abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68026565
Het mooie lenteweer is weer begonnen en * RenaultMagazijn besloot om vandaag weer eens de motor te pakken.
Met verlichting aan en voldoende verkeersinzicht voel ik me zelfs op mijn leeftijd nog veilig op de motorfiets.

Kom ik echter vanmiddag richting huis gereden waar moeder de vrouw weer een heerlijke maaltijd voor me had gemaakt, is er weer zo'n vijfde rangs autobezitter ( neen, geen bestuurder want dat zou enig inzicht vereisen).
Normaal zie je ze al van verre zenuwachtig bij een kruising staan te wachten tot er niets aankomt om hun automobiel in beweging te zetten.
Op deze zeer overzichtelijke kruising presteerde deze ridder van de weg het om vlak voor mij de weg op te rijden.
Dankzij de goede staat van onderhoud van mijn motorfiets kon ik door een ferme noodstop en het uitwijken in de berm ( waar het voorwiel van mijn motor nog halverwege de auto kwam....) kon ik deze auto nog ontwijken.
Toen ik mij het vege lijf gered had uit de berm gaf ik de autobezitter het universele groetteken, om hem attent te maken op zijn verkeerde inschatting.

Meneer reageerde door enkele keren hard de rem in te trappen en mijn gebaar een aantal malen te kopiëren.

Kort daarop sneed deze fijne man mij af zodat ik in een doodlopende straat tot stilstand kwam.
Daarna heb ik de achtervolging in gezet om zijn kenteken te noterenen de man op zijn gedrag aan te spreken.

Na de man tot stoppen hebben gedwongen en hem op zijn manier van doen te hebben aangesproken heb ik mijn weg naar huis vervolgd.
De bestuurder van de auto is me tot mijn huis gevolgd.
Heb inmiddels via internet aangifte gedaan, maar moet ik bang zijn dat hij me thuis komt opzoeken?

Klacht: Autorijders die niet op motorrijders letten en daardoor mij bijna laten verongelukken.
Nu in de showroom:
De nieuwe Twingo
De vernieuwende Koleos.
pi_68026591
Klacht; lemming.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_68026616
Zoveel werk erin gestoken, zo weinig resultaat.
pi_68026625
Stak TS maar zoveel energie in het krijgen van een leven.
  Eindredactie Games dinsdag 14 april 2009 @ 23:53:35 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_68026630
Dankzij koploperkopper heb ik lekker niets gelezen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_68026656
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:53 schreef 2dope het volgende:
Dankzij koploperkopper heb ik lekker niets gelezen.
Graag gedaan.

Ik zal zelfs even een linkje naar het origineel plaatsen. Agressie in het verkeer
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:54:50 #7
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_68026661
Eens met TS! Alle autorijders van de weg met het mooie weer
Frysk bloed tsjoch op!
pi_68026755
Lapo?
pi_68026872
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:22 schreef Johnns het volgende:
Aan het eind van de middag volgende situatie meegemaakt: ik kom aanrijden op een kruispunt (in auto) en zie van rechts een motor aankomen. Links is vrij, en motor is nog 'lang' niet bij het kruispunt, dus ik kan mooi doorstromen. Even later zit de motor achter me, en ik krijg een prachtige middelvinger

Ik negeer het maar, alleen zie in mijn spiegel een bumper klevende motorrijder, die me even later weer een middelvinger geeft. Zoals ik altijd terug groet, besluit ik de beste man een vinger terug te geven.

Even later slaat de motor rechtsaf, maar besluit nog geen 5 seconden later me toch weer te achtervolgen. Meneer haalt me in, snijd me af, en rijd me klem. Ik moet vol op de rem, en open mijn raam.

Meneer begint te schreeuwen en vraagt of hij geen voorrang had moet hebben. Ik vriendelijk uitgelegd dat ik had ingeschat dat ik er nog wel voor langs kon. Enfin, vraag nog even of hij het normaal vind om mensen een vinger te geven. Had ik beter niet kunnen doen, want hij ontvlamt, begint te schreeuwen dat hij dat mag doen als hij er zin in heeft...

Ondertussen is de hele weg geblokkeerd, en staan er een aantal auto's achter me. Ik verzoek de man om door te rijden, maar dit wil hij niet. Of ik even uit wil stappen, om het "even op te lossen". Ik verlaag me niet tot dit niveau, dus probeer weg te rijden. Wil niet, beste man staat er nog voor met z'n motor.

Uiteindelijk weet ik toch weg te komen, wordt nog een tijd achtervolgt tot aan m'n huis. Achteraf ben ik toch wel even geschrokken van deze gek. Moet ik dit normaal vinden? En kan ik er nog iets aan doen? Is aangifte doen in dit soort gevallen verstandig?
Misschien kunen jullie eens met elkaar praten???
  woensdag 15 april 2009 @ 00:03:47 #11
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68027005
kutlemming
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 15 april 2009 @ 00:12:37 #12
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68027248
Jij rijdt vast en zeker op zo'n gruwelijke lelijke Yamaha Virago? Zo kom je wel over iig.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  woensdag 15 april 2009 @ 00:21:17 #13
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_68027463
Dicht dus.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: