Ik ken het Lima model nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, en het is een N-model hè, dat er nog steeds beter uit ziet dan het Lima H0-model.
Tip: Ga maar op je koffer zitten. Met je rug naar het perron. Bakstenen zijn mooier namelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:31 schreef NikkelCobalt het volgende:
[ afbeelding ]
"Niet instappen!, deze trein gaat naar de hoogovens"
Zo daar heeft iemand veel tijd in moeten steken... om het schoon te makenquote:
Zagen ze er allemaal maar zó uitquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar smelten ze slotjes van, voor op kuttopicsquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe zit het met die 390 7747?
Het duurt verdacht lang voordat die motorwagen weer rijvaardig wordt gemaakt.
quote:Beste Marktplaats-gebruiker,
Marktplaats.nl heeft een exclusieve aanbieding voor u: een dag lang onbeperkt treinen door heel Nederland voor maar ¤ 17,95!
De kaarten voor dit actietarief zijn te koop t/m 3 mei 2009 en te gebruiken t/m 28 juni 2009. U kunt met de dagkaart op weekdagen reizen vanaf 9 uur en in het weekend de hele dag.
Lees meer
Met vriendelijke groeten,
Het team van Marktplaats.nl
PS: Er is een beperkt aantal kaarten voorradig: OP=OP.
Ga is sneal deaud...ik vind die DD-AR treinen nog wel wat hebben. Het gevoel van echt in een trein zitten. Niet een luxe trein zoals een SGM. Die gewoon relax rijdt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:31 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Zagen ze er allemaal maar zó uit
Het valt me nog mee dat DrFlash niet de 8656 heeft gepost, die in Amersfoort een DD-AR zoende.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:31 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Zagen ze er allemaal maar zó uit
En dat leuke belletje gehoord!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:58 schreef bork het volgende:
DD-Ar
[ afbeelding ]
Vanmorgen het Weense trammetje gezien in Utrecht btw
Je hebt daar zeker een punt. DD-AR (en andere conventionele treinen) zijn sowieso beter dan die nieuwe ´lightrailcrap´. (Waar inderdaad het ´treingevoel´ vaak teniet gedaan wordt).quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik vind die DD-AR treinen nog wel wat hebben. Het gevoel van echt in een trein zitten. Niet een luxe trein zoals een SGM. Die gewoon relax rijdt.
magoed, ik zal één van de weinige zijn die een DD-AR wat vind.
Helaas rijd hier in het oosten nooit een DD-AR ofzo, maar gelukkig wel een plan v, en nog wat buffeltjes. En binnenkort komt hier een SGM te rijden (ipv een plan v)quote:Op woensdag 15 april 2009 00:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hebt daar zeker een punt. DD-AR (en andere conventionele treinen) zijn sowieso beter dan die nieuwe ´lightrailcrap´. (Waar inderdaad het ´treingevoel´ vaak teniet gedaan wordt).
Dat zijn echte schommelboten. De SLT's vind ik daarentegen relaxed rijden.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Helaas rijd hier in het oosten nooit een DD-AR ofzo, maar gelukkig wel een plan v, en nog wat buffeltjes. En binnenkort komt hier een SGM te rijden (ipv een plan v)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was ook die trein waarin fles misselijk werd en de term schommelboot is geboren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:03 schreef James1988 het volgende:
8745 is een schommelboot... hij gaat goed heen en weer zeg...
Nou idd. Honderd man die in Mt kotsend die trein uit strompelden. Kuttrein.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat was ook die trein waarin fles misselijk werd en de term schommelboot is geboren.
Ah... ik wist dat Fles misselijk was geworden, maar niet meer in welke VIRM. Deze dusquote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat was ook die trein waarin fles misselijk werd en de term schommelboot is geboren.
en anders wel van de kortings codesquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft eBay vorig jaar ook al eens gedaan. Helaas sterf ik nog van de Kruidvatkaartjes
Deze zeker: ns.nl/aanbod, twee dagkaarten voor 30 euro waarvan 1 geldig in juli en 1 in augustus. Actiecode = 2901quote:
precies :pquote:Op woensdag 15 april 2009 13:18 schreef ReisT het volgende:
[..]
Deze zeker: ns.nl/aanbod, twee dagkaarten voor 30 euro waarvan 1 geldig in juli en 1 in augustus. Actiecode = 2901
Je beseft dat je een foto van oostblokmaterieel DD-AR post en niet van een fijne ICM?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:56 schreef Novus het volgende:
Potverdomme, rijd er weer zo'n lelijke SCHIJT V-IRM op MIJN Emmerlijntje.
Scheer je weg, kwade demoon.
In het kader van betere dingen.. :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je beseft dat je een foto van oostblokmaterieel DD-AR post en niet van een fijne ICM?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Moeten jullie eens raden wat ik gisteren in mijn brievenbus vondIk gok de OV-ChipkaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2009 15:44:14 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |