Hahaha, iedereen die ziet wie dit topic geopend heeft weet dat het niet zo isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Heb geduld mijn vunzige vriend...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef djayzz het volgende:
En bedankt.
En dan nog te lam zijn om de OP erin te zetten.
Je bent trouwens het woordje "niet" vergeten in de TT schatquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
OP
Of begint hij steeds meer op jouw te lijken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef Q. het volgende:
Joey, ik begin je steeds meer te waarderen. Dat komt vast doordat ik steeds meer op je begin te lijken.
Gewoon lekker genieten van het levenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef Q. het volgende:
Joey, ik begin je steeds meer te waarderen. Dat komt vast doordat ik steeds meer op je begin te lijken.
Op mijn wat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of begint hij steeds meer op jouw te lijken?
Dank U, God Joey, voor het openen van mijn ogen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon lekker genieten van het leven.
Ik luister niet naar hoerenlopers.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bent trouwens het woordje "niet" vergeten in de TT schat
Neuken?quote:
Tof! Want ik ben er.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Zo hoe is het hier op deze mooie dinsdagavond?
ik heb het maandag gevoelquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Saaiquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Rustig, lekker avondje computerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Maar natuurlijk mijn waarde vrind!quote:
En dat is goed omdat? Maandag is toch voor meeste mensen een baaldag?quote:
Owja.. nee daar heb ik niet altijd last van. Jah als anderen erover zeurenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:36 schreef Belsezar het volgende:
En dat is goed omdat? Maandag is toch voor meeste mensen een baaldag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |