hij Roy Makaay leren om anderen te trainen? Makaay als spitsentrainer zou iig wel goed zijn, als we Ritmo moeten geloven.
The only thing I fear is my MoM
  donderdag 16 april 2009 @ 20:36:40 #99
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68085344
quote:
Lucius door blessures zes weken uit de roulatie
Theo Lucius heeft hoogstwaarschijnlijk zijn laatste wedstrijd in het shirt van Feyenoord gespeeld. Door meerdere blessures is hij zes weken uit de roulatie. Hij brak in het duel met Heracles Almelo zijn rib. In het ziekenhuis was er nog meer rampspoed voor Lucius. Daar bleek namelijk dat hij een ontzette kaak, een gescheurde lip en drie kapotte tanden had.
Dat laatste is omdat hij in het ziekenhuis in elkaar is gezakt. Arme Theodore.
  donderdag 16 april 2009 @ 20:46:02 #100
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68085723
Zet een in je MSN-naam uit medeleven voor De Luus.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')