Niet nu pas, hoor, de hele tijd al...quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En eerder zei je al dat mensen onderschatten dat ze toch wel wat werk erin moeten steken om pegels te verdienen. Je lult jezelf klem nu..
en ik praat verder met jouw als jij louter fair-trade producten koopt ;oquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan hij niets aan doen, dan hadden ze maar op tijd in moeten stappen.
Ik snap niet dat mensen dit kunnen doen en gewoon 's nachts kunnen slapen.![]()
(maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen...)
Geef nou gewoon toe dat je wanhopig op zoekt bent naar slachtoffers.... maar zoveel domme mensen zijn er gelukkig niet, zeker niet hier op Fok!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ik heb 4 mensen een pm gestuurd omdat het erop leek dat zij een serieuze vraag hadden maar ik had geen zin om die weer in het topic te typen omdat het weer overschaduwd zou worden,
het ge TS word btw ook een beetje oud?
Nee, het is een filantropische instelling.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef _Flash_ het volgende:
Site gelezen.
Ach, .ws domeinnamen doorverkopen voor een tientje in de maand.
Steeds 10 procent voor de vier of vijf levels erboven.
Het idee is leuk zijn als het nou nog een aansprekende extensie zou zijn. Maar ik twijfel hier al of de top van de piramide nog wat verdient.
ah niet dus. Pyramide spel derhalve.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
en de reden waarom het voor iemand in de onderste laag winstgevend is, is?
Daar heb je helemaal gelijk in... ik had ook al een knuffel en een lollie aangeboden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef BrandX het volgende:
heerlijk topic
En spammertjes die hun spam verdedigen met hart en ziel zijn ook best een beetje
TS is Topic Starter = leppie777quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ik heb 4 mensen een pm gestuurd omdat het erop leek dat zij een serieuze vraag hadden maar ik had geen zin om die weer in het topic te typen omdat het weer overschaduwd zou worden,
het ge TS word btw ook een beetje oud?
Nee duh..quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, het is een filantropische instelling.
ik ben er niet van gediend om mijzelf te herhalenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef Individual het volgende:
[..]
TS is Topic Starter = leppie777
TS heeft nog geen antwoord gegeven op de 3 belangrijkste vragen. Daar vallen mensen nogal over TS. Je weet toch als succesvol verkoper dat je mensen gerust moet stellen door hun vragen te beantwoorden TS?
Hoezo? Is dingen in de winkel kopen hetzelfde als mensen oplichten met een pyramide-verkoopspel?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
en ik praat verder met jouw als jij louter fair-trade producten koopt ;o
Bedoel je nou die mensen die in de gemeenteperkjes op hun schoffel staan te leunen? Nou, die hebben het eigenlijk helemaal niet zo verkeerd voor elkaar.... misschien is dat wel iets voor TS!!!! Niet te hard werken, en toch verdienen.... lijkt wel iets op dat MLM...quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef Prosac het volgende:
Alle oranjehesje vriendjes van TS trappen er niet in, derhalve denkt hij bij fok! zijn slag te kunnen slaan.
www.nieu.ws?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Nee duh..
Ik bedoelde of er uberhaupt mensen intrappen. Wie zit er nou op een ws domeinnaam te wachten?
maar mooi dat ik niet aan pyramide spellen doequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:52 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Hoezo? Is dingen in de winkel kopen hetzelfde als mensen oplichten met een pyramide-verkoopspel?
dat doe je wel!! :quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
maar mooi dat ik niet aan pyramide spellen doe
Raar, je leek zo goed te zijn in herhaling....quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:52 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ik ben er niet van gediend om mijzelf te herhalen
Maar dat doe je wel, je noemt het alleen MLM.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
maar mooi dat ik niet aan pyramide spellen doe
Ja idd of www.ne.wsquote:
pyramide opzet is iets anders dan een pyramide spel, maar ik verwacht niet dat jij A en B kan onderscheiden, maar beginnen met een zeppelin en een koe?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:55 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Maar dat doe je wel, je noemt het alleen MLM.
Is dit hoe een terugkrabbelende Leppie7 eruit ziet? Je kunt ook gewoon toegeven... dat is de meer volwassen variant....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |