Uit je eigen wikipedia link:quote:Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef VeX- het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet toegestaan volgens de wet hoor. http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht
En mijn reactie heeft niet zozeer met moraalridder zijn te maken als met het feit dat ik graag mensen (terug) krenk. Vooral mensen die zich op zo'n manier willen profileren om bij hun e-vrienden de blits te maken, gun ik het licht in de ogen niet.
quote:De volgende omstandigheden kunnen een redelijk belang vormen voor iemand om zich tegen publicatie te verzetten:
privacy-overwegingen. Een dader of slachtoffer van een misdrijf die niet in een krant of encyclopedie wil worden afgebeeld kan zich hierop beroepen. Een politicus, bekend zakenman, topsporter of ander algemeen bekend persoon, kan zich hier niet zo gemakkelijk op beroepen.
Commerciėle belangen – een bekende sporter of popster kan zijn foto willen gebruiken om geld te verdienen door middel van merchandising.
De afgebeelde persoon wordt in de afbeelding voor schut gezet of belachelijk gemaakt. Bepalend is daarbij niet de bedoeling van de maker, maar of het zo opgevat kan worden; of iemand zich door de foto in zijn eer aangetast kan voelen.
De wijze van afbeelden is schadelijk voor het imago van de persoon.
De afbeelding wordt gebruikt om reclame of propaganda te maken voor iets waar de afgebeelde persoon niet achter staat.
ja ben benieuwd wie er wint, de vetvleesfotografen of de nsb'er.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door superjojo op 16-04-2009 20:50:32 ]I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
Haha!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:00 schreef VeX- het volgende:
Nu te laat. Ik heb al prints enzo gemaakt.![]()
De desbetreffende inbreuk is al gemaakt. De wet is al overtreden.
Thieske, de gekrenkte persoon kan onder verschillende punten van het begrip 'redelijk belang' tegen de publicatie hier ageren. Het is makkelijk om te zien hoe dit onder de noemers "privacy overwegingen, het voor schut zetten of belachelijk maken of het schaden van het imago van de persoon" zou kunnen vallen.
Ik hoop voor de posters dat het gelach van de fokkers het waard was.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef Boor-rat het volgende:
TVP voor de PIC(S)![]()
ik heb nog geen friet-patat-discussie gezien?!
Doe nou niet!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn in de afgelopen dagen alweer nieuwe 3 frontlinies gestart. Moet ook nog energie overhouden voor andere dingen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Volgens mij ben jij gewoon die Smullers vetklompquote:Op donderdag 16 april 2009 20:00 schreef VeX- het volgende:
Thieske, de gekrenkte persoon kan onder verschillende punten van het begrip 'redelijk belang' tegen de publicatie hier ageren. Het is makkelijk om te zien hoe dit onder de noemers "privacy overwegingen, het voor schut zetten of belachelijk maken of het schaden van het imago van de persoon" zou kunnen vallen.
Wat doet die frituur slaaf/neger daar?quote:Op donderdag 16 april 2009 07:17 schreef Wijnbo het volgende:Bonusfoto!
[ afbeelding ]
Sallant detail : Tijdens het uploaden bij tinypic kreek ik de melding 'Bandwith Exceeded'
De mensen zelf worden niet belachelijk gemaakt. Dat is namelijk van ondergeschikt belang. Het belang hier (waarom ik dit topic opende in the first place) was het feit dat horecapersoneel er vriendelijk, hulpbehoevend, goed verzorgd en bacterie-vrij uit moet zien. Als ik dan bij de Smullers (of welke plek dan ook, wanneer dan ook) kom voor een versnapering of maaltijd, dan verwacht ik iemand die aan de gestelde eisen voldoet te treffen.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:00 schreef VeX- het volgende:
Niet echt een toegevoegde opmerking, hij staat gewoon te werken. Omdat het een bashtopic is moet jij maar weer ergens op bashen en je pakt nu juist de persoon die gewoon werktquote:Op donderdag 16 april 2009 22:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
Wat doet die frituur slaaf/neger daar?
Staat die daar zichzelf af te rukken ofzo boven de mayo emmer
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:00 schreef VeX- het volgende:
?quote:e-vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Je hebt hopelijk zelf wel door hoe dom dit is, toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:31 schreef superworm het volgende:
[..]
het feit dat horecapersoneel (...) bacterie-vrij uit moet zien.
Dit vond ik eigenlijk nog opmerkelijkerquote:Op donderdag 16 april 2009 22:31 schreef superworm het volgende:
De mensen zelf worden niet belachelijk gemaakt. Dat is namelijk van ondergeschikt belang. Het belang hier (waarom ik dit topic opende in the first place) was het feit dat horecapersoneel er vriendelijk, hulpbehoevend, goed verzorgd en bacterie-vrij uit moet zien.
wat een kankerfaler ben jij!!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:00 schreef VeX- het volgende:
Behalve dat wijf in kwestie zelf dan, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef icebliss het volgende:
Eigenlijk zou nu iedereen naar de die Burger King moeten en dat wijf gewoon keihard uitlachen en haar dik noemen. Dat is niet strafbaar, is VeX- ook weer tevreden en weet zij tenminste weer hoe afstotelijk ze is.
Iedereen blij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |