Om net inschakelende kijkers te laten weten dat ze naar DWDD kijken toch? Bij Pauw & Witteman staat er ook altijd een logo in beeld. Gisteren was het DWDD-logo wel heel lelijk en groot en het bewoog ook, dus misschien wel verkeerde timingquote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef alexis_ het volgende:
Net als Cooper inzakt verschjnt er overigens een groot DWDD logo in beeld. Hopelijk is dat gewoon verkeerde timing..... en niet om te scoren.
Zou Brusselmans dan ook gezegd hebben dat hij haar wil beffen?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef Veerboot het volgende:
Wat zou er inderdaad zijn gebeurd als ABC daar had gezeten?
Ik vond het juist briljant hoe ze Hermans oubollige "zie mij eens grof en provocerend zijn" kunstje door had en Brusselmans in de hoek zette door zijn eigen wapens tegen hem te gebruiken.quote:Op donderdag 16 april 2009 06:04 schreef Specularium het volgende:
Gesprek met Brusselmans was erg leuk, jammer dat Georgina probeerde grappig te zijn met haar
irritante gekakel.
Misschien om een ander logo of activiteit in de desbetreffende video te verbergen?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef tim. het volgende:
[..]
Om net inschakelende kijkers te laten weten dat ze naar DWDD kijken toch? Bij Pauw & Witteman staat er ook altijd een logo in beeld. Gisteren was het DWDD-logo wel heel lelijk en groot en het bewoog ook, dus misschien wel verkeerde timing...
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef Weakling het volgende:
Met het doorvragen op zijn "bef" stokpaardje en het terugkaatsen van de "lezen met de vinger" belediging werd Brusselmans gereduceerd van wilde opstandige schrijver naar een zielige ouwe man die niet door heeft dat het enige trucje dat ie beheerst inmiddels uitgewerkt is.
quote:De gasten van 16 april zijn Saskia Noort, Connie Palmen, Bram Vermeulen en Ruud Hendriks. Tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk is Hugo Borst en muziek is er van Daily Bread!
Iddquote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik vond het juist briljant hoe ze Hermans oubollige "zie mij eens grof en provocerend zijn" kunstje door had en Brusselmans in de hoek zette door zijn eigen wapens tegen hem te gebruiken.
Met het doorvragen op zijn "bef" stokpaardje en het terugkaatsen van de "lezen met de vinger" belediging werd Brusselmans gereduceerd van wilde opstandige schrijver naar een zielige ouwe man die niet door heeft dat het enige trucje dat ie beheerst inmiddels uitgewerkt is.
Maar goed, ook dat was al een altijd aanwezige kant van Brusselmans: de eeuwige schlemiel.
Wat je zegtquote:
zitten gewoon genante vragen tussenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef borisz het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk heeft er geen verstand van.
Wat is de connectie met gisteren?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Adelante het volgende:
Ik vind er geen zak aan ivm gisteren.
Idd! Minimalquote:Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef Ad_rem het volgende:
Haha heerlijk om die vent van 50 in pak de woorden ik hou meer van techno minimal te horen zeggen
Zelfde programmaquote:Op donderdag 16 april 2009 19:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is de connectie met gisteren?
Never judge a book by it's cover.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef qonmann het volgende:
Saskia zoveel mooier dan Connie ..ongelijke strijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |