Oh noes! Abusievelijk een verkeerd accentje!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:16 schreef ElizabethR het volgende:
De hoofdstad van Californië is Sacramento, maar Carlifornié ken ik eigenlijk niet.
Nee hoor, voor hetzelfde geld is er ergens een provincie in een of ander vaag land die zo heet, weet ik veel? Zou best een strikvraag kunnen zijn geweest.quote:
tuuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 12:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, voor hetzelfde geld is er ergens een provincie in een of ander vaag land die zo heet, weet ik veel? Zou best een strikvraag kunnen zijn geweest.
Tsk, tsk, zoals ik al uitlegde had het ook een strikvraag kunnen zijn ja. Er zijn wel meer zaken die zo op elkaar lijken dat het ook een instinker had kunnen zijn... Bijvoorbeeld Hollywood - Dollywood.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh noes! Abusievelijk een verkeerd accentje!
Pfff, ik bedoelde het heus niet kwaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is de hoofdstad van Carlifornié?
pff ik ben hier nieuw, maar het valt me echt op dat de oude users die af en toe langs komen echt een heeeel kort lontje hebben hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 12:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tsk, tsk, zoals ik al uitlegde had het ook een strikvraag kunnen zijn ja.
En er stond ook een RRRRRRRRRR teveel in de naam.
Pfff, ik bedoelde het heus niet kwaad.
Als de sfeer hier tegenwoordig zo is, dan hou ik het alweer voor gezien, zelfs zonder Tong.
Niet dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:23 schreef LaStrange het volgende:
[..]
LAten we eerlijk zijn: ja zat gewoon een beetje te mierenneuken met je Califororrniee,
Ok doei hequote:Op woensdag 15 april 2009 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet dus.
Maar geloof wat jij wilt knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |