De locatie, want die wisten we nog nietquote:
en jij bent nog geen sfeerimpressie met een fototoestel aan het maken omdat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:51 schreef Copycat het volgende:
Dat is bijna mijn buurman.
Uiteraard zit ik aan de goede zijde.
... Ik aan het werk benquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:11 schreef Danny het volgende:
en jij bent nog geen sfeerimpressie met een fototoestel aan het maken omdat?
dat heet ook paleis soestdijk 2 ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:14 schreef Maanvis het volgende:
Overigens levert dit wel verwarring op nu met het gelijknamige studentengeval op de kennedylaan.
nee, de bunkerquote:
Daar heb je een punt.quote:
Als het in België was geweest en met tienermeisjes, was het een stuk spannender ...quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:20 schreef hollowman het volgende:
Zo spannend vind ik t eigenlijk niet meer.. geen echte bunker maar de kelder van johan vlemminks..
grrr..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:23 schreef Stefan het volgende:
De locatie van mijn standup is trouwens inderdaad Spaarnwoude, het is een jeugdhonk dat is af te huren voor feestjes en partijen.
IIk ben blij dat t bekend is, heb een clausule getekend en zelfs mn vriendin wist t niet
Het was iig in Brabant, dat had ik dan weer wel goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:32 schreef Stefan het volgende:
Dat was ook de bedoeling. Maar Bart had ook geen zin een kwartier doelloos door Eindhoven te rijden. Maar goed, ik heb mn mond gewoon gehouden. Maar gisteren had Yvonne t adres hier al neergezet zonder dat ze wist dat t adres was. Deelnemer Peter heeft op dat adres feesten gegeven en doet iets met Vlemmix.
Dat is zo opgelost.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:14 schreef Maanvis het volgende:
Overigens levert dit wel verwarring op nu met het gelijknamige studentengeval op de kennedylaan.
We moven/herbenoemen dit hele gedoe naar "Het keldertje"quote:Op vrijdag 17 april 2009 06:58 schreef peeet1 het volgende:
Toen die te klein bleek, stelde de entertainer het gangenstelsel onder zijn ’Paleis Soestdijk’ in Eindhoven beschikbaar
Ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:41 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het opeens een stuk minder spannend nu.
Oh ik dacht dat ie zaterdag op zondag daar zou zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef hollowman het volgende:
ze komen op het laatste moment met.. Door omstandigheden kon huub niet aanwezig zijn in de kickoff
Johan's keldertjequote:Op vrijdag 17 april 2009 09:37 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Dat is zo opgelost.
[..]
We moven/herbenoemen dit hele gedoe naar "Het keldertje"
Opgelost.
Ligt naar Station Beukenlaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben vanavond in eindhoven, waarom kan ik op google earth die plek niet vinden
Paleis Soestdijk 2, Marconilaan, Eindhovenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben vanavond in eindhoven, waarom kan ik op google earth die plek niet vinden
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie zaterdag op zondag daar zou zijn.
Al zou Huub even "langs komen". Dan nog klopt het niet!! Ook Sandy heeft bij L&C gezegd dat ze een dagje kwam en misschien een nachtje bleef slapen.quote:Big Brother-Bart (32) gaat de bunker in! Met oud BB-deelnemers Ruud en Sandy en Gouden Kooi-deelnemers Huub en Jaap gaat hij acht onbekende kandidaten drie dagen voor.
Ik denk ook niet dat die representativiteit het doel is van de kick-off. De kick-off is aandacht genereren en een soort van ode aan 10 jaar reality. Tenminste, zo begrijp ik het.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef sunny16947 het volgende:
Wat wordt het dan? Bart die daar 3 dagen zit en constant visite krijgt van oud deelnemers aan RLS. Lijkt me niet echt representatief voor hoe het programma er uit gaat zien.
Maar dat is toch helemaal niet reëel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:37 schreef sunny16947 het volgende:
Het moet dan toch m.i. een weergave zijn van wat je kunt verwachten.
Ik weet niet of het verstandig is om bij Johan in de kelder te gaan zitten.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:04 schreef Espabilado het volgende:
Dus 'The Bunker' is geeneens in een bunker![]()
Ze hadden het inderdaad beter 'The Wijnkelder van Johan Vlemmix' kunnen noemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:04 schreef Espabilado het volgende:
Dus 'The Bunker' is geeneens in een bunker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |