Waar koop je zoiets?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:38 schreef Weeralarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je had dat moeten gebruiken!
en dan de boze smily laten ziendat zal hem leren!
TS rijdt vast een gezinswagentje uit '96!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:10 schreef LastRequest het volgende:
TS is waarschijnlijk een bang en schriel menneke
Die wil ik!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:38 schreef Weeralarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je had dat moeten gebruiken!
en dan de boze smily laten ziendat zal hem leren!
Dyslectisch eerder zo te lezenquote:
Nuecken?quote:
Nee, hij was banger dat TS sneller zou zijn, en ging daarom TS dus afsnijdenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:47 schreef B.E.D het volgende:
Haha, TS heeft dus een trage auto, dat hij je met zijn golf 2 te snel af was.
Ja maar hij was dus wel sneller, anders had hij je niet kunnen afsnijden.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nuecken?
[..]
Nee, hij was banger dat TS sneller zou zijn, en ging daarom TS dus afsnijden.
Vechten is voor mensen die zich niet in woorden kunnen uitdrukkenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:39 schreef SharQueDo het volgende:
Had dan gevochten. Mietje.
Ziet er uit als Weg voor het Huygensquote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
hij wilde voor je blijven omdat die uitlaat te veel lawaai maaktwaar was het ergens, daar bij de uni? kapitelweg?
Ik heb al een nieuwe uitlaatquote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
hij wilde voor je blijven omdat die uitlaat te veel lawaai maaktwaar was het ergens, daar bij de uni? kapitelweg?
Ik stond verder in de rij en ik heb natuurlijk niet zo'n überproletenkampbak met bullbar dat ik iedereen eventjes aan de kant schuifquote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja maar hij was dus wel sneller, anders had hij je niet kunnen afsnijden.
Klopt. En inderdaad achter het USC langsquote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ziet er uit als Weg voor het HuygensZie dan alleen niet waar ie 5 minuten door heeft moeten rijden, of hij moet achter het USC langs gegaan zijn
Eerst verkrachten natuurlijk, aldus deze hier:quote:Op woensdag 15 april 2009 11:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je had toch op z'n minst even dat kind kunnen vermoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |