Ik snap het ook wel, maar ze heten niet 2bot4f. Hoe dan ook:quote:Op woensdag 15 april 2009 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja je snapt me toch, anders duurde dat zo lang.
2 brothers on the 4th floor
type-o-naziquote:Op woensdag 15 april 2009 12:16 schreef ElizabethR het volgende:
De hoofdstad van Californië is Sacramento, maar Carlifornié ken ik eigenlijk niet.
Oh noes! Abusievelijk een verkeerd accentje!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:16 schreef ElizabethR het volgende:
De hoofdstad van Californië is Sacramento, maar Carlifornié ken ik eigenlijk niet.
Nee hoor, voor hetzelfde geld is er ergens een provincie in een of ander vaag land die zo heet, weet ik veel? Zou best een strikvraag kunnen zijn geweest.quote:
tuuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 12:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, voor hetzelfde geld is er ergens een provincie in een of ander vaag land die zo heet, weet ik veel? Zou best een strikvraag kunnen zijn geweest.
Tsk, tsk, zoals ik al uitlegde had het ook een strikvraag kunnen zijn ja. Er zijn wel meer zaken die zo op elkaar lijken dat het ook een instinker had kunnen zijn... Bijvoorbeeld Hollywood - Dollywood.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh noes! Abusievelijk een verkeerd accentje!
Pfff, ik bedoelde het heus niet kwaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is de hoofdstad van Carlifornié?
pff ik ben hier nieuw, maar het valt me echt op dat de oude users die af en toe langs komen echt een heeeel kort lontje hebben hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 12:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tsk, tsk, zoals ik al uitlegde had het ook een strikvraag kunnen zijn ja.
En er stond ook een RRRRRRRRRR teveel in de naam.
Pfff, ik bedoelde het heus niet kwaad.
Als de sfeer hier tegenwoordig zo is, dan hou ik het alweer voor gezien, zelfs zonder Tong.
Niet dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:23 schreef LaStrange het volgende:
[..]
LAten we eerlijk zijn: ja zat gewoon een beetje te mierenneuken met je Califororrniee,
Ok doei hequote:Op woensdag 15 april 2009 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet dus.
Maar geloof wat jij wilt knul.
En hier kun je lezen waarom. En er op reageren zodat we de AKQ niet weer laten verzanden tot SC.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:23 schreef LaStrange het volgende:
[..]
pff ik ben hier nieuw, maar het valt me echt op dat de oude users die af en toe langs komen echt een heeeel kort lontje hebben hoor
San Fransisco?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:29 schreef LaStrange het volgende:
De vraag was iig:
Welke stad werd gesticht door Francisco Pizarro als La Ciudad de los Reyes?
Ik hoopte idd dat die link gelegd zou wordenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Claude Pizarro is een Peruviaanse voetballer, dus gokje op Lima...
Ik zal me in de toekomst onthouden van elke opmerking/grap/post die niets met trivia te maken heeft. Ik wist niet dat alles hier zo gevoelig lag, sorryquote:Op woensdag 15 april 2009 12:53 schreef MaJo het volgende:
LaStrange de reden dat elizabeth zo fel reageert is waarschijnlijk omdat dit vroeger een leuke en serieuze quiz was en mensen tegenwoordig veel meer lopen te kutten. Elizabeth besluit net weer terug te komen en dan jaag jij haar weer weg, beetje jammer. Laten we allemaal een beetje liev voor elkaar zijn
yesssquote:Op woensdag 15 april 2009 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aas-Koning
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:09 schreef ASroma het volgende:
short selling?
Stand deel 1499quote:Op woensdag 15 april 2009 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
19
En RoofingBurner gaat er vandoor met het punt!quote:
Oh enne...bericht voor private Cobra...lunchtimequote:Eenis een symbool dat onder meer op een gevechtsvliegtuigen en andere vliegtuigen (en helikopters) van luchtmachten staat om aan te geven tot welke luchtmacht het betreffende vliegtuig behoort. Sommige landen gebruiken voor vliegtuigen van hun zeemacht een aparte
.
interestingquote:
die zocht ik ER +1quote:
quote:
Stand deel 1499quote:Op woensdag 15 april 2009 13:58 schreef steekbal het volgende:
totti ?
inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2009 14:05 schreef steekbal het volgende:
wat was die penalty onterecht, en dan dat vreselijke gebaar erna
knap en goedquote:Op woensdag 15 april 2009 14:12 schreef LaStrange het volgende:
Blaue reiter
Kenner!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef slaveloos het volgende:
ashford and simson
wie isquote:NCRV. Op de radio presenteerde hij Nationale Tip 30, Gospelrock, Vroeg op, Popstation, Wie weet waar Willem Wever woont, Heer en meester, Matineus met Mouwe en CD-box.
Vanaf 1982 is hij, naast de radio, ook regelmatig te zien op de televisie bij dezelfde omroep. Op TV presenteerde hij Stedenspel, Verre Vrienden en Boggle. Ook was hij te zien in het TV-programma Woordroof. In totaal werkt23 jaar bij de NCRV en verlaat hij in 1996 de omroep.
Hierna gaat hij werken als radio- en televiepresentator bij RTV Gelderland. Hier presenteerde hij het TV-Programma De Zomereditie. Ook presenteert hij vanaf 2000 dagelijks tussen 14 en 17 uur het radioprogramma 'De muziekmiddag'. Vanaf 2009 presenteert hij voor Omroep MAX bij Radio 5 tussen 6 en 10 het radioprogramma Wekker-Wakker. Hij doet dit samen met Léonie Sazias.
ah een fanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |