anders beinvloed je misschien het spelquote:
o ja dat zou kunnen, gewoon vanaf nu allemaal alleen een smiley danquote:Op maandag 20 april 2009 19:36 schreef the_witch het volgende:
[..]
anders beinvloed je misschien het spelof zo.....
Moest je je opgeven bij Almight.. kan je nog doen hoor.. pm zendenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
o ja dat zou kunnen, gewoon vanaf nu allemaal alleen een smiley dan
Braaf zijn he meiden.. moeten we nu op die andere 4 wachten?quote:
Stiekem vind je me gewoon leuk, geef het nou maar toequote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef genakt het volgende:
volgende keer doe ik ook wel mee
en dan dis ik kwiwi
Ik dacht 5 min maar dat zal wel 15 min zijn..quote:Op maandag 20 april 2009 19:40 schreef maok het volgende:
We zouden toch gewoon een kwartier aanhouden als iemand er dan niet is is het automatich eenvoor die persoon.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:39 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ga weer ff spammen in de fobo's, d'r zijn vier vrouwen niet aanwezig die er wel zouden zijn
quote:Op maandag 20 april 2009 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien werkt pmmen beter? Dan zien ze het wellicht nu nog.
Deze posts kun je beter in dit topic plaatsenquote:Op maandag 20 april 2009 19:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nou, bij het fobo krijgen ze een mail, met PM niet...
Nee niet elke ronde maar bij elke nieuwe man. Dus als je als vrouw een match hebt mag je bij de volgende man weer keuren ipv dat je er dan uit gaatquote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef Bootje84 het volgende:
Puik werk AA
Al vind ik het een beetje apart om de vrouwen elke ronde mee te laten doen..
Op tv, als er 2 overblijven, kan de man selecteren..
Misschien bij de laatste ronde per naam het aantalen
achter de naam vermelden...
Ja, ik ga door nu...quote:Op maandag 20 april 2009 19:40 schreef maok het volgende:
We zouden toch gewoon een kwartier aanhouden als iemand er dan niet is is het automatich eenvoor die persoon.
hehe stiekem hequote:Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stiekem vind je me gewoon leuk, geef het nou maar toeElke keer weer aandacht vragen door dat mislukte gedis van je
je kunt ook de bookmark gebruiken natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2009 19:45 schreef Noortje. het volgende:
Mag je een TVP plaatsen in het stemtopic?
Neequote:Op maandag 20 april 2009 19:45 schreef Noortje. het volgende:
Mag je een TVP plaatsen in het stemtopic?
Beter laat dan nooitquote:
quote:
Ik ben erquote:Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef maok het volgende:
Is er nou een modje voor het andere topic die posts verwijderd die niet het spelletje zelf zijn of mogen we nu ineens van alles gaan roepen daar
Aah vat hemquote:Op maandag 20 april 2009 19:46 schreef maok het volgende:
[..]
Nee niet elke ronde maar bij elke nieuwe man. Dus als je als vrouw een match hebt mag je bij de volgende man weer keuren ipv dat je er dan uit gaat
Tuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 19:49 schreef genakt het volgende:
mag je eigenlijk meedoen als je een vriendin hebt?!
Geduld is een schonen zaak.quote:Op maandag 20 april 2009 19:49 schreef nomad87 het volgende:
duurt lang..:P ik ben zelf pas 4e volgens mij:(
Stuk of 8 posts die je zou kunnen verwijderenquote:Op maandag 20 april 2009 19:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik ben er. Kijk ik ergens overheen dan?
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 20 april 2009 19:49 schreef genakt het volgende:
Wil ik ook weten.quote:Op maandag 20 april 2009 19:49 schreef genakt het volgende:
Doen we nu wel met reden of niet AlmightyArjen?quote:Op maandag 20 april 2009 19:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe ook maar rede waaromdat is leuker
![]()
Moest een verrassing blijvenquote:Op maandag 20 april 2009 19:49 schreef nomad87 het volgende:
duurt lang..:P ik ben zelf pas 4e volgens mij:(
Gped plan.quote:Op maandag 20 april 2009 19:46 schreef maok het volgende:
[..]
je kunt ook de bookmark gebruiken natuurlijk
NA OVERLEG MET KUDFOKKER: JA, MET REDEN: GRAAG IN EEN PAAR WOORDEN AANGEVEN WAAROM JE DOOR WILT GAAN OF AFHAAKTquote:Op maandag 20 april 2009 19:52 schreef maok het volgende:
[..]
Doen we nu wel met reden of niet AlmightyArjen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |