HWET GAAT OM ONZE TOEKOMSTquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Sorry, dit topic is ooit eens gestart door iemand van wie ik een nog groter verkeerd beeld heb
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee, jij bent ook geen vrouw. En ook niet de eerste man.
quote:
Oohja? Niets ontvangen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
D'r is waarschijnlijk iets verkeerd gegaan met het PMen. Ik heb alle vrouwen opnieuw gePMed.
Het spammen in fobo's werkte ook al niet. Het zit je niet mee he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
D'r is waarschijnlijk iets verkeerd gegaan met het PMen. Ik heb alle vrouwen opnieuw gePMed.
Nou ja, het werkte een beetje. Door 100+ vrouwen te spammen heb ik er twee ofzo bijgekregenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Het spammen in fobo's werkte ook al niet. Het zit je niet mee he?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:47 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nou ja, het werkte een beetje. Door 100+ vrouwen te spammen heb ik er twee ofzo bijgekregen
quote:
Kettingreactie dus (ik kwam hier door jou).quote:
Als dat lukt dan is het gelijk geslaagd dit topic.quote:Op zondag 19 april 2009 11:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij is het al duidelijk met wie 2CV op date wil
De strijd is nog niet gestredenquote:Op zondag 19 april 2009 11:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij is het al duidelijk met wie 2CV op date wil
Ja hoe gaat dat precies werken allemaal dat keuren?quote:Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef Chocolate het volgende:
wordt er voor morgen speciaal een nieuw topic geopend om te keuren of wat is het plan?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Sorry, dit topic is ooit eens gestart door iemand van wie ik een nog groter verkeerd beeld heb
Prima hoorquote:Op zondag 19 april 2009 18:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
FINALE IDEETJE
Ik zit nog even met het lage aantal beschikbare vrouwen. We hebben nu 9 a 10 vrouwen beschikbaar. Na een paar ronden begint dat dus al gelijk behoorlijk uit te dunnen als die vrouwen in de ronde daarna niet mee mee kunnen doen.
Als die vrouwen nu gewoon meedoen in de ronden daarna en vervolgens houden we bij welke mannen hen gekozen hebben. Als alle ronden zijn geweest en er zijn vrouwen die er meerdere dates aan over hebben gehouden, dan kunnen die mannen weer in een finale tegen elkaar strijden om te kijken wie uiteindelijk op (virtuele) date mag met die vrouw.
Die finale zou iets kunnen zijn dat de vrouw opnieuw een persoonlijke vraag aan de mannen mag stellen. Vervolgens kan de vrouw dan kiezen met wie ze op (virtuele) date gaat.
Wat vinden jullie ervan, is dit een idee?
Da's nog geheimquote:Op zondag 19 april 2009 18:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prima hoor
Wie word morgen voor het eerst gekeurd eigenlijk? Of is dat een geheim
Klinkt als een goed idee.quote:Op zondag 19 april 2009 18:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
FINALE IDEETJE
Ik zit nog even met het lage aantal beschikbare vrouwen. We hebben nu 9 a 10 vrouwen beschikbaar. Na een paar ronden begint dat dus al gelijk behoorlijk uit te dunnen als die vrouwen in de ronde daarna niet mee mee kunnen doen.
Als die vrouwen nu gewoon meedoen in de ronden daarna en vervolgens houden we bij welke mannen hen gekozen hebben. Als alle ronden zijn geweest en er zijn vrouwen die er meerdere dates aan over hebben gehouden, dan kunnen die mannen weer in een finale tegen elkaar strijden om te kijken wie uiteindelijk op (virtuele) date mag met die vrouw.
Die finale zou iets kunnen zijn dat de vrouw opnieuw een persoonlijke vraag aan de mannen mag stellen. Vervolgens kan de vrouw dan kiezen met wie ze op (virtuele) date gaat.
Wat vinden jullie ervan, is dit een idee?
WHehehe... waar is kf als je hem nodig hebtquote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Da's nog geheim
Ik ben nu met de OP bezig voor het nieuwe topic, wat een pokkewerk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |