Same old, same oldquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat is iedereen weer tegen Janine.
Ja en dan schrijven wij Fokkers het script welquote:Op woensdag 22 april 2009 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Same old, same old
Er moet echt een scriptschrijver ontslagen worden. Sterker nog, ontsla ze allemaal maar...
Dat vraag ik me dus ook af..quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook. Of had, 't is mij om 't even maar het gaat iig over een kind.quote:
aub zeg, wat een onzinquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:50 schreef Starlie het volgende:
Sorry maar ik stem dan toch echt voor Maxime, het acteerwerk gaat Barbara toch net iets beter af wat mij betreft...
Alle onzin personages opgeblazen, Noud en Barbara voorop.quote:Op woensdag 22 april 2009 06:59 schreef Harajuku. het volgende:
De halve cast mag van mij wel dood door die ontploffing
he venco jij ook hier?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
En daar is Ludo natuurlijk heel erg van onder de indruk.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Perico het volgende:
[..]
Jawel, Ludo schrikt erg van de volgende quote van Noud in het Meerdijker Sufferdje:
[..]
Hij laat zich uitkopen. Zal die dan eindelijk Sanders Inc. verlaten?? Nah...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef nWo4Life het volgende:
Had Charlie soms Pino doodgeschoten voor die achterlijke bodywarmer?!
Jack toch... zul je het ooit leren? Ludo had je weer mooi tuk.
Vond ik niet in vergelijking tot de rest van de week. Vandaag tenminste weereens een Jack/Ludo verhouding naast al hetgeen dat me niet interesseert. Weliswaar niet optimaal haal ik toch nog een kleine 10% uit de aflevering.quote:
volgens mij is het gewoon een schrijverdip. ze moeten de tijd vol zien te maken maar ze weten niet hoe.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef Roscovitch het volgende:
Is dat grappig bedoelt ofzo dat Ronja altijd 10 keer verandert van welk drankje ze wilt?
inderdaad, wat was dat kansloos zeg. Wat een loser is het geworden. Stand up for yourself!! shit.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ronja
Jack die ook steeds zo sneu bezig blijft met Ludo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |