We zullen even kijken, ik ben donderdag en vrijdag iig voorlopig vrij. Zaterdagmiddag ook, maar dat word nogal krapjes als ik om 1 uur klaar ben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:57 schreef Clif het volgende:
[..]
kunnen wel een keer vrijdag middag en volgens mij valt er volgende week vet veel uit door excursie weekdan kan ook wel
Hey jij ook al gitarist, ik ben nieuw hier.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef Clif het volgende:
[..]
bijna altijd wel eigenlijk, maakt mij niet zoveel uit heb nu zowat niks te doen(als ik maar geen school heb
)
hmm ja we kijken wel ffquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We zullen even kijken, ik ben donderdag en vrijdag iig voorlopig vrij. Zaterdagmiddag ook, maar dat word nogal krapjes als ik om 1 uur klaar ben.
Ik kan nog een beetje gitaar spelenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel gitaristen zijn er hier eigenlijk of laat ik het anders zeggen hoeveel muzikanten in dit topic met naam graag. Voor degene die hier al langer in PUB SC zitten dan he.
Ik niet, fok pas een week of 2-3quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens een meet gehad?
Genoeg, ik weet niet eens wie allemaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel gitaristen zijn er hier eigenlijk of laat ik het anders zeggen hoeveel muzikanten in dit topic met naam graag. Voor degene die hier al langer in PUB SC zitten dan he.
Jij bent ook nieuw?quote:
Mijne danquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:07 schreef mstr het volgende:
Het ziet er wel vet opvallend uit mijn UI in de OP
Nogal jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:07 schreef mstr het volgende:
Het ziet er wel vet opvallend uit mijn UI in de OP
Bassist, maar ook gitarist, pianist, ukuleleïst, vocalist en ik kan een beetje drummen. Yay.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Tof, als we nou in de meivakantie bij elkaar komen met gitaren en amps.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Genoeg, ik weet niet eens wie allemaal
Relatiemet je rechterhand?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan beter andere dingen bespelen dan gitaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |