quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef Anderkeertje het volgende:
Arme Sjorstot over haar oren verliefd en wilt natuurlijk niet het vriendje van haar vriendinnetje afnemen
![]()
![]()
en Vicky: wat een huppeltutje....ik heb het koud boehoemet Noud als ridder op het witte paard
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:40 schreef Desii het volgende:
Ik vond het stukje tussen Danny en Sjors met die muziek mooi.. één van de weinige keren dat ik muziek en beelden in GTST kon waarderen.
X2quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef alors het volgende:
Trouwens Bing had z'n haar vandaag heel kort en in het shot van de preview van maandag is het weer lang
Maar wat een zaadaflevering zegDiva/huilbaby Vicky
Redder Noud, bweheheh wat een draak van een scène!!! Dat einde in slowmotion
Waarom in godsnaam?! En dan nog die Sjors met haar gevoelens, flikker toch een eind op joh
dikke vette care wat zij met die suffe Danny gaat doen, dat hebben we 2 maand geleden al voorspeld.
oh oh oh wat een kansloze soap is het verworden. Ik begin zo langzaamaan te geloven dat er gewoon een aantal mensen aan hetproberen zijn hoe sneu ze gtst kunnen maken en zich de ballen uit hun broek lachen. Dit kan toch geen serieus werk meer zijn...
Eensch is! Ze duwen je ook een kant uit, dat je Maxime zou moeten haten, terwijl ik het in wezen de meest getalenteerde actrice vind. Terwijl Barbara... daar kan ik niet eens meer naar kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef Canisfire het volgende:
Barbara Vicky, Charlie Noud .allemaal personages die altijd de script schrijvers aan hun kant hebben.
En wie worden er het meest gehaat juist !!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef alors het volgende:
Trouwens Bing had z'n haar vandaag heel kort en in het shot van de preview van maandag is het weer lang
Maar wat een zaadaflevering zegDiva/huilbaby Vicky
Redder Noud, bweheheh wat een draak van een scène!!! Dat einde in slowmotion
Waarom in godsnaam?! En dan nog die Sjors met haar gevoelens, flikker toch een eind op joh
dikke vette care wat zij met die suffe Danny gaat doen, dat hebben we 2 maand geleden al voorspeld.
oh oh oh wat een kansloze soap is het verworden. Ik begin zo langzaamaan te geloven dat er gewoon een aantal mensen aan hetproberen zijn hoe sneu ze gtst kunnen maken en zich de ballen uit hun broek lachen. Dit kan toch geen serieus werk meer zijn...
Ja, ik ook. Dat Vicky het min of meer droomde ofzo. Belachelijke scene en ging werkelijk nergens over. Het leek of ik naar een Amerikaanse tienerfilm uit de jaren 90 zat te kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:53 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd die slowmotion aan het eind. Ik dacht nog heel even dat het nep was
Mijn stem heeft die!quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:18 schreef Perico het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Dex haar achter het raam zet, om haar haar schuld af te laten betalen.
Omdat die contactpersoon van hem zou mailen/bellen wanneer het uitgezonden werd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef Liquidist het volgende:
waarom mis je zoiets dan, als je weet dat je man gaat figureren laat je je toch informeren, als het je tenminste wat interesseert?
Ik heb even nagevraagd, de ene uitzending,waar ie al bellend langsloopt was op 16 maartquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:22 schreef alors het volgende:
hier staan nog van een maand op, maar volgens mij is het nog langer geleden.
Goed opgemerkt van die gasleiding. Had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:43 schreef Starlie het volgende:
Ik voel weer een verhaallijn aankomen... Nina wil haar verjaardagsfeestje in Teluma houden... maar er is iets met de gasleiding... dus er zal wel iets ontploffen (hopelijk Maxime)!!
Ik vond het al verdacht dat die scene zich zo afspeelde.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Goed opgemerkt van die gasleiding. Had ik nog niet aan gedacht.
Als er 1 personage is die de scriptschrijvers aan haar kant heeft staan dan is het Maxime. Haar manier van ''manipuleren'' is doorzichtig en goedkoop en geen kleuter zou er in trappen, behalve natuurlijk Barbara, Nina en zelfs dokter Huygens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef Canisfire het volgende:
Barbara Vicky, Charlie Noud .allemaal personages die altijd de script schrijvers aan hun kant hebben.
En wie worden er het meest gehaat juist !!
oh was dat slowmoquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:53 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd die slowmotion aan het eind. Ik dacht nog heel even dat het nep was
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als er 1 personage is die de scriptschrijvers aan haar kant heeft staan dan is het Maxime. Haar manier van ''manipuleren'' is doorzichtig en goedkoop en geen kleuter zou er in trappen, behalve natuurlijk Barbara, Nina en zelfs dokter Huygens.
Als Maxime iets onaardigs zegt is Nina of iemand anders er toevallig nooit bij, maar als Janine of Nick iets zegt komt Nina altijd toevallig binnenlopen, dat niemand doorheeft, behalve natuurlijk Maxime![]()
De voorstellen/ideeën van Maxime en het theater dat ze speelt, daar zou geen mens warm of koud van worden, maar toevallig reageren, Nina, Barbara, Ludo, etc. altijd weer even, buitengewoon, enthousiast.![]()
Daar waar ik van Maxime een echte professionele Sanders-slechterik zou verwachten is het niets meer dan een goedkoop neergezet personage (die overigens wel goed geacteerd wordt, dat dan weer wel) door de matige scriptschrijvers van GTST. Jammer, de zus van Ludo had echt zó veel beter kunnen zijn.
Nou dat is precies wat ik me ook zat af te vragen...quote:Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind het ook behoorlijk irritant om te zien dat degenen die juist moeten zien hoe Maxime is, het niet zien. Zit altijd zo van "Als Nina nou eens stiekem om de hoek stond te luisteren." of "Waarom neemt Janine dit niet op, zo slim was ze wel bij Irene"
quote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dat is precies wat ik me ook zat af te vragen...
Zoals al aangegeven, de scriptschrijvers staan aan de kant van Maximequote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Toen die groeps'sessie' eraan zat te komen had ik verwacht dat ze dat zou doen. Zeker voor na de tijd, toen iedereen behalve Maxime ineens weg moesten. Had verwacht dat Janine wel zo slim zou zijn om dat door te hebben, en zich dus zou voorbereiden. Maar helaas
ja echt he, dat eeuwige rood en zwart.quote:
hahaquote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja echt he, dat eeuwige rood en zwart.
Ik zag laatst bij een schoenenwinkel zwart met rode pumps, 3 maal raden aan wie ik toen als eerste moest denken
BlonT hequote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Roscovitch het volgende:
Lorena wat een kutkind.En als Bing over dat gas begint gaat er ook geen lampje branden bij haar ofzo he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef Roberto258 het volgende:
Ik weet niet of het al bekend is/ter sprake gekomen is, maar..Not true !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Lief Dagboek,
Ik vind Dex nu maar stom. Noud is een schatje want ik had het koud buiten maar mocht niet gaan van Dex maar toen kwam Noud en die was zo lief.
Ben gestopt met stomme Telefonon. Laura zegt wel iets over contractbreuk maar als ze nu een ander vinden en die persoon mijn geld geven dan is er toch niks aan de hand? Heb sowieso geen tijd gehad om het uit te geven. Noud is echt mijn stoere held.
x0x0
Vicky
Het is ook net spangas hequote:
Hehe ja, daar zie je tenminste Fos ook weerquote:
Laat het Maxime zijn... Please!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef Sk00p het volgende:
Beter verzorgt kapsel van Danny in the preview van vanavond![]()
Ik vraag me af welke dode gaat vallen in Teluma
Nee hij mag zeker niet dood want dan is er tenminste nog de hoop dat hij ooit terugkomt!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef Frey het volgende:
Maar Christophe zou tot na de zomerstop blijven, dus weet niet...
Nick mag in elk geval niet dood.
Neeeeeeequote:
De cliff zou toch niet gaan over Lucas die iemand zoent hequote:De fans van Goede tijden Slechte tijden kunnen zich binnenkort weer gaan voorbereiden op de - ongetwijfeld - bloedstollende zomercliffhanger van dit seizoen.
De laatste uitzending van seizoen 19 zal worden uitgezonden op vrijdag 3 juli. In diezelfde week zal Ferry Doedens (Lucas) zijn entree maken in de serie. Daarnaast zullen in diezelfde periode de laatste scène's met Liza Sips als Vicky worden uitgezonden. De GTSTCourant
Ik stem Vickyquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef Frey het volgende:
Maar Christophe zou tot na de zomerstop blijven, dus weet niet...
Nick mag in elk geval niet dood.
Maar Morris 2 viel toch ook op mannen in GTST? Of ben ik nu in de war met Morris in het echt? Of was dat weer een andere Morris dan de Morris die jij bedoeld?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De cliff zou toch niet gaan over Lucas die iemand zoent he
Ik ben trouwens tegen Dex als Homo.
Hij lijkt qua persoonlijkheid steeds meer op Morris 2.
En aangezien ik Morris 2 een toffe klootzak vond.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar Morris 2 viel toch ook op mannen in GTST? Of ben ik nu in de war met Morris in het echt? Of was dat weer een andere Morris dan de Morris die jij bedoeld?Ik snap het zelf niet meer haha!
Maar de verjaardag van Nina is al vrij snel toch? Dat heeft dus niets met de clif te maken... maar wie gaat er dan dood op haar verjaardag?? Dat zal dan denk ik wel Maxime zijn... maar ja.. dan moeten we wel snel te weten komen wat ze al die tijd van plan is geweest. En waar stond trouwens dat er iemand dood gaat op de verjaardag van Nina?
Als Vicky haar exit rond de clif is, dan is er een grote kans dat zij dood gaat...
Pff weer stof om overna te denken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:26 schreef kleinetrom het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
Die mag van mij ook exit eigenlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef Michellee het volgende:
[..]
Oh gaan we stemmen??Ik stem Barbaar!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Roberto258 het volgende:
[..]Dat is onzin onzin onzin ! Er wordt niemand neergeschoten. Heel Taluma wordt opgeblazen door een gaslek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks geen schieten niets.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
O god.. een complete Nina Show... zoals ik al zei: de "Toppers" moeten echt I'ts my party and I'll cry if I wan't to voor haar zingen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:09 schreef Frey het volgende:
Zie promo:
http://www.rtl.nl/compone(...)7/Mon11.N4058427.xml
Rond 3 juliquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:25 schreef Ici-Paris het volgende:
Wanneer komt die homo erin
En daar is Ludo natuurlijk heel erg van onder de indruk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Canisfire het volgende:
Die Noud
Ludo legt zeheel vriendelijk uit dat het gewoon niet kan.
Om ze te helpen en dan opeens begint meneertje Noud met gezeur over de pest
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Roberto258 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, Ludo schrikt erg van de volgende quote van Noud in het Meerdijker Sufferdje:quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
En daar is Ludo natuurlijk heel erg van onder de indruk.![]()
quote:"Mijn vriendin moest gewoon terwijl het maar 10 graden buiten was buiten op de foto met allemaal vreemden en ze mocht niet weg totdat ze met 200 op de foto was geweest. Bekijk het effe!
En nu vraagt dat achterlijke Telefonon een ton, terwijl ze dat helemaal niet kan betalen zeg. Dus dat kan dan toch niet? Klootzakken, dat zijn het. Kunnen ze wel, tegen een arm meisje?"
Same old, same oldquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat is iedereen weer tegen Janine.
Ja en dan schrijven wij Fokkers het script welquote:Op woensdag 22 april 2009 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Same old, same old
Er moet echt een scriptschrijver ontslagen worden. Sterker nog, ontsla ze allemaal maar...
Dat vraag ik me dus ook af..quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook. Of had, 't is mij om 't even maar het gaat iig over een kind.quote:
aub zeg, wat een onzinquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:50 schreef Starlie het volgende:
Sorry maar ik stem dan toch echt voor Maxime, het acteerwerk gaat Barbara toch net iets beter af wat mij betreft...
Alle onzin personages opgeblazen, Noud en Barbara voorop.quote:Op woensdag 22 april 2009 06:59 schreef Harajuku. het volgende:
De halve cast mag van mij wel dood door die ontploffing
he venco jij ook hier?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
En daar is Ludo natuurlijk heel erg van onder de indruk.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Perico het volgende:
[..]
Jawel, Ludo schrikt erg van de volgende quote van Noud in het Meerdijker Sufferdje:
[..]
Hij laat zich uitkopen. Zal die dan eindelijk Sanders Inc. verlaten?? Nah...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef nWo4Life het volgende:
Had Charlie soms Pino doodgeschoten voor die achterlijke bodywarmer?!
Jack toch... zul je het ooit leren? Ludo had je weer mooi tuk.
Vond ik niet in vergelijking tot de rest van de week. Vandaag tenminste weereens een Jack/Ludo verhouding naast al hetgeen dat me niet interesseert. Weliswaar niet optimaal haal ik toch nog een kleine 10% uit de aflevering.quote:
volgens mij is het gewoon een schrijverdip. ze moeten de tijd vol zien te maken maar ze weten niet hoe.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef Roscovitch het volgende:
Is dat grappig bedoelt ofzo dat Ronja altijd 10 keer verandert van welk drankje ze wilt?
inderdaad, wat was dat kansloos zeg. Wat een loser is het geworden. Stand up for yourself!! shit.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ronja
Jack die ook steeds zo sneu bezig blijft met Ludo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |