Hahaha, iedereen die ziet wie dit topic geopend heeft weet dat het niet zo isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Heb geduld mijn vunzige vriend...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef djayzz het volgende:
En bedankt.
En dan nog te lam zijn om de OP erin te zetten.
Je bent trouwens het woordje "niet" vergeten in de TT schatquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
OP
Of begint hij steeds meer op jouw te lijken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef Q. het volgende:
Joey, ik begin je steeds meer te waarderen. Dat komt vast doordat ik steeds meer op je begin te lijken.
Gewoon lekker genieten van het levenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef Q. het volgende:
Joey, ik begin je steeds meer te waarderen. Dat komt vast doordat ik steeds meer op je begin te lijken.
Op mijn wat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of begint hij steeds meer op jouw te lijken?
Dank U, God Joey, voor het openen van mijn ogen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon lekker genieten van het leven.
Ik luister niet naar hoerenlopers.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bent trouwens het woordje "niet" vergeten in de TT schat
Neuken?quote:
Tof! Want ik ben er.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Zo hoe is het hier op deze mooie dinsdagavond?
ik heb het maandag gevoelquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Saaiquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Rustig, lekker avondje computerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Maar natuurlijk mijn waarde vrind!quote:
En dat is goed omdat? Maandag is toch voor meeste mensen een baaldag?quote:
Owja.. nee daar heb ik niet altijd last van. Jah als anderen erover zeurenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:36 schreef Belsezar het volgende:
En dat is goed omdat? Maandag is toch voor meeste mensen een baaldag?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mijn waarde vrind!
[..]
Het is zo saai als je het zelf maakt amigoquote:
Daarom ben ik ook lekker met andere dingen bezigquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is zo saai als je het zelf maakt amigo
@KF: Ik zou het niet weten of zweten pijn doet als je verbrand bent. Ik ben nog nooit verbrand geweest
Niet meteen zo'n gezichtje. Ik vroeg waarom, ik zeur nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja.. nee daar heb ik niet altijd last van. Jah als anderen erover zeuren
Wat een positieviteit!quote:
Voor mij zelden hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een van de nadelen aan Europees bloed, we verbranden snelquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is zo saai als je het zelf maakt amigo
@KF: Ik zou het niet weten of zweten pijn doet als je verbrand bent. Ik ben nog nooit verbrand geweest
Ik zit een beetje met dames te msnen, maar ik ben daar zo slecht in...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:40 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook lekker met andere dingen bezig
quote:
Nee weet ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:40 schreef Belsezar het volgende:
Niet meteen zo'n gezichtje. Ik vroeg waarom, ik zeur niet
[..]
Jij bent toch in geen enkel opzicht goed met vrouwen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met dames te msnen, maar ik ben daar zo slecht in...
Vooral als je dat gesprek zelf op gang moet houden
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een van de nadelen aan Europees bloed, we verbranden snel
Vooral als je ook nog zoals ik 25% Duits bent
Maar wanneer ik ga hardlopen en meteen tot het uiterste ga, krijg ik last van oneffenheden op mijn huiseen soort van bultjes / vlekjes...
Die gaan dan heel erg jeuken, dus ik denk dat het helemaal niet fijn is als ik op mijn gezicht al verbrand ben
Ja das altijd zo leuk, gaan ze eerst met je praten/bellen. Vraag je wat ze te vertellen hebben en dan moet jij het hele verhaald doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met dames te msnen, maar ik ben daar zo slecht in...
Vooral als je dat gesprek zelf op gang moet houden
Gewoon een soort van uitslag / irritatie omdat mijn lichaam de warmte niet kwijt kan hoorquote:
Ik vind zelf van nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent toch in geen enkel opzicht goed met vrouwen?
Hoi Tijgertjequote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee weet ik
Maar kon ik mooi effe dat eruit gooien
"Ach dat is nog een kind, zoek gewoon een vent?"quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef mrbox het volgende:
wat zeg je nu tegen iemand als zij met verhaal aan komt zetten dat ze iemand van 16 wel ziet zitten, zij is 21/22![]()
Naast veel plz natuurlijk![]()
Mwah, werk hequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef Include het volgende:
Hallo allemaal!
Iedereen weer genoten van het mooie weer?
Yoquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef Include het volgende:
Hallo allemaal!
Iedereen weer genoten van het mooie weer?
Die zat er aan te komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef RealZeus het volgende:
En Djayzz, waarom ga jij principieel naar de hoeren?
Ik denk dat er nu een opmerking over iemands moeder aan gaat komen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef RealZeus het volgende:
En Djayzz, waarom ga jij principieel naar de hoeren?
Hij is leuk! Ik kende hem nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter van acht had en leuke mop
Liggen een banaan, een aardbei en een sigaret op tafel
Zegt de banaan:Ik heb zo'n rotleven, eerst villen ze me, en dan eten ze me op !
De aardbei: Stelt niets voor, bij mij trekken e al mn haren eraf en eten me dan op
Dan de sigaret, zucht eens diep: Jullie moeten niet zeiken! Bij mij steken ze eerst mn kop in de fik en gaan dan aan mn kont lebberen!
(Okee, ik vertel hem wel ietsje anders, maar toch)
Heb een heel leuke dag gehad, naar de stad, wezen eten, sjans met de bediening
En ik heb een camera besteld
Nog flauwer dan: "Het is rood, en je ziet het niet !? "quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter van acht had en leuke mop
Liggen een banaan, een aardbei en een sigaret op tafel
Zegt de banaan:Ik heb zo'n rotleven, eerst villen ze me, en dan eten ze me op !
De aardbei: Stelt niets voor, bij mij trekken e al mn haren eraf en eten me dan op
Dan de sigaret, zucht eens diep: Jullie moeten niet zeiken! Bij mij steken ze eerst mn kop in de fik en gaan dan aan mn kont lebberen!
(Okee, ik vertel hem wel ietsje anders, maar toch)
Heb een heel leuke dag gehad, naar de stad, wezen eten, sjans met de bediening
En ik heb een camera besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nog flauwer dan: "Het is rood, en je ziet het niet !? "Nog flauwer zegt hij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Je moet ook niet serieus nemen wat hij zegtquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nog flauwer dan: "Het is rood, en je ziet het niet !? "Dat is echt een kud mop zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
It's alllll in the nickname baby !quote:
Das waarquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet ook niet serieus nemen wat hij zegt
Je neigt alweer de sex kant op te gaan. Wel op een hele subtiele manier dit keerquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest echt lachen, erger dan als ik m van een volwassene had gehoord denk ik, het was vrij onverwacht
Zo moest ik ook heel erg lachen toen mn oma deze vertelde
Lopen een man en zn vrouw door het bos, vinden ze een klein rond spiegeltje.
De vrouw pakt het op, draait het in haar handen en ziet achterop staan dat het een toverspiegeltje is en ieder één wens mag doen.
Dus die vrouw:
Spiegeltje spiegeltje klein en rond
Ik wou dat ik tieten had van 10 pond
En jawel hoor, de vrouw krijgt heel grote borsten.
De man denktDat wil ik ook wel!
Dus hij:
Ik wou dat ik een pik had, tot op de grond
En wat denk je?
Krijgt ie heel korte beentjes
Zo leuk als dat van je 80-jarige oma komt
Hehe, ja kan me voorstellen dat je dan in een deuk ligtquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest echt lachen, erger dan als ik m van een volwassene had gehoord denk ik, het was vrij onverwacht
Zo moest ik ook heel erg lachen toen mn oma deze vertelde
Lopen een man en zn vrouw door het bos, vinden ze een klein rond spiegeltje.
De vrouw pakt het op, draait het in haar handen en ziet achterop staan dat het een toverspiegeltje is en ieder één wens mag doen.
Dus die vrouw:
Ik wou dat ik tieten had van 10 pond
En jawel hoor, de vrouw krijgt heel grote borsten.
De man denktDat wil ik ook wel!
Dus hij:
Ik wou dat ik een pik had, tot op de grond
En wat denk je?
Krijgt ie heel korte beentjes
Zo leuk als dat van je 80-jarige oma komt
Ik heb mn periodesquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:15 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Je neigt alweer de sex kant op te gaan. Wel op een hele subtiele manier dit keer
Mooi ding JB!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik heb dus een panasonic Lumix TZ4 besteld
[ afbeelding ]
Tis ook een goede, die hadden we eentje (nou ja, de voorganger hadden we) en ik ben er altijd heel tevreden over geweestquote:
Dat was trouwens bij de eerste mop ook al, of vind jij aan iemand zn kont lebberen niet seks-gerelateerd?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:15 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Je neigt alweer de sex kant op te gaan. Wel op een hele subtiele manier dit keer
Leuk ding maar waarom besteld ? online ofzo ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik heb dus een panasonic Lumix TZ4 besteld
Ze hadden ze nergens op voorraadquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leuk ding maar waarom besteld ? online ofzo ?
Toen viel het nog niet zo op. Maar na dat alle lichaams delen over het forum rollen begint er wel een belletje te rinkelenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was trouwens bij de eerste mop ook al, of vind jij aan iemand zn kont lebberen niet seks-gerelateerd?
Nog eventjes, en dan begint dat belletje al te rinkelen bij het zien van JB's avatar. Wacht maar, eerdaags ga je bij je oma op de thee en krijg je brownies... Probeer dan je gezicht maar in de plooi te houdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Toen viel het nog niet zo op. Maar na dat alle lichaams delen over het forum rollen begint er wel een belletje te rinkelen
Nèt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je komt net binnenvallen in mn oversekste tijd
En het was niet eens zo bedoeld, kun je nagaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Toen viel het nog niet zo op. Maar na dat alle lichaams delen over het forum rollen begint er wel een belletje te rinkelen
Hoi!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog eventjes, en dan begint dat belletje al te rinkelen bij het zien van JB's avatar. Wacht maar, eerdaags ga je bij je oma op de thee en krijg je brownies... Probeer dan je gezicht maar in de plooi te houden
Nou ja zeg!quote:
Mooi hè, uiteraard afkomstig uit Noord-Nederland.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:09 schreef KudFokker het volgende:
ff voor de boys: Doutzen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg!
Ik ben de laatste tijd best netjes
Moest jij niet naar school jongedamequote:
Vingers weer uit je neus ?quote:
Ben jij aan het spijbelen?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg!
Ik ben de laatste tijd best netjes
Ik pláág je maar!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dank je wel
Wat hebben we toch een leuk beeld van mij hier
Gelukkig heb je mij nog.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dank je wel
Mja, heb er niet zolang in gelegenquote:
quote:
ja hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik pláág je maar!
Je kent mij toch ook al langer dan vandaag?
Wel goedquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, heb er niet zolang in gelegen
Hoe is het daar?
Dan doe je datquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja hoor
Ik heb zin om iemand te bellen
Niet iedereenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dank je wel
quote:
Daar zijn we allemaal heel blij meequote:
Wie is we?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[..]
Daar zijn we allemaal heel blij mee.
Ja, misschien wel....quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:37 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Dan had ie het er wel bij gezet toch
over het algemeen wordt het dan toch juist niet neuken als vrouwen je lief vindenquote:
Iemand in het bijzonder of een willekeurig iemand?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb zin om iemand te bellen
Nee joh! niet lief/wel lief = neukenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
over het algemeen wordt het dan toch juist niet neuken als vrouwen je lief vinden![]()
dat was geen zwak momentquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Altijd gebruik maken van de zwakke momenten he
quote:
Niet bij JBquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Altijd gebruik maken van de zwakke momenten he
Voor echte mannen maakt dat niet uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
over het algemeen wordt het dan toch juist niet neuken als vrouwen je lief vinden![]()
Of je zusje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dan had ze wel gezegd dat ze je geil vond. Nou wil ze gewoon vrienden zijn.
in t bijzonder, maar die heeft bezoekquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Iemand in het bijzonder of een willekeurig iemand?
Ja hey, dat wilde ik net aan jou vragenquote:
Bang dat je stoort tijdens het neuken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in t bijzonder, maar die heeft bezoek
Ik. Onder andere, ongetwijfeldquote:
Ik heb geen bezoek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in t bijzonder, maar die heeft bezoek
Ze hoeft er maar zachtjes om te vragen, kan ze 'm keihard krijgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu moet je wel je mannetje staan he.
Bedankt voor het breken van mijn utopiequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik dook er pas tegen half 8 in hoor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hey, dat wilde ik net aan jou vragenStel je me weer teleur
*repareert utopie van Rauw. :quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bedankt voor het breken van mijn utopie
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze hoeft er maar zachtjes om te vragen, kan ze 'm keihard krijgen
Maar dat ben ik toch ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*repareert utopie van Rauw. :
Ik doe dat wel. Maar alleen die ene die ik heel, héél lief vindt.
aah oke helderquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh! niet lief/wel lief = neuken
Bestaan die nog dan ?quote:
Oh, maar niet iedereen die ik lief vind, belandt in mijn bed hoor!quote:
Ik heb er van genoten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dook er pas tegen half 8 in hoor!
Dus ik moet extra lief zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar niet iedereen die ik lief vind, belandt in mijn bed hoor!
O.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar niet iedereen die ik lief vind, belandt in mijn bed hoor!
Donderdag dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dook er pas tegen half 8 in hoor!
Je zou op zijn minst kunnen vragen of zij er net zo van genoten heeft als jijquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dus ik moet extra lief zijn?
Doe tips dan
Tof! Hertjes kijken, vosjes en dassen spotten, zwijntjes voeren.. Zie foboquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom dan weer van de Veluwe, daar doen we daar nooit zo moeilijk over.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom dan weer van de Veluwe, daar doen we daar nooit zo moeilijk over.
Als je Paiq bedoelt: daar duurt het tegenwoordig heel lang.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef KudFokker het volgende:
Damn, hoelang moet je met iemand chatten tot je een foto ziet
Niet nodig, dat kon ik wel zien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je zou op zijn minst kunnen vragen of zij er net zo van genoten heeft als jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |