Op dinsdag 14 april 2009 23:22 schreef Johnns het volgende:Aan het eind van de middag volgende situatie meegemaakt: ik kom aanrijden op een kruispunt (in auto) en zie van rechts een motor aankomen. Links is vrij, en motor is nog 'lang' niet bij het kruispunt, dus ik kan mooi doorstromen. Even later zit de motor achter me, en ik krijg een prachtige middelvinger

Ik negeer het maar, alleen zie in mijn spiegel een bumper klevende motorrijder, die me even later weer een middelvinger geeft. Zoals ik altijd terug groet, besluit ik de beste man een vinger terug te geven.
Even later slaat de motor rechtsaf, maar besluit nog geen 5 seconden later me toch weer te achtervolgen. Meneer haalt me in, snijd me af, en rijd me klem. Ik moet vol op de rem, en open mijn raam.
Meneer begint te schreeuwen en vraagt of hij geen voorrang had moet hebben. Ik vriendelijk uitgelegd dat ik had ingeschat dat ik er nog wel voor langs kon. Enfin, vraag nog even of hij het normaal vind om mensen een vinger te geven. Had ik beter niet kunnen doen, want hij ontvlamt, begint te schreeuwen dat hij dat mag doen als hij er zin in heeft...
Ondertussen is de hele weg geblokkeerd, en staan er een aantal auto's achter me. Ik verzoek de man om door te rijden, maar dit wil hij niet. Of ik even uit wil stappen, om het "even op te lossen". Ik verlaag me niet tot dit niveau, dus probeer weg te rijden. Wil niet, beste man staat er nog voor met z'n motor.
Uiteindelijk weet ik toch weg te komen, wordt nog een tijd achtervolgt tot aan m'n huis. Achteraf ben ik toch wel even geschrokken van deze gek. Moet ik dit normaal vinden? En kan ik er nog iets aan doen? Is aangifte doen in dit soort gevallen verstandig?