ik 4 dagen in de week. k heb toch geen reed te doen aangezien ik elke keer 10 minuten daar mmoet wachten. k kan wel even kijken morgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:53 schreef Wijnbo het volgende:
Nou, welke fokkers komen er dagelijks langs Amersfoort CS om te checken of die zwetende kerel aan het werk is. Dit kan een leuke reeks wordenIk kom in ieder geval elke maandag er langs, vandaag is uitzondering i.v.m. 2e paasdag.
1 hamburger voor de klant, 1 hamburger voor mij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:38 schreef Wijnbo het volgende:
De ontbrekende dikke!
[ afbeelding ]
Burger King XXXL.
Heldquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:38 schreef Wijnbo het volgende:
Jah einz. Hier StonedKing dus. Ik heb m'n eigen account per ongeluk getrashed door cookies te wissen (ander ip omdat mobiel blabla) wachtwoord niet meer weten, passmailer aangeslingerd en toen tot de conclusie komen dat ik dat emailadres niet meer heb. 10 punten voor mezelf dus.
Nieuw account, nieuwe prijzen, en niet geheel onbelangrijk :
PICS!
[ afbeelding ]
De ontbrekende dikke!
[ afbeelding ]
Burger King XXXL.
Wow!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:12 schreef Billy_Talent het volgende:
HahaBoven het hoofd van Dikkie staat "go large"
Ik zat nog op pagina 2quote:
quote:
Op HC moet je altijd voor een durum doner of anders een broodje kebab gaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:18 schreef Shoombak het volgende:
Bij de Bakker Bart in Utrecht HC staat ook zo'n roodharige ransaap die altijd eerst zijn vinger langs zijn neus haalt voordat hij het beleg op het brood doet. Als hij daar staat loop ik altijd verder
Patatquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef Mr_DG het volgende:
Ik ga morgen ff kijken, en een puntzak Friet met Mayo halen
In een puntzak is het Frietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |