Hahaha, iedereen die ziet wie dit topic geopend heeft weet dat het niet zo isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Heb geduld mijn vunzige vriend...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef djayzz het volgende:
En bedankt.
En dan nog te lam zijn om de OP erin te zetten.
Je bent trouwens het woordje "niet" vergeten in de TT schatquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
OP
Of begint hij steeds meer op jouw te lijken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef Q. het volgende:
Joey, ik begin je steeds meer te waarderen. Dat komt vast doordat ik steeds meer op je begin te lijken.
Gewoon lekker genieten van het levenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef Q. het volgende:
Joey, ik begin je steeds meer te waarderen. Dat komt vast doordat ik steeds meer op je begin te lijken.
Op mijn wat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of begint hij steeds meer op jouw te lijken?
Dank U, God Joey, voor het openen van mijn ogen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon lekker genieten van het leven.
Ik luister niet naar hoerenlopers.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bent trouwens het woordje "niet" vergeten in de TT schat
Neuken?quote:
Tof! Want ik ben er.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Zo hoe is het hier op deze mooie dinsdagavond?
ik heb het maandag gevoelquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Saaiquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Rustig, lekker avondje computerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Maar natuurlijk mijn waarde vrind!quote:
En dat is goed omdat? Maandag is toch voor meeste mensen een baaldag?quote:
Owja.. nee daar heb ik niet altijd last van. Jah als anderen erover zeurenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:36 schreef Belsezar het volgende:
En dat is goed omdat? Maandag is toch voor meeste mensen een baaldag?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mijn waarde vrind!
[..]
Het is zo saai als je het zelf maakt amigoquote:
Daarom ben ik ook lekker met andere dingen bezigquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is zo saai als je het zelf maakt amigo
@KF: Ik zou het niet weten of zweten pijn doet als je verbrand bent. Ik ben nog nooit verbrand geweest
Niet meteen zo'n gezichtje. Ik vroeg waarom, ik zeur nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja.. nee daar heb ik niet altijd last van. Jah als anderen erover zeuren
Wat een positieviteit!quote:
Voor mij zelden hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een van de nadelen aan Europees bloed, we verbranden snelquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is zo saai als je het zelf maakt amigo
@KF: Ik zou het niet weten of zweten pijn doet als je verbrand bent. Ik ben nog nooit verbrand geweest
Ik zit een beetje met dames te msnen, maar ik ben daar zo slecht in...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:40 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook lekker met andere dingen bezig
quote:
Nee weet ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:40 schreef Belsezar het volgende:
Niet meteen zo'n gezichtje. Ik vroeg waarom, ik zeur niet
[..]
Jij bent toch in geen enkel opzicht goed met vrouwen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met dames te msnen, maar ik ben daar zo slecht in...
Vooral als je dat gesprek zelf op gang moet houden
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een van de nadelen aan Europees bloed, we verbranden snel
Vooral als je ook nog zoals ik 25% Duits bent
Maar wanneer ik ga hardlopen en meteen tot het uiterste ga, krijg ik last van oneffenheden op mijn huiseen soort van bultjes / vlekjes...
Die gaan dan heel erg jeuken, dus ik denk dat het helemaal niet fijn is als ik op mijn gezicht al verbrand ben
Ja das altijd zo leuk, gaan ze eerst met je praten/bellen. Vraag je wat ze te vertellen hebben en dan moet jij het hele verhaald doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met dames te msnen, maar ik ben daar zo slecht in...
Vooral als je dat gesprek zelf op gang moet houden
Gewoon een soort van uitslag / irritatie omdat mijn lichaam de warmte niet kwijt kan hoorquote:
Ik vind zelf van nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent toch in geen enkel opzicht goed met vrouwen?
Hoi Tijgertjequote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee weet ik
Maar kon ik mooi effe dat eruit gooien
"Ach dat is nog een kind, zoek gewoon een vent?"quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef mrbox het volgende:
wat zeg je nu tegen iemand als zij met verhaal aan komt zetten dat ze iemand van 16 wel ziet zitten, zij is 21/22![]()
Naast veel plz natuurlijk![]()
Mwah, werk hequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef Include het volgende:
Hallo allemaal!
Iedereen weer genoten van het mooie weer?
Yoquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef Include het volgende:
Hallo allemaal!
Iedereen weer genoten van het mooie weer?
Die zat er aan te komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef RealZeus het volgende:
En Djayzz, waarom ga jij principieel naar de hoeren?
Ik denk dat er nu een opmerking over iemands moeder aan gaat komen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef RealZeus het volgende:
En Djayzz, waarom ga jij principieel naar de hoeren?
Hij is leuk! Ik kende hem nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter van acht had en leuke mop
Liggen een banaan, een aardbei en een sigaret op tafel
Zegt de banaan:Ik heb zo'n rotleven, eerst villen ze me, en dan eten ze me op !
De aardbei: Stelt niets voor, bij mij trekken e al mn haren eraf en eten me dan op
Dan de sigaret, zucht eens diep: Jullie moeten niet zeiken! Bij mij steken ze eerst mn kop in de fik en gaan dan aan mn kont lebberen!
(Okee, ik vertel hem wel ietsje anders, maar toch)
Heb een heel leuke dag gehad, naar de stad, wezen eten, sjans met de bediening
En ik heb een camera besteld
Nog flauwer dan: "Het is rood, en je ziet het niet !? "quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter van acht had en leuke mop
Liggen een banaan, een aardbei en een sigaret op tafel
Zegt de banaan:Ik heb zo'n rotleven, eerst villen ze me, en dan eten ze me op !
De aardbei: Stelt niets voor, bij mij trekken e al mn haren eraf en eten me dan op
Dan de sigaret, zucht eens diep: Jullie moeten niet zeiken! Bij mij steken ze eerst mn kop in de fik en gaan dan aan mn kont lebberen!
(Okee, ik vertel hem wel ietsje anders, maar toch)
Heb een heel leuke dag gehad, naar de stad, wezen eten, sjans met de bediening
En ik heb een camera besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nog flauwer dan: "Het is rood, en je ziet het niet !? "Nog flauwer zegt hij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Je moet ook niet serieus nemen wat hij zegtquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nog flauwer dan: "Het is rood, en je ziet het niet !? "Dat is echt een kud mop zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
It's alllll in the nickname baby !quote:
Das waarquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet ook niet serieus nemen wat hij zegt
Je neigt alweer de sex kant op te gaan. Wel op een hele subtiele manier dit keerquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest echt lachen, erger dan als ik m van een volwassene had gehoord denk ik, het was vrij onverwacht
Zo moest ik ook heel erg lachen toen mn oma deze vertelde
Lopen een man en zn vrouw door het bos, vinden ze een klein rond spiegeltje.
De vrouw pakt het op, draait het in haar handen en ziet achterop staan dat het een toverspiegeltje is en ieder één wens mag doen.
Dus die vrouw:
Spiegeltje spiegeltje klein en rond
Ik wou dat ik tieten had van 10 pond
En jawel hoor, de vrouw krijgt heel grote borsten.
De man denktDat wil ik ook wel!
Dus hij:
Ik wou dat ik een pik had, tot op de grond
En wat denk je?
Krijgt ie heel korte beentjes
Zo leuk als dat van je 80-jarige oma komt
Hehe, ja kan me voorstellen dat je dan in een deuk ligtquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest echt lachen, erger dan als ik m van een volwassene had gehoord denk ik, het was vrij onverwacht
Zo moest ik ook heel erg lachen toen mn oma deze vertelde
Lopen een man en zn vrouw door het bos, vinden ze een klein rond spiegeltje.
De vrouw pakt het op, draait het in haar handen en ziet achterop staan dat het een toverspiegeltje is en ieder één wens mag doen.
Dus die vrouw:
Ik wou dat ik tieten had van 10 pond
En jawel hoor, de vrouw krijgt heel grote borsten.
De man denktDat wil ik ook wel!
Dus hij:
Ik wou dat ik een pik had, tot op de grond
En wat denk je?
Krijgt ie heel korte beentjes
Zo leuk als dat van je 80-jarige oma komt
Ik heb mn periodesquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:15 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Je neigt alweer de sex kant op te gaan. Wel op een hele subtiele manier dit keer
Mooi ding JB!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik heb dus een panasonic Lumix TZ4 besteld
[ afbeelding ]
Tis ook een goede, die hadden we eentje (nou ja, de voorganger hadden we) en ik ben er altijd heel tevreden over geweestquote:
Dat was trouwens bij de eerste mop ook al, of vind jij aan iemand zn kont lebberen niet seks-gerelateerd?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:15 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Je neigt alweer de sex kant op te gaan. Wel op een hele subtiele manier dit keer
Leuk ding maar waarom besteld ? online ofzo ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik heb dus een panasonic Lumix TZ4 besteld
Ze hadden ze nergens op voorraadquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leuk ding maar waarom besteld ? online ofzo ?
Toen viel het nog niet zo op. Maar na dat alle lichaams delen over het forum rollen begint er wel een belletje te rinkelenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was trouwens bij de eerste mop ook al, of vind jij aan iemand zn kont lebberen niet seks-gerelateerd?
Nog eventjes, en dan begint dat belletje al te rinkelen bij het zien van JB's avatar. Wacht maar, eerdaags ga je bij je oma op de thee en krijg je brownies... Probeer dan je gezicht maar in de plooi te houdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Toen viel het nog niet zo op. Maar na dat alle lichaams delen over het forum rollen begint er wel een belletje te rinkelen
Nèt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je komt net binnenvallen in mn oversekste tijd
En het was niet eens zo bedoeld, kun je nagaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Toen viel het nog niet zo op. Maar na dat alle lichaams delen over het forum rollen begint er wel een belletje te rinkelen
Hoi!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog eventjes, en dan begint dat belletje al te rinkelen bij het zien van JB's avatar. Wacht maar, eerdaags ga je bij je oma op de thee en krijg je brownies... Probeer dan je gezicht maar in de plooi te houden
Nou ja zeg!quote:
Mooi hè, uiteraard afkomstig uit Noord-Nederland.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:09 schreef KudFokker het volgende:
ff voor de boys: Doutzen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg!
Ik ben de laatste tijd best netjes
Moest jij niet naar school jongedamequote:
Vingers weer uit je neus ?quote:
Ben jij aan het spijbelen?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg!
Ik ben de laatste tijd best netjes
Ik pláág je maar!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dank je wel
Wat hebben we toch een leuk beeld van mij hier
Gelukkig heb je mij nog.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dank je wel
Mja, heb er niet zolang in gelegenquote:
quote:
ja hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik pláág je maar!
Je kent mij toch ook al langer dan vandaag?
Wel goedquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, heb er niet zolang in gelegen
Hoe is het daar?
Dan doe je datquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja hoor
Ik heb zin om iemand te bellen
Niet iedereenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dank je wel
quote:
Daar zijn we allemaal heel blij meequote:
Wie is we?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[..]
Daar zijn we allemaal heel blij mee.
Ja, misschien wel....quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:37 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Dan had ie het er wel bij gezet toch
over het algemeen wordt het dan toch juist niet neuken als vrouwen je lief vindenquote:
Iemand in het bijzonder of een willekeurig iemand?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb zin om iemand te bellen
Nee joh! niet lief/wel lief = neukenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
over het algemeen wordt het dan toch juist niet neuken als vrouwen je lief vinden![]()
dat was geen zwak momentquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Altijd gebruik maken van de zwakke momenten he
quote:
Niet bij JBquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Altijd gebruik maken van de zwakke momenten he
Voor echte mannen maakt dat niet uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
over het algemeen wordt het dan toch juist niet neuken als vrouwen je lief vinden![]()
Of je zusje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dan had ze wel gezegd dat ze je geil vond. Nou wil ze gewoon vrienden zijn.
in t bijzonder, maar die heeft bezoekquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Iemand in het bijzonder of een willekeurig iemand?
Ja hey, dat wilde ik net aan jou vragenquote:
Bang dat je stoort tijdens het neuken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in t bijzonder, maar die heeft bezoek
Ik. Onder andere, ongetwijfeldquote:
Ik heb geen bezoek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in t bijzonder, maar die heeft bezoek
Ze hoeft er maar zachtjes om te vragen, kan ze 'm keihard krijgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu moet je wel je mannetje staan he.
Bedankt voor het breken van mijn utopiequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik dook er pas tegen half 8 in hoor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hey, dat wilde ik net aan jou vragenStel je me weer teleur
*repareert utopie van Rauw. :quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bedankt voor het breken van mijn utopie
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze hoeft er maar zachtjes om te vragen, kan ze 'm keihard krijgen
Maar dat ben ik toch ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*repareert utopie van Rauw. :
Ik doe dat wel. Maar alleen die ene die ik heel, héél lief vindt.
aah oke helderquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh! niet lief/wel lief = neuken
Bestaan die nog dan ?quote:
Oh, maar niet iedereen die ik lief vind, belandt in mijn bed hoor!quote:
Ik heb er van genoten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dook er pas tegen half 8 in hoor!
Dus ik moet extra lief zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar niet iedereen die ik lief vind, belandt in mijn bed hoor!
O.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar niet iedereen die ik lief vind, belandt in mijn bed hoor!
Donderdag dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dook er pas tegen half 8 in hoor!
Je zou op zijn minst kunnen vragen of zij er net zo van genoten heeft als jijquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dus ik moet extra lief zijn?
Doe tips dan
Tof! Hertjes kijken, vosjes en dassen spotten, zwijntjes voeren.. Zie foboquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom dan weer van de Veluwe, daar doen we daar nooit zo moeilijk over.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom dan weer van de Veluwe, daar doen we daar nooit zo moeilijk over.
Als je Paiq bedoelt: daar duurt het tegenwoordig heel lang.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef KudFokker het volgende:
Damn, hoelang moet je met iemand chatten tot je een foto ziet
Niet nodig, dat kon ik wel zien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je zou op zijn minst kunnen vragen of zij er net zo van genoten heeft als jij
Waarom is die foto zo belangrijk dan? Als je toch gezellig aan het chatten bent..quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef KudFokker het volgende:
Niet na twee zinnetjes:quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien ben je wel die ene lieve die wel mag.
Het zegt iets over degene die aan het chatten is hè?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom is die foto zo belangrijk dan? Als je toch gezellig aan het chatten bent..
Ja Paiq, ik chat al 20 minuten...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je Paiq bedoelt: daar duurt het tegenwoordig heel lang.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien ben je wel die ene lieve die wel mag.
Ja. Al komt het niet helemaal als een verrassingquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zegt iets over degene die aan het chatten is hè?
Iets met een oog dat ook wat wil?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom is die foto zo belangrijk dan? Als je toch gezellig aan het chatten bent..
quote:
Ja, hier werd verteld dat het grappig was....quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ben je op een of andere dating site bezig?
Even uitrusten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]. Dan zou je nu niet aan het fokken zijn..
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja. Al komt het niet helemaal als een verrassing
Uhuh. Dat deed je dan wel op mijn bankquote:
Er is een cheat voor als je FireFox gebruiktquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef KudFokker het volgende:
Helemaal niet JIJ wilde het PERSE proberen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, hier werd verteld dat het grappig was....
Maar de foto is bijna zichtbaar
Wel grappig dat ze hier vlakbij uit de buurt komten ze ook binnenkort naar hetzelfde concert als mij gaat
Ik heb FireFoxquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er is een cheat voor als je FireFox gebruikt
Zodat ik met jou kon Paiqenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:07 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Helemaal niet JIJ wilde het PERSE proberen.
ergens op internet is n bestandje te vinden dat je fotos direct kan zien, FF plugin ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja Paiq, ik chat al 20 minuten...
Saaie stuff
En daarmee faalde het hele paiq conceptquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar nu niet lig?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh. Dat deed je dan wel op mijn bank
Moet je ff het Paiq topic opzoeken op Fokquote:
Niet wie. Wat. Het feit dat je nog aan het fokken bent natuurlijkquote:
Nee, het feit dat JIJ nog aan het Fokken bent. Jij bent degene die bij moet komen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet wie. Wat. Het feit dat je nog aan het fokken bent natuurlijk
Opera-gebruikers hebben pech zeker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe veel matches je hebt en houdt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:15 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, geen 1 van de 3 laten mijn denken: WOW
Maar hoeveel contacten kan je tegelijk hebben ?
Pffff... Hopeloos.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:14 schreef KudFokker het volgende:
Nou sorry hoor, maar dit is echt NIET mijn type
Een t-shirt met 'born to be wild'
Common'!
Als ik er 3 weg tief, krijg ik dus 3 nieuwequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe veel matches je hebt en houdt.
Hahaha,quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, het feit dat JIJ nog aan het Fokken bent. Jij bent degene die bij moet komen.
Heeft ze ook een naamketting met een naam die eindigt op een a?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:14 schreef KudFokker het volgende:
Common'!
Nee, dat vond ik dus ook al saai...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pffff... Hopeloos.
Heb je net leuk zitten chatten of niet?
Nee, je krijgt één nieuwe per keer, 't is geen koehandel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik er 3 weg tief, krijg ik dus 3 nieuwe?
Daar moet je doorheen kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:14 schreef KudFokker het volgende:
Common'!
lol, neequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heeft ze ook een naamketting met een naam die eindigt op een a?
Dat heb ik afgelopen jaar dus 3x geprobeerd, en dat is 3x op niks uitgelopen...quote:
ow ff kijken hoe de "feminista" er uit zienquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:20 schreef ArTiC het volgende:
http://www.fotodump.com/paiq/copypasta.php
voor iedereen, ongeacht welke browser je gebruikt...ik ben niet verantwoordelijk voor tegenvallende resultaten
*prrrrr*quote:
Wij hier?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[..]
Daar zijn we allemaal heel blij mee.
Care, je ziet ze toch nooit weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:23 schreef KudFokker het volgende:
Die dames krijgen zeker te zien wanneer ik ze weg tief uit mijn contacten?
Jij leeft ook nog?quote:
Rematch duurt te langquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:24 schreef Rauw. het volgende:
Ik PaiQ nooit meer, tis echt kansloos soms
Hoezo ?quote:
De vraag is natuurlijk of dat aan PaiQ ligt...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:24 schreef Rauw. het volgende:
Ik PaiQ nooit meer, tis echt kansloos soms
Vrijdag ben ik op het Iberisch schiereiland, tot dinsdag ofzo!quote:
Okeee! Tot dinsdag!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik op het Iberisch schiereiland, tot dinsdag ofzo!.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:27 schreef MNR het volgende:
Dus ik dacht, ik plaats even een tvp'tje, zie de TT en ja, ons haantje heeft weer geopend
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, iedereen die ziet wie dit topic geopend heeft weet dat het niet zo isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Haha, funnyquote:
Zevende hemel, roze wolk.. je kent het vast welquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, funny
Ja Joey, onze gangmaker, zet alles in rep en roer
Hoest met Dreamer?
Nope, aan sommige leden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of dat aan PaiQ ligt...
Nee, maar wel belangrijk...quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zevende hemel, roze wolk.. je kent het vast wel
Met jou?
MNR meis hoestie ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Herkenbaar
Het is altijd fijn om je zo te voelen. Ik gun het je ook van harte. En dat is mooi.
Zorg wel dat je niet in Q's hoofd komt te zitten, dan val je hard
Maarre.. er zijn genoeg wolken om op te springen, zag ik gisteren
Goedeavondquote:
Van Q. weet ik dat alquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Q. Dat lijkt me wel in een speedate.Daarna kijk je of het wat is.
Uiterlijk is 2 seconden belangrijk, als je elkaar niets te melden hebt houdt het daarna op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Q. Dat lijkt me wel in een speedate.Daarna kijk je of het wat is.
Wat is er mis met mijn hoofd?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Zorg wel dat je niet in Q's hoofd komt te zitten, dan val je hard
Niet altijd hoor is mijn ervaring...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef Q. het volgende:
Uiterlijk is 2 seconden belangrijk, als je elkaar niets te melden hebt houdt het daarna op.
Toevallig poste ik dat ook binnen 2 secondequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiterlijk is 2 seconden belangrijk, als je elkaar niets te melden hebt houdt het daarna op.
Die indruk krijg ik van je. Correct me if I'm wrong.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, maar wel belangrijk...
Je denkt dus dat ik alleen op uiterlijk afga ?
Het houdt daarna alsnog altijd op, in mijn ervaring. De truuk is om 'daarna' langer dan 2 seconden te laten duren. Tot ontbijt of zo.quote:
Je weet dat je niet op wolken kan lopen? Behalve in Super Mario Galaxy dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Maarre.. er zijn genoeg wolken om op te springen, zag ik gisteren
Tot of tot en met? Zolang is het niet eens nodig eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het houdt daarna alsnog altijd op, in mijn ervaring. De truuk is om 'daarna' langer dan 2 seconden te laten duren. Tot ontbijt of zo.
quote:
quote:
Ik was gewoon heel netjes op school mensenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moest jij niet naar school jongedame
Hey Boxiequote:
Ik ben niemand hier nog op fok! tegengekomen die me echt inspireert, waarschijnlijk omdat dit maar internet is...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik van je. Correct me if I'm wrong.Jij komt nogal inhoudsloos over op mij.
Dat heeft nog wel eens gevarieerd in het verledenquote:
Je zei gisteren dat er geen wolken in jouw hoofd warenquote:
Sedanexcuusquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef KudFokker het volgende:
waarschijnlijk omdat dit maar internet is...
In love and war, everything is permitted (maar dan dat andere woord, waar ik nu even niet op kan komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat je niet op wolken kan lopen? Behalve in Super Mario Galaxy dan natuurlijk.
quote:
allowed?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:47 schreef MNR het volgende:
In love and war, everything is permitted (maar dan dat andere woord, waar ik nu even niet op kan komen)
Dat is het joeyexcuus hoorquote:
Nothing is true, everything is permissible - Hasan bin Sabbah.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:47 schreef MNR het volgende:
[..]
In love and war, everything is permitted (maar dan dat andere woord, waar ik nu even niet op kan komen)
Joey geeft het als reden. Andere niet nader genoemde personen gebruiken het als excuus wanneer ze weer in de verdediging schieten. Niet hetzelfde.quote:
Klopt, een lang leven is het niet beschoren. Toch kan er wel degelijk sprake zijn van een match ook al heb je elkaar niks te melden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:44 schreef Litpho het volgende:
Het houdt daarna alsnog altijd op, in mijn ervaring. De truuk is om 'daarna' langer dan 2 seconden te laten duren. Tot ontbijt of zo.
Niet alleen op jouquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik van je. Correct me if I'm wrong.Jij komt nogal inhoudsloos over op mij.
ik loop er ook niet op. Ik zweefquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat je niet op wolken kan lopen? Behalve in Super Mario Galaxy dan natuurlijk.
KF.. ik ga je even wakker schudden. Ook de datingsites is slechts internet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben niemand hier nog op fok! tegengekomen die me echt inspireert, waarschijnlijk omdat dit maar internet is...
En het meisje waar ik de afgelopen weken mee heb gescharreld was hartstikke lekker, maar ben er mee gekapt omdat ik haar niks te melden had
Ik ben dus helemaal niet zoals jij denkt
Okquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
gewoon de deur uitschoppen die hap, nog voor het ontbijt!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
KF.. ik ga je even wakker schudden. Ook de datingsites is slechts internet.
Nee, natuurlijk kan je er niet alles uit opmaken. Neemt niet weg dat het heel zwakjes is om je iedere keer dat je met hetgene wat je wél blootgeeft verkeerd begrepen wordt je maar weer achter diezelfde overschatte dooddoener te verschuilen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef KudFokker het volgende:
Dan maar een Joey / Sedan excuus, ze hebben gelijk...
Je kan hier niet alles uit opmaken...
Het zijn geen echte mensen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook de datingsites is slechts internet.
owja het nichtje wat ook ff hier langskwam maar toen weer verjaagd wasquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Boxie
Kom net terug van mijn nichtje, voel me eigenlijk best helder en goed. Tijdje geleden weer dat ik me zo vastberaden voelde. En dat allemaal omdat we zo lekker kletsen met elkaar. Ben zo blij dat ze weer in mijn leven is.
Verder gisteren nog gesproken met date die ik had afgezegd. Volgens mij voelt hij zich gekwetst en ik heb hem nog gezegd dat ik wil dat hij een goed gevoel heeft over wat er in het verleden tussen ons is gebeurd en zo. Weet niet of dat is aangekomen. Hij lijkt zich een beetje af te sluiten. Dat baart me zorgen, maar het zijn niet mijn zorgen.
Verder op werk goed! Ik zit er helemaal in, ik ga er helemaal voor en ik voel me gewaardeerd en ik voel me er thuis. Tijd geleden ook weer dat ik me zo goed op mijn plaats voelde.
Dus eigenlijk, goed, volgens mij
Met jou?
Natuurlijk wel. Ik sloeg hem alleen om zijn oren met zijn eigen woordenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zijn geen echte mensen!
Wij zijn geen echte mensen!
Wat is er zwak aan mij als jullie mij niet goed begrijpen... ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kan je er niet alles uit opmaken. Neemt niet weg dat het heel zwakjes is om je iedere keer dat je met hetgene wat je wél blootgeeft verkeerd begrepen wordt je maar weer achter diezelfde overschatte dooddoener te verschuilen.
MNR! Nog altijd te weinig hoor, een mens kan nooit uitgeleerd zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:54 schreef MNR het volgende:
Ado! Man die alle vrouwenwegen heeft bewandeld
In dat geval vindt hij het vast niet erg als we hem een stukje opvoeding proberen bij te brengen en hem wijzen op de manier waarop hij overkomt op anderen door zijn manier van posten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:55 schreef MNR het volgende:
Imho is KF een prima gozer. Volgens mij is hij ook ontzettend lief. Hij heeft gewoon een grote bek en denkt niet altijd na over wat hij zegt en tegen wie, that's all.
Ik heb het even gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:55 schreef MNR het volgende:
. Hij heeft gewoon een grote bek en denkt niet altijd na
Nee, niet verjaagd, we gingen wat doen (weet alleen niet meer wat, volgens mij gingen we beide de deur uit).quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
owja het nichtje wat ook ff hier langskwam maar toen weer verjaagd was
Vast beradenheidklinkt als een vrouw op een missie
fijn
![]()
Ja tja mensen worden af en toe gekwetst als jij er alles aan gedaan hebt om het zoveel mogelijk te beperken kan jij jezelf niets aanrekenen.
Goed werk is ook heel belangrijk, zit je toch een groot deel van je tijd![]()
Met mij is het iets minderdan gister maar nog niet slecht, beetej vroeg naar bed zodat ik morgen er weer flink tegen kan
Er is op dat moment een communicatiestoornis. In plaats van die te herstellen door uit te leggen wat men wél bedoelt, verschuilt men zich achter "je kent me niet, dit is maar internet". Hoe moet ik dat als communicatief sterk zien?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:55 schreef KudFokker het volgende:
Wat is er zwak aan mij als jullie mij niet goed begrijpen... ?
Zie boven. Vele mensen kunnen communiceren via internet (ja ja, écht communiceren) en als jij dan degene bent (jij in het algemeen, niet jij in het bijzonder) die steeds opnieuw zich erachter moet verschuilen dat het aan het grote boze internet ligt, maar dan wel alleen voor hem... nou ja, dat komt ook niet direkt sterk over.quote:En wat bedoel je met "je maar weer achter diezelfde overschatte dooddoener te verschuilen." als ik vragen mag ?
Oew nice. Je bent gewoon een ruwe diamant die nog een beetje gepolijst mag wordenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
MNR! Nog altijd te weinig hoor, een mens kan nooit uitgeleerd zijn
Reflectie ftw!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In dat geval vindt hij het vast niet erg als we hem een stukje opvoeding proberen bij te brengen en hem wijzen op de manier waarop hij overkomt op anderen door zijn manier van posten.
Ja maar je voelt je zo omdat je gewoon liever had gezien dat die kansen en mogelijkheden bij /samen die persoon lagenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, niet verjaagd, we gingen wat doen (weet alleen niet meer wat, volgens mij gingen we beide de deur uit).
Ik reken mezelf niets aan. Ben blij met mijn beslissing. Vind het soms alleen machteloos voelen als iemand zich zo voel terwijl ik weet dat er zoveel mogelijkheden en kansen zijn en er ook echt liggen
Je bedoelt dat het weer iets beter gaat dan gister?
Ja, ik wil wel gepolijst worden!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Oew nice. Je bent gewoon een ruwe diamant die nog een beetje gepolijst mag worden
Ja, ben het met je eens![]()
Ik zeg dat het mij niet goed ligt, en ik een stuk beter in 'echt' communiceren ben...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is op dat moment een communicatiestoornis. In plaats van die te herstellen door uit te leggen wat men wél bedoelt, verschuilt men zich achter "je kent me niet, dit is maar internet". Hoe moet ik dat als communicatief sterk zien?
[..]
Zie boven. Vele mensen kunnen communiceren via internet (ja ja, écht communiceren) en als jij dan degene bent (jij in het algemeen, niet jij in het bijzonder) die steeds opnieuw zich erachter moet verschuilen dat het aan het grote boze internet ligt, maar dan wel alleen voor hem... nou ja, dat komt ook niet direkt sterk over.
Weet niet of ik je nu helemaal goed begrijp, maar ik vind het idd maar lastig om toe te zienquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar je voelt je zo omdat je gewoon liever had gezien dat die kansen en mogelijkheden bij /samen die persoon lagenZoiest kan je ook zien als compliment natuurlijk
![]()
Ik begrijp je sarcasme, maar ik heb een hekel aan toetsenbord ridders...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:59 schreef JonKeL het volgende:
Ik verschuil mij ook altijd graag achter het internet. In het echt durf ik niks, wordt door iedereen als een voetveeg gebruikt als ze me uberhaupt waargenomen hebben. Maar achter het internet ben ik gewoon de man, echt een ongelofelijk stoere bikkel.
Dat wordt jij toch al zatquote:
Dat gaat in levende lijve ook prima. Als men maar wilquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:01 schreef KudFokker het volgende:
Ik zeg dat het mij niet goed ligt, en ik een stuk beter in 'echt' communiceren ben...
Ik verschuil me ook niet achter het internet, ik zeg alleen dat dingen anders overkomen of overgenomen kunnen worden dan ze in de werkelijkheid zijn.
Jij vind dat je ook niet kan communiceren per telefoon? brief? postduif?quote:En hoe kan je 'echt communiceren op het internet ?
Ik ben zelf van mening dat er maar 1 manier van 'echt' communiceren is, en dat is the real deal.
Ik hou van ze, neem nou Joey, laat mij regelmatig lachenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik begrijp je sarcasme, maar ik heb een hekel aan toetsenbord ridders...
Jottem, reageer niet op het negatieve. Lees het gewoon, neem het in je op, gooi overboord waar je niets mee kan en neem mee waarvan je zegt: "ja, daar kan ik wel iets mee".quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik begrijp je sarcasme, maar ik heb een hekel aan toetsenbord ridders...
Daar ben ik het niet mee eens. Online is er nog zoiets als een backspace, en kun je wat langer nadenken over de manier waarop je de dingen die je wilt zeggen het best kunt verwoorden. Feit is wel, dat doordat je iemands gezichtsuitdrukking niet ziet, sommige dingen alsnog verkeerd opgevat kunnen worden. Maar zolang je open blijft in je communicatie en om opheldering vraagt als er iets niet duidelijk is, is het een prima communicatiemiddel en kun je best diepgaande gesprekken voeren. Sterker nog, soms is typen makkelijker dan het face to face vertellen van bepaalde zaken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg dat het mij niet goed ligt, en ik een stuk beter in 'echt' communiceren ben...
Ik verschuil me ook niet achter het internet, ik zeg alleen dat dingen anders overkomen of overgenomen kunnen worden dan ze in de werkelijkheid zijn.
En hoe kan je 'echt communiceren op het internet ?
Ik ben zelf van mening dat er maar 1 manier van 'echt' communiceren is, en dat is the real deal...
Ja staat er vreemd , met "je" bedoelde ik eigenlijk iemand die zich gekwetst voeltquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet niet of ik je nu helemaal goed begrijp, maar ik vind het idd maar lastig om toe te zien
Ik doel niet op relationele sfeer (om dat even uit te sluiten).
Dat kan wel, maar jij had het over 'echt' communiceren, en imo kan dat alleen face-2-face...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat gaat in levende lijve ook prima. Als men maar wil.
[..]
Jij vind dat je ook niet kan communiceren per telefoon? brief? postduif?
In dat geval: SNUIT!!! Waar ben je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
Okay, nu ben ik weer klaar met serieusheid voor vandaag
Dat mag.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef KudFokker het volgende:
imo kan dat alleen face-2-face.
Ja makkelijker, je maakt dus een soort van misbruik van die anonimiteit (mijn mening)quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Online is er nog zoiets als een backspace, en kun je wat langer nadenken over de manier waarop je de dingen die je wilt zeggen het best kunt verwoorden. Feit is wel, dat doordat je iemands gezichtsuitdrukking niet ziet, sommige dingen alsnog verkeerd opgevat kunnen worden. Maar zolang je open blijft in je communicatie en om opheldering vraagt als er iets niet duidelijk is, is het een prima communicatiemiddel en kun je best diepgaande gesprekken voeren. Sterker nog, soms is typen makkelijker dan het face to face vertellen van bepaalde zaken.
quote:
Ownee want alles wat je in real life zegt komt precies goed je strot uit de eerste keerquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja makkelijker, je maakt dus een soort van misbruik van die anonimiteit (mijn mening)
En daar doel ik juist op, je hebt tijd om na te denken op een reactie...
In het echt heb je die tijd niet !
Het is dus eigenlijk 'nep'
Tijdens een sollicitatiegesprek krijg je ook geen tijd om na te denken.
Met 'alternatieve' communicatie middelen heb je geen: Klemtoon, gezichtsuitdrukking, handgebaren en elke andere vorm van communicatie...
O jawel hoor. En dan krijg je te horen dat je aangenomen bent, en dat je zulke weloverwogen antwoorden gafquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja makkelijker, je maakt dus een soort van misbruik van die anonimiteit (mijn mening)
Met 'alternatieve' communicatie middelen heb je geen: Klemtoon, gezichtsuitdrukking, handgebaren en elke andere vorm van communicatie...
Ik zeg ook niet dat ik NIET glim, maar hoe meer je polijst, hoe beter het wordt hequote:
Een béétje vreemd, maar wel lekker!quote:
Dus wat je uiteindelijk wilt zeggen is dat jij maar één bepaalde vorm van communicatie onder de knie hebt. En dat is datgene wat jij niet onder alternatieve communicatie verstaat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Noukiequote:
Anonimiteit (sowieso een lachertje, maar goed) en bedenktijd hebben niets met elkaar te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:09 schreef KudFokker het volgende:
Maakt die bedenktijd de reaktie minder waar? Is het plotseling iemand anders die dit tikt? Het ik mijn antwoorden van google gehaald? Of heb ik gewoon nét iets beter nagedacht wat ik zeg.quote:En daar doel ik juist op, je hebt tijd om na te denken op een reactie...
Dat maakt communicatie ontegenzeggenlijk rijker, ja.quote:Met 'alternatieve' communicatie middelen heb je geen: Klemtoon, gezichtsuitdrukking, handgebaren en elke andere vorm van communicatie.
Dat bepalen wij (vrouwen) welquote:
Je zal eerder pluspunten krijgen wanneer je zeer direct een goed / scherp antwoord kan geven...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O jawel hoor. En dan krijg je te horen dat je aangenomen bent, en dat je zulke weloverwogen antwoorden gaf
10??quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Noukie![]()
Mss is het leuk om weer eens iets ontopic te doen:
10 manieren om je date te verpesten op een do-able manier:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |