Ja had geen zin op te quotenquote:Op woensdag 15 april 2009 08:44 schreef Cybey het volgende:
dagdag, dat moest je even prive in een PM sturen?
Ben je verdrietig?quote:
quote:
Daaagquote:
Er zijn genoeg faal topics, kijk maar eens in KLB.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Open eens een faal topic jij, heb ik wat te doen
Ja topic van genaktquote:Op woensdag 15 april 2009 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn genoeg faal topics, kijk maar eens in KLB.
Koninginnedagquote:Op woensdag 15 april 2009 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan? Wordt je omgebouwd tot emoking?
Breek een beenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Het was weer gezellig, ik ga naar school hvj.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
Oh nee, dat kan niet want je hebt geen ruggengraat
HOAX! Ze hebben geen TV in Urkquote:Op woensdag 15 april 2009 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
Maar eeuh, ik wist heul niet dat jij in GTST ging spelen
ja voelde me geroepen als rasechte biseksueelquote:Op woensdag 15 april 2009 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar eeuh, ik wist heul niet dat jij in GTST ging spelen
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
ja voelde me geroepen als rasechte biseksueel
EO 1,quote:Op woensdag 15 april 2009 09:19 schreef Gupje het volgende:
ten 2e: Denk dat ik meer zenders bezit dat wie dan ook hier
opschepperquote:Op woensdag 15 april 2009 09:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
ten 1e: Het is op Urk![]()
Kom eens langsquote:Op woensdag 15 april 2009 09:21 schreef Cybey het volgende:
[..]
EO 1,
EO 2,
EO 3,
RKK,
RKK Gold,
IKON,
IKON Movie Channel,
NCRV Blauw,
NCRV Rood
TV Urk, Urker Nieuws, MTV Urk, CSI:Urk...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
ten 1e: Het is op Urk![]()
Het zal een reden hebben...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja als ik niet poch op me zelf doet niemand het
Owja, dat had ik ook kunnen noemen!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef BobbyB het volgende:
TV Urk, Urker Nieuws, MTV Urk, CSI:Urk...
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TV Urk, Urker Nieuws, MTV Urk, CSI:Urk...
Het geeft niet knulquote:
Lolquote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gekut gister met post-in-sig![]()
![]()
Zie dit hele topic: [KLB SC #1171] Waar we fok gesloopt hebben
Er zijn nog heul geen reacties!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:43 schreef dagdag het volgende:
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/42892#reacties
jammerquote:
Ja hallo , en mij probleem danquote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
Al die huisvrouwen zijn natuurlijk bezig met schoonmaken en boodschappen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Is goed, en dan ga ik er vooral niet om huilen en janken op Fok! om vervolgens in mijn fopbmw naar huis te rijdenquote:
skaff-bquote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Is goed, en dan ga ik er vooral niet om huilen en janken op Fok! om vervolgens in mijn fopbmw naar huis te rijden
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Is goed, en dan ga ik er vooral niet om huilen en janken op Fok! om vervolgens in mijn fopbmw naar huis te rijden
Idd, zat ik maar in een hokje van 5m² om werk te doen waar ik van kotsquote:Op woensdag 15 april 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers, kansloze rukkers
Nee, niet daarop schandvlek.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:57 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Idd, zat ik maar in een hokje van 5m² om werk te doen waar ik van kots
Jaloers, waarop?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers, kansloze rukkers
Eerst wat aan school doen en daarna van het weer genieten, jij bent nu op school neem ik aan?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Jo Wesley, wat ga jij vandaag doen
An die standaard saaie BMW uitvoering die je leased.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
An die standaard saaie BMW uitvoering die je leased.
Hahahaha, en jitze maar denken dat het stoer isquote:Op woensdag 15 april 2009 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
An die standaard saaie BMW uitvoering die je leased.
Bwehehe.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hahahaha, en jitze maar denken dat het stoer isJe lijkt wel een Ford Ka bestuurder '' Ja maar, hij rijd wel fijn hoor
![]()
![]()
''
kankerchill. Vanavond gourmetten hequote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Eerst wat aan school doen en daarna van het weer genieten, jij bent nu op school neem ik aan?
We gaan vanmiddag ook heus nog wel wat doenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kankerchill. Vanavond gourmetten he
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe normaal joh, heb respect voor mij.
Ik heb heus geen account daar, en ik ga er ook heus niet één aanmaken. Echt niet hoor. Echtquote:Op woensdag 15 april 2009 10:10 schreef dagdag het volgende:
nog geen reacties
http://forum.libelle.nl/forum/list_message/1540489#m1540489
Je slaat nog geen deuk in een pakje boter, ook NS spellen is moeilijk voor jequote:Op woensdag 15 april 2009 10:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
DOE NORMAAL TEGEN NG JOH!!!! OF IK VEEG DE VLOER MET JE AAN!!!
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je slaat nog geen deuk in een pakje boter, ook NS spellen is moeilijk voor je
Ligt eraan of het gekoelde roomboter is of halvarine op kamertemperatuur.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:10 schreef dagdag het volgende:
nog geen reacties
http://forum.libelle.nl/forum/list_message/1540489#m1540489
Zeiksnorquote:Op woensdag 15 april 2009 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan of het gekoelde roomboter is of halvarine op kamertemperatuur.
Snap je het nog wel?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef dagdag het volgende:
hier
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/42893#reacties
Dat wil ik nog wel eens zien.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Skaff-a en ik slaan jullie allemaal neer
WTFquote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef dagdag het volgende:
hier
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/42893#reacties
16:00, fietsenhok.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hoelaat en waar spreken we af voor vandaag dan?
quote:
Haal jij dan die banaan uit je oor. Die zal ondertussen wel vrij smerig zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
Nou stelletje lelijke mensen, ik voel mij genoodzaakt om de SC te verlaten. Ik wens u een prettige dag, gaat alstublieft heen en vermenigvuldig u zelve niet.
Haha, jitzzzze heeft ontslag gekregenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
Nou stelletje lelijke mensen, ik voel mij genoodzaakt om de SC te verlaten. Ik wens u een prettige dag, gaat alstublieft heen en vermenigvuldig u zelve niet.
Nee, dat niet. Maar de lol is wel eventjes uit de SC.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha, jitzzzze heeft ontslag gekregen
Ja, heb tot 13:15 schoolquote:Op woensdag 15 april 2009 10:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hoelaat en waar spreken we af voor vandaag dan?
En ik danquote:Op woensdag 15 april 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de lol is wel eventjes uit de SC.
En nee, dat komt niet door jullie gebash van net
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de lol is wel eventjes uit de SC.
En nee, dat komt niet door jullie gebash van net
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht![]()
Heren; de tyfus en waarschijnlijk tot later.
Zie het als een werkonderbreking tot de leuke mensen weer terug zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je helemaal uit de SC ging. Ik was al begonnen met slingers hangen.
Welke leuke mensen? leuker dan dit word het niet. Tenminste niet tijdens kantooruren.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie het als een werkonderbreking tot de leuke mensen weer terug zijn.
Dit doet mij wel een beetje pijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie het als een werkonderbreking tot de leuke mensen weer terug zijn.
Hij meent het vast niet zo.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit doet mij wel een beetje pijn.
Ik staak tot Florian_ weer terug is.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke leuke mensen? leuker dan dit word het niet. Tenminste niet tijdens kantooruren.
Kan ik niet mee dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, heb tot 13:15 school![]()
Daarna nog ff smoken met roy, almar en arjen.
Nou, je bent weer helemaal populair met je gejank hoorquote:
Wat een laffe excuses zeg, ik zal jou nog eens meevragen en vergeet vanavond ook maar kankerlul.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet niet, auto is plek voor 4 manEn weet ook niet hoelaat we gaan, mss zo in de pauze.
Zie PIquote:Op woensdag 15 april 2009 11:01 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wat een laffe excuses zeg, ik zal jou nog eens meevragen en vergeet vanavond ook maar kankerlul.
Half 12 de bus als ik wil. dus uurtje of 12 in harderwijk als dat nodig isquote:Op woensdag 15 april 2009 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie PI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoelaat kun je in H'wijk zijn?
Heb les tot kwart over 1quote:Op woensdag 15 april 2009 11:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Half 12 de bus als ik wil. dus uurtje of 12 in harderwijk als dat nodig is
Dan zorg ik dat ik kwart over 1 op t station sta. Moet je alleen niet opeens een uur eerder vertrekken en met lege handen staan zoquote:
Idd, doei.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:16 schreef Ensaf het volgende:
Zo, ik heb wel wat gemist door dit topic niet eerder te lezen zeg!
Nou, ik hoopte dat we vrienden konden worden.quote:
Ik wil ook chillen in de zon.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:24 schreef liiszle het volgende:
heeeerlijk zo vroeg klaar met werken
zo lekker chillen in de zon!
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:25 schreef Cybey het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/45131
Nice one!
Gastquote:Op woensdag 15 april 2009 11:26 schreef dagdag het volgende:
hier dit is sc, deze gaat op slot
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/45141#reacties
hoi liiszlequote:Op woensdag 15 april 2009 11:24 schreef liiszle het volgende:
heeeerlijk zo vroeg klaar met werken
zo lekker chillen in de zon!
Hier niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:21 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nou, ik hoopte dat we vrienden konden worden.
Ik wil ergens bijhoren!
doe dat dannnn!quote:
Goed voor elkaaaaaaaarquote:Op woensdag 15 april 2009 11:28 schreef Cybey het volgende:
[..]
s
hoi liiszle
Ik moet nog een uurtje werken en dan ben ik klaar
niets boeiendsquote:Op woensdag 15 april 2009 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier niet.
Ik wil kijken in dat ellegirl forum, maar ik zit op school, dus dat durf ik niet aan
Kan niet.quote:
Afzeggen.quote:
want het is echt supergrappig hequote:Op woensdag 15 april 2009 11:38 schreef Cybey het volgende:
Ik zit hier op het werk zo hard me lachen in te houden...
Ben echt zo bang dat ik in lachen uitbarst om dat Viva topic...
Dat was toch geen sarcasme mag ik hopen?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:43 schreef liiszle het volgende:
want het is echt supergrappig he:D:D:D:D
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:46 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ownee, straks krijg je nog een slechte naam daar!
uiteraardquote:Op woensdag 15 april 2009 11:44 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat was toch geen sarcasme mag ik hopen?
Ik dacht dat jij weg was...quote:Op woensdag 15 april 2009 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
Weet je wat ik straks tijdens de lunch ga doen: De netwerkkabels van twee collega's omwisselen zodat ze elkaars email krijgen
quote:
Dag popje.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:24 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag komt hij anders gil ik
edit verkeerde foto
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:24 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag komt hij anders gil ik
edit verkeerde foto
hihi.. dan ben je snel klaarquote:Op woensdag 15 april 2009 12:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
of je leven, ga ik daarvan boodschappen doen
Kom je bij de kassa, en die vrouw vraagt dan zo van: "wilt u pinnen of contant betalen?" En jij dan zo van: "Ik heb hier een leven" en dan die kassamiep zo van "sorry meneer daar hebben wij niet van terug" en jij dan zo van: "nou, sterf dan maar met je hamstersquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom je bij de kassa, en die vrouw vraagt dan zo van: "wilt u pinnen of contant betalen?" En jij dan zo van: "Ik heb hier een leven" en dan die kassamiep zo van "sorry meneer daar hebben wij niet van terug" en jij dan zo van: "nou, sterf dan maar met je hamsters"
Ik doe onderhoud aan een hele zooi bekende websites.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk remlof?
Bij de concurrent!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe onderhoud aan een hele zooi bekende websites.
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
Iedereen is hier toch wel bekend met de "hilarische" grap om een geeltje op iemands bureau te leggen met dat hij/zij meneer De Leeuw moet bellen en dan het nummer van Artis erbij te schrijven?
Nou, ik net Artis bellen (voor iets heel anders) en het bandje begint met: "Welkom bij Artis! Belt u voor meneer De Leeuw of meneer De Beer, dan wordt er een grap met u uitgehaald."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn dus tientallen mensen per dag die bellen naar Artis voor meneer De Leeuw![]()
![]()
![]()
Ik moest zo verschrikkelijk hard lachen, toen ik iemand aan de telefoon kreeg moest ik nog steeds lachenquote:
Ik alleen Lost.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:07 schreef Shiringa het volgende:
Welke Amerikaanse TV-series volgen jullie allemaal?
Lost, Prison Break, CSI (LV, Miami, NY) en 24.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:07 schreef Shiringa het volgende:
Welke Amerikaanse TV-series volgen jullie allemaal?
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
Iedereen is hier toch wel bekend met de "hilarische" grap om een geeltje op iemands bureau te leggen met dat hij/zij meneer De Leeuw moet bellen en dan het nummer van Artis erbij te schrijven?
Nou, ik net Artis bellen (voor iets heel anders) en het bandje begint met: "Welkom bij Artis! Belt u voor meneer De Leeuw of meneer De Beer, dan wordt er een grap met u uitgehaald."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn dus tientallen mensen per dag die bellen naar Artis voor meneer De Leeuw![]()
![]()
![]()
Ken je die niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
![]()
Goeie grap wel. Moet ik maar eens bij iemand uithalen
Humor van de bovenste plank.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ken je die niet?Die is echt hilarisch. Of dhr. H.B. Gijs met het nummer van de Efteling.
Die zijn inmiddels zo oud dat ze niet grappig meer zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ken je die niet?Die is echt hilarisch. Of dhr. H.B. Gijs met het nummer van de Efteling.
Ja, dat is. Vind het wel grappig dat Artis daar rekening mee houdt in z'n telefoonbandje.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels zo oud dat ze niet grappig meer zijn.
rondom 1 april zetten ze zelfs extra telefonisten neer hoorde ikquote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is. Vind het wel grappig dat Artis daar rekening mee houdt in z'n telefoonbandje.
Dat is eigenlijk ook wel weer ernstig.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
rondom 1 april zetten ze zelfs extra telefonisten neer hoorde ik
Serieus? Voor alle kantoortijgers (wat een toepasselijke woordgrapquote:Op woensdag 15 april 2009 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
rondom 1 april zetten ze zelfs extra telefonisten neer hoorde ik
Nu maar hopen dat je hem straks nog terug kan vinden.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus? Voor alle kantoortijgers (wat een toepasselijke woordgrap) met hun tomeloze en grenzeloze humor?
was op 1 april ook n interview over grappen enzo, de historie ervan en natuurlijk deze grap dus ook, hadden ze zelf ook ff gebeldquote:Op woensdag 15 april 2009 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel weer ernstig.
Maar wat als je nou echt meneer De Leeuw bent en in Artis werkt? Dan gelooft niemand jequote:Op woensdag 15 april 2009 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
was op 1 april ook n interview over grappen enzo, de historie ervan en natuurlijk deze grap dus ook, hadden ze zelf ook ff gebeld
Dat word je daar gewoon niet aangenomenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wat als je nou echt meneer De Leeuw bent en in Artis werkt? Dan gelooft niemand je
"Ja meneer: We gaan niet zomaar ons telefoonbandje veranderen. Probeer het eens in Blijdorp."quote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat word je daar gewoon niet aangenomen
Me moeder fopte me daar vroegen ook altijd meequote:Op woensdag 15 april 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ja meneer: We gaan niet zomaar ons telefoonbandje veranderen. Probeer het eens in Blijdorp."
Ik weet zeker dat Blijdorp ook zo'n bandje heeft
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:41 schreef Gupje het volgende:
[..]En elke keer belande je weer in je eigen bedje
Me moeder fopte me daar vroegen ook altijd mee![]()
dat vertelde ze dat we naar tante bedje in de lakenstraat op bezoek gingen![]()
![]()
Trapte er elke keer weer in
Dat ookquote:
Trapte ik er bijna inquote:Op woensdag 15 april 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
Je moet even bellen naar meneer of mevrouw C. Hond op 0595-526 526
Jepquote:Op woensdag 15 april 2009 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Door je eigen, nog best geinige topic, om zeep te helpen?
Niet spelen met vuur he? Alhoewel, jij bent een brandweerman, jij mag datquote:Op woensdag 15 april 2009 15:35 schreef Gupje het volgende:
Ga nu eerst een peuk roken en genieten van het weer
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo grappig kán mijn opmerking gewoon niet zijn
Alarm: een puik topic in KLB.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
Volgens mij ben jij echt irritant op het werkquote:Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, mijn grap met het losgemaakte telefoonsnoer was weer perfect
Af en toequote:Op woensdag 15 april 2009 15:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt irritant op het werk![]()
Pseudologia phantasticaquote:Op woensdag 15 april 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
Waar?
Je afdeling past dus bij je?quote:
Stagequote:Op woensdag 15 april 2009 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat jullie binnen zitten met dit weer![]()
Sociaal incapabelen.
-edit: PSVquote:Op woensdag 15 april 2009 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Sociaal incapabelen.
wtf, doe je dit voor geldquote:Op woensdag 15 april 2009 12:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe onderhoud aan een hele zooi bekende websites.
Ik zit buitenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Sociaal incapabelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |