Ik ken het Lima model nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, en het is een N-model hè, dat er nog steeds beter uit ziet dan het Lima H0-model.
Tip: Ga maar op je koffer zitten. Met je rug naar het perron. Bakstenen zijn mooier namelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:31 schreef NikkelCobalt het volgende:
[ afbeelding ]
"Niet instappen!, deze trein gaat naar de hoogovens"
Zo daar heeft iemand veel tijd in moeten steken... om het schoon te makenquote:
Zagen ze er allemaal maar zó uitquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar smelten ze slotjes van, voor op kuttopicsquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe zit het met die 390 7747?
Het duurt verdacht lang voordat die motorwagen weer rijvaardig wordt gemaakt.
quote:Beste Marktplaats-gebruiker,
Marktplaats.nl heeft een exclusieve aanbieding voor u: een dag lang onbeperkt treinen door heel Nederland voor maar ¤ 17,95!
De kaarten voor dit actietarief zijn te koop t/m 3 mei 2009 en te gebruiken t/m 28 juni 2009. U kunt met de dagkaart op weekdagen reizen vanaf 9 uur en in het weekend de hele dag.
Lees meer
Met vriendelijke groeten,
Het team van Marktplaats.nl
PS: Er is een beperkt aantal kaarten voorradig: OP=OP.
Ga is sneal deaud...ik vind die DD-AR treinen nog wel wat hebben. Het gevoel van echt in een trein zitten. Niet een luxe trein zoals een SGM. Die gewoon relax rijdt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:31 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Zagen ze er allemaal maar zó uit
Het valt me nog mee dat DrFlash niet de 8656 heeft gepost, die in Amersfoort een DD-AR zoende.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:31 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Zagen ze er allemaal maar zó uit
En dat leuke belletje gehoord!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:58 schreef bork het volgende:
DD-Ar
[ afbeelding ]
Vanmorgen het Weense trammetje gezien in Utrecht btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |