Ik denk niet dat het mogelijk is een topic te maken a la Het Keldertje.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:10 schreef Dertien_ het volgende:
Ik wil denk ik wel meedoen, maar wie zien mijn foto dan allemaal? Iedereen die meeleest? Of alleeen de man?
iedereen die meeleest, maar da's toch niet zo'n probleem?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:10 schreef Dertien_ het volgende:
Ik wil denk ik wel meedoen, maar wie zien mijn foto dan allemaal? Iedereen die meeleest? Of alleeen de man?
Daarnaast heeft 2CV in dit topic aangegeven dat-ie wel mee wilt doen, maar heb nog niets van hem ontvangen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb nog ff 20 vrouwen gespammed. Verwachte opbrengst: 1 of 2 vrouwen extra...
OK.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef 2cv het volgende:
Klopt, ben bezig. Vanavond nog kan je PB verwachten.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]Ik geloof niet dat iedereen zo blij is met mijn manier van aanpak
YAY!!!quote:
*verkapte kick*quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
Gaat het keuren nu eindelijk beginnen?
Wanneer wordt er bekend gemaakt wie er gekeurd gaat worden?
-Knip-.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ronde 1
Muziek smaak zegt namelijk veel over een persoon
Ik heb nog niets ontvangenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef AlmightyArjen het volgende:
De tussenstand is hetzelfde gebleven. 8 vrouwen en 10 mannen. Ik denk ook niet dat er nu nog meer vrouwen bijkomen. Er zijn nog een aantal vrouwelijke twijfelaars maar die zullen pas meedoen na een paar ronden.
Maandag is (waarschijnlijk) de eerste ronde. Ik ga nu de vrouwen en de man PMen om te zien wie er beschikbaar is. Is de beschikbaarheid hoog genoeg, dan starten we dus Maandagavond om 19:30.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe mee als PP. en Adolecense meeodne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |