Zowel boven als beneden bedoel je?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Talgo-treinen zijn ook op die manier gebouwd volgens mij... als ik http://nl.wikipedia.org/wiki/Talgo goed begrijp.
Btw, speaking of Talgo, weet iemand hoe 't met de Talgo 22 staat? Een ware dubbeldekker waar je van voor tot achter kunt doorlopen... zijn er al klanten voor?
Now he's talking.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef De_Hertog het volgende:
Nieuws vanuit Amerika: Obama wil een aantal hogesnelheidslijnen gaan aanleggen. Geen Coast-to-Coast gedoe, maar 10 corridors in relatief dicht bevolkte gebieden. Al wordt er met de bestaande NEC/Acela toch een aardig gekoppeld netwerk gecreëerd. Zie http://www.treehugger.com(...)-rail-city-plans.php
Direct linkje naar een pdf met de plannen: http://www.fra.dot.gov/Downloads/RRdev/hsrmap.pdf (2.3 MB om een of andere reden, terwijl het alleen die kaart is..)
Klinkt goed, ben benieuwd
Drenthe? Kantje boord. Race the Train bij de STARquote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef Socios het volgende:
Is er zaterdag nog een meeting in Drenthe?
Ga er maar vanuit dat het vrijdag ergens in de loop van de middag / begin van de avond naar Onnen gaat en zaterdagochtend vertrekt richting Zwolle-Deventer-Bad Bentheim.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:41 schreef Wadloper het volgende:
@Zug: Ik zag vandaag in Veendam twee rijen met Eanos wagens staan (voor de houtafvaltrein).
Het werd mij niet duidelijk of ze nou aan het beladen waren of aan het lossen waren![]()
Ik kan in de dienstregeling van Rolandrail helaas niet de treinnummers vinden. Weet jij deze, en ook de tijd van doorkomst te Zuidbroek?
Nee johquote:
Hij is ultiem tof. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee johlag 3 jaar bij iemand anders die hem mocht hebben bij de ontmanteling van de Hofpleinlijn. En die er nu vanaf wilde
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Best wel een FAILquote:Stel je heet Nienke Spanauf en je bent persvoorlichter bij Hispeed. Moet je dan iets begrijpen van de onderwerpen waarover je voorlichting geeft? Hispeed gaat proefrijden op de HSL. Vanwege de veiligheid mogen er geen passagiers meerijden. "Bovendien zitten er nog geen stoelen in de wagons. Dat maakt het reizen wat lastiger," aldus mevrouw Spanauf. Bij het spoor noemen we dit rijtuigen, in wagons worden goederen vervoerd. Bovendien zitten er wel degelijk stoelen in, want het zijn dezelfde rijtuigen die nu in de Beneluxdienst rijden.
"Heel hard zullen de treinen op het traject van de hogesnelheidslijn voorlopig niet gaan: maximaal 160 kilometer per uur. Dat is weliswaar 30 kilometer per uur harder dan gewone intercitytreinen, maar aanzienlijk langzamer dan de 300 kilometer per uur waarop NS Hispeed naar streeft." Ook niet helemaal goed: de maximum snelheid van gewone intercity's is 140 km per uur. "Als de aansluiting op de Eurostar straks een feit is, reis je binnen vier uur van Amsterdam naar St. Pancras in Londen. Daar kun je niet tegenop vliegen." Nou, daar kun wel twee keer tegenop vliegen!
Bron: Nico Spilt - Duitse meerspanningslocs - De voorlichter
Pas op dat je niet geïndoctrineerd wordt door hem.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef James1988 het volgende:
Ik zit nu al 1,5 uur op NicoSpilt.com te lezen... machtig interessant.
Nah, kende 'm al wel langer. Alleen nog nooit verdergekeken dan één of twee artikeltjes... hij heeft ook zoveel en een logische structuur ontbreekt er soms.quote:
Haha, hoezo dat dan? xDquote:Op donderdag 16 april 2009 22:24 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Pas op dat je niet geïndoctrineerd wordt door hem.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Gratis bonus tot +172 zomaar mogelijk. Hoeft het niet eens je eigen trein voor te zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 22:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Wees blij dat het geen persoon was, dan had je minstens +120 gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |