Ja dat is dus ook mijn probleem, ik wil in juli naar Tenerife en zit er zeker over te denken om dat vanuit Düsseldorf of iets dergelijks te boeken. De prijzen vanuit Nederland blijven duur!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:15 schreef Yi-Long het volgende:
Yeah, volgens mij is het vanuit Duitsland eigenlijk standaard al een stuk goedkoper. Wij gingen al via Duitsland voordat die hele vliegtax kwam. 2 weken geleden nog iemand gesproken die naar Malaysia gaat en ook daar was het goedkoper om in Duitsland te vertrekken, MET KLM(!), en die gaat vervolgens ook nog eerst naar Amsterdam toe(!), om van daaruit naar Malaysia te vliegen...
...om over de klantvriendelijkheid/service nog maar niet te spreken.
tjsa.. vriendin van mij gaat ook via klmquote:Op woensdag 15 april 2009 11:15 schreef Yi-Long het volgende:
Yeah, volgens mij is het vanuit Duitsland eigenlijk standaard al een stuk goedkoper. Wij gingen al via Duitsland voordat die hele vliegtax kwam. 2 weken geleden nog iemand gesproken die naar Malaysia gaat en ook daar was het goedkoper om in Duitsland te vertrekken, MET KLM(!), en die gaat vervolgens ook nog eerst naar Amsterdam toe(!), om van daaruit naar Malaysia te vliegen...
...om over de klantvriendelijkheid/service nog maar niet te spreken.
Lukt dat wel met je bagage enzo?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:07 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
tjsa.. vriendin van mij gaat ook via klm
dusseldorf - amsterdam - kuala lumpur = 840
amsterdam - kuala lumpur = 1200
en op de terug weg stappen zij gewoon lekker uit in Amsterdam
En Schiphol maar zeggen dat de daling komt door de inmiddels afgeschafte vliegtaks en de kredietkrisies.quote:dusseldorf - amsterdam - kuala lumpur = 840
amsterdam - kuala lumpur = 1200
Kutsitequote:Op woensdag 15 april 2009 11:25 schreef TheClown1 het volgende:
via cheaptickets.nl zijn al mijn bestemmingen goedkoper via duitse vliegvelden dan via schiphol
Ik vlieg liever via Schiphol dan via Oslo...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Alleen al om niet van schiphol te hoeven vliegen is reden genoeg.
HA HA HAquote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vlieg liever via Schiphol dan via Oslo...
Wat is dat nou weer voor een gestoorde reactie?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
HA HA HA
Oh My God, Brilliant
ROTFLPIMP
Mja, misschien bedoelt hij dat Oslo wel erg ver ligt om als alternatief voor Schiphol te gebruiken.quote:Op donderdag 16 april 2009 @ 16:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een gestoorde reactie?
Vreemde manier om het uit te drukken dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mja, misschien bedoelt hij dat Oslo wel erg ver ligt om als alternatief voor Schiphol te gebruiken.
Ja, eens. Al doe ik ook maar een gok, hoor. Misschien bedoelt hij er wel heel iets anders mee.quote:Op donderdag 16 april 2009 @ 17:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vreemde manier om het uit te drukken dan.
Voor mij is het zo dat ik kan kiezen om via Oslo, Schiphol of Kopenhagen te vliegen vanaf waar ik woon, en dan geniet Schiphol absoluut de voorkeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |