was het bekertje klam aan de zijkant?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef superworm het volgende:
[..]
Niet besteld, anders zat er zweet op. Alleen een milkshake gekocht.
Hij is nieuw idd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:08 schreef keienlegger het volgende:
Heh, je maakt een geintje.
Ik liep daar nog geen uur geleden ook langs en dacht precies hetzelfde! Ik heb die kerel trouwens ook nog nooit eerder daar gezien. Zal wel een uitzendkracht zijn.
Misschien heeft TS dat ongelooflijk dikke grietje bij de Burger King daar iets verderop wel eens gezien. Zij en de "half-mongool" zouden een prima stel vormen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Terechte klacht! Mensen met een zweet en vet-index die buiten proporties zijn horen niet met vers voedsel om te gaan!!!!
Of hun eigen frietkot openen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Misschien heeft TS dat ongelooflijk dikke grietje bij de Burger King daar iets verderop wel eens gezien. Zij en de "half-mongool" zouden een prima stel vormen.
Friet koop je bij een friture, niet bij 'Smullers'..quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:21 schreef pekel het volgende:
Hoeveel kostte friet in die tent?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:24 schreef StonedKinG het volgende:
Ik zit momenteel op mediapark, kom straks als ik naar huis ga over Amersfoort, ga wel ff checken en post een foto in dit topic indien gewenst
Ik zit momenteel op mediapark, kom straks als ik naar huis ga over Amersfoort, ga wel ff checken en post een foto in dit topic indien gewenst
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Misschien heeft TS dat ongelooflijk dikke grietje bij de Burger King daar iets verderop wel eens gezien. Zij en de "half-mongool" zouden een prima stel vormen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Zeker gewenst.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:24 schreef StonedKinG het volgende:
Ik hoop dat ie er nog is danquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:24 schreef StonedKinG het volgende:
Heb je een telelens?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef StonedKinG het volgende:
Nou, ik pak de sprinter trein van een paar minuten over 5 zo, en ik zal ze meteen posten als ik iets heb. Moet ff kijken hoe dichtbij ik durf te komen
Gewoon voor hem gaan staan, foto('s) maken en wegrennen. Chubby kan je toch nooit inhalenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef StonedKinG het volgende:
Nou, ik pak de sprinter trein van een paar minuten over 5 zo, en ik zal ze meteen posten als ik iets heb. Moet ff kijken hoe dichtbij ik durf te komen
Gezien de omschrijving die TS ons heeft gegeven, acht ik die kans niet eens zo heel kleinquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:57 schreef boskameel het volgende:
Je zal hier maar lid zijn, regelmatig op fok zitten en vanavond jezelf hier tegenkomen na 't werk.
indd, toch teenwolfquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:00 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Gewoon voor hem gaan staan, foto('s) maken en wegrennen. Chubby kan je toch nooit inhalen
[..]
Gezien de omschrijving die TS ons heeft gegeven, acht ik die kans niet eens zo heel klein![]()
Wel handig voor als ze het zout vergeten zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Smart_ass het volgende:
Iew, zo van die vieze zweetdruppels in je frietjes.
Quotequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:05 schreef Skylark. het volgende:
Als de persoon in kwestie FoK!'ker is en ook nog reageert eet ik uit frivoliteit m'n schoenen op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |