abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68025445
Aan het eind van de middag volgende situatie meegemaakt: ik kom aanrijden op een kruispunt (in auto) en zie van rechts een motor aankomen. Links is vrij, en motor is nog 'lang' niet bij het kruispunt, dus ik kan mooi doorstromen. Even later zit de motor achter me, en ik krijg een prachtige middelvinger

Ik negeer het maar, alleen zie in mijn spiegel een bumper klevende motorrijder, die me even later weer een middelvinger geeft. Zoals ik altijd terug groet, besluit ik de beste man een vinger terug te geven.

Even later slaat de motor rechtsaf, maar besluit nog geen 5 seconden later me toch weer te achtervolgen. Meneer haalt me in, snijd me af, en rijd me klem. Ik moet vol op de rem, en open mijn raam.

Meneer begint te schreeuwen en vraagt of hij geen voorrang had moet hebben. Ik vriendelijk uitgelegd dat ik had ingeschat dat ik er nog wel voor langs kon. Enfin, vraag nog even of hij het normaal vind om mensen een vinger te geven. Had ik beter niet kunnen doen, want hij ontvlamt, begint te schreeuwen dat hij dat mag doen als hij er zin in heeft...

Ondertussen is de hele weg geblokkeerd, en staan er een aantal auto's achter me. Ik verzoek de man om door te rijden, maar dit wil hij niet. Of ik even uit wil stappen, om het "even op te lossen". Ik verlaag me niet tot dit niveau, dus probeer weg te rijden. Wil niet, beste man staat er nog voor met z'n motor.

Uiteindelijk weet ik toch weg te komen, wordt nog een tijd achtervolgt tot aan m'n huis. Achteraf ben ik toch wel even geschrokken van deze gek. Moet ik dit normaal vinden? En kan ik er nog iets aan doen? Is aangifte doen in dit soort gevallen verstandig?
you and I ain't done Zeke!
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:24:31 #2
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68025521
Zou het dan toch waar zijn dat alle motorrijders te dom zijn om te poepen?
Gepromoveerde scooterjosti's
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:25:22 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_68025553
Kenteken van de motor heb je natuurlijk niet of wel? Dan is aangifte zinvol.

Verder had je die mongool gewoon zijn motorfiets om zijn nek moeten vouwen.
pi_68025624
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:22 schreef Johnns het volgende:

Uiteindelijk weet ik toch weg te komen, wordt nog een tijd achtervolgt tot aan m'n huis. Achteraf ben ik toch wel even geschrokken van deze gek. Moet ik dit normaal vinden? En kan ik er nog iets aan doen? Is aangifte doen in dit soort gevallen verstandig?
volgende keer gelijk doorrijden naar het politie bureau, eens kijken of hij dan nog zo'n grote mond heeft, en dan kun je meteen aangifte doen als dat nodig is
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:27:15 #5
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68025632
zeggen dat hij op moet tiefen met zn brommen omdat je hem anders kats naar de klote rijd...

en als hij zo dom is om zn helm af te doen als je met hem praat kon je hem op zn bek slaan.

en als hij vind dat het zn recht is om een middelvinger op te steken wanneer hij het wil gewoon zeggen dat het jou recht is om hem geen voorrang te geven wanneer jij daar zin in hebt..
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_68025640
Heb helaas geen kenteken onthouden. Op dat moment totaal niet aan gedacht.

Weet nog wel wat voor soort motor het is, welke kleur en - waarschijnlijk - waar hij woont. Namelijk waar hij eerst af wilde slaan (doodlopende straat), en daarna van terugkwam.
pi_68025671
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:25 schreef Armageddon het volgende:
Kenteken van de motor heb je natuurlijk niet of wel? Dan is aangifte zinvol.

Verder had je die mongool gewoon zijn motorfiets om zijn nek moeten vouwen.
Ja laten we dat josti gedrag met geweld oplossen _!
pi_68025706
Het gaat hier overigens om een oude vent van in de 50

Ik had wel wat meer verstand verwacht. Maarja, laat ik dan de verstandigste zijn...
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:29:53 #9
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_68025758
Hij achtervolgt je, en je rijdt ook nog gewoon naar je huis?
Dat is dom dude, nu weet die gek je te vinden.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_68025813
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:29 schreef B.E.D het volgende:
Hij achtervolgt je, en je rijdt ook nog gewoon naar je huis?
Dat is dom dude, nu weet die gek je te vinden.
Ja achteraf wel, maar ik wilde gewoon z.s.m. zu hause.
  PR/Manusje van alles dinsdag 14 april 2009 @ 23:33:19 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_68025879
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja laten we dat josti gedrag met geweld oplossen _!
ach, is het gelijk over.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:34:43 #12
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68025932
Je had iets af moeten remmen toen hij je achtervolgde, en als hij je dan inhaalde snel je wagen naar links drukken. Zo zou ik het hebben opgelost.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:38:23 #13
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68026057
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef Johnns het volgende:
Het gaat hier overigens om een oude vent van in de 50

Ik had wel wat meer verstand verwacht. Maarja, laat ik dan de verstandigste zijn...
ik had laatst ook een aanvaring met een aso van in de 50... dikke mercedes SUV
aan zijn kant van de weg stonden allemaal autos geparkeerd... en aan mijn kant geen een.
volgens de wet heb ik gewoon voorrang en moet hij aan zijn kant achter de laatste auto blijven wachten.
maar meneer dacht dat ik wel even voor hem zou stoppen... dat deed ik ook maar toen konden we beide geen kant meer op... grote bek geven joh dat hij deed!
ik had wat meer verkeers inzicht nodig volgens hem..
ik heb hem verteld dat hij maar misschien maar weer eens lessen moest gaan nemen want sinds we niet meer met paard en wagen rijden is er een boel veranderd en ik heb voorrang... begon hij toch te schelden en liep hij naar zn auto toe en haalde een band bout losdraai ijzer ding erbij en ging heel stoer met opgeheven hand voor mn auto staan...

toen ben ik vriendelijk uitgestapt en heb ik gezegd als hij uberhaubt nog ergens heen wil vanavond hij maar beter fijn terug kon naar zn SUV en ff achteruit moest rijden omdat hij anders alleen gestrekt in een auto kon...
ging hij naar zn auto en ging hij wachten tot ik weg ging... stumper

een knakker van 50+ ga ik niet zomaar slaan...
ik vraag me dan ook altijd af hoe die lui aan een auto van een ton komen...
stay frosty
pi_68026122
Das wel een heel erg late lemming
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_68026129
had je niet zo'n safety hamer in de auto liggen?
Is legaal om mee te nemen en geeft een prachtige ster in een vizier van een helm.
pi_68026195
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Big_Yin het volgende:
had je niet zo'n safety hamer in de auto liggen?
Is legaal om mee te nemen en geeft een prachtige ster in een vizier van een helm.
gaat moeilijk
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Das wel een heel erg late lemming

que?
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:44:25 #17
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_68026295
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik had laatst ook een aanvaring met een aso van in de 50... dikke mercedes SUV
aan zijn kant van de weg stonden allemaal autos geparkeerd... en aan mijn kant geen een.
volgens de wet heb ik gewoon voorrang en moet hij aan zijn kant achter de laatste auto blijven wachten.
maar meneer dacht dat ik wel even voor hem zou stoppen... dat deed ik ook maar toen konden we beide geen kant meer op... grote bek geven joh dat hij deed!
ik had wat meer verkeers inzicht nodig volgens hem..
ik heb hem verteld dat hij maar misschien maar weer eens lessen moest gaan nemen want sinds we niet meer met paard en wagen rijden is er een boel veranderd en ik heb voorrang... begon hij toch te schelden en liep hij naar zn auto toe en haalde een band bout losdraai ijzer ding erbij en ging heel stoer met opgeheven hand voor mn auto staan...

toen ben ik vriendelijk uitgestapt en heb ik gezegd als hij uberhaubt nog ergens heen wil vanavond hij maar beter fijn terug kon naar zn SUV en ff achteruit moest rijden omdat hij anders alleen gestrekt in een auto kon...
ging hij naar zn auto en ging hij wachten tot ik weg ging... stumper

een knakker van 50+ ga ik niet zomaar slaan...
ik vraag me dan ook altijd af hoe die lui aan een auto van een ton komen...
Ja maar wie had er nou gewonnen?
Hij zeker?
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_68026340
Ik wil hier gepost hebben. Lekker verhalen lezen waar ik alleen maar het volgende van kan vinden;
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_68026354
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:41 schreef Johnns het volgende:

[..]

gaat moeilijk
[ afbeelding ]
[..]

que?
Mooie deuk in z'n oog dan.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:46:58 #20
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68026385
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:44 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Ja maar wie had er nou gewonnen?
Hij zeker?
ik ging hem niet het ziekenhuis in slaan.. anders als de politie was gekomen had ik ( die jongen snotneus in die peugeot) het gedaan en niet die aardige oude meneer in die Benz SUV
en na 10 minuten wachten was ik het beu... places to go people to see...

dus hij heeft gewonnen als je in die termen wil spreken.
stay frosty
pi_68026400
Matten met een motorrijder is niet zo'n goed idee (matten met niemand is een goed idee).

Toch 1 tip als je er niet onderuit komt: kinband pakken, goed schudden.
pi_68026520
Morgen maar eens bellen met het bureau. Ik neem aan dat hij vandaag gewoon uit z'n werk kwam, dus hij zal er morgen wel weer langsrijden.

Wat doet men met een aangifte? Ik las laatst dat men meer wil doen tegen agressief rijgedrag. Indien bekend wie hij is, kan deze grote vriend een bezoekje / prent verwachten?
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:52:14 #23
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_68026579
Je had gewoon beter uit je doppen moeten kijken, en die motorrijder voorrang moeten geven. Was er niks aan de hand geweest
Frysk bloed tsjoch op!
pi_68026581
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:50 schreef Johnns het volgende:
Morgen maar eens bellen met het bureau. Ik neem aan dat hij vandaag gewoon uit z'n werk kwam, dus hij zal er morgen wel weer langsrijden.

Wat doet men met een aangifte? Ik las laatst dat men meer wil doen tegen agressief rijgedrag. Indien bekend wie hij is, kan deze grote vriend een bezoekje / prent verwachten?
Na 1 klacht zonder getuigen? Geloof het maar niet.
pi_68026703
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Na 1 klacht zonder getuigen? Geloof het maar niet.
Had al zoiets verwacht... Helaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')