abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68008509
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

En eerder zei je al dat mensen onderschatten dat ze toch wel wat werk erin moeten steken om pegels te verdienen. Je lult jezelf klem nu..
Niet nu pas, hoor, de hele tijd al...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  Donald Duck held dinsdag 14 april 2009 @ 15:47:05 #52
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68008526
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Boks-Chick dinsdag 14 april 2009 @ 15:47:37 #53
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68008542
heerlijk topic
En spammertjes die hun spam verdedigen met hart en ziel zijn ook best een beetje
lolwut
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:48:02 #54
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68008558
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ja, maar daar kan hij niets aan doen, dan hadden ze maar op tijd in moeten stappen.

Ik snap niet dat mensen dit kunnen doen en gewoon 's nachts kunnen slapen.
(maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen...)
en ik praat verder met jouw als jij louter fair-trade producten koopt ;o
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
pi_68008564
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

ik heb 4 mensen een pm gestuurd omdat het erop leek dat zij een serieuze vraag hadden maar ik had geen zin om die weer in het topic te typen omdat het weer overschaduwd zou worden,

het ge TS word btw ook een beetje oud?
Geef nou gewoon toe dat je wanhopig op zoekt bent naar slachtoffers.... maar zoveel domme mensen zijn er gelukkig niet, zeker niet hier op Fok!
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 15:48:11 #56
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68008566
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef _Flash_ het volgende:
Site gelezen.

Ach, .ws domeinnamen doorverkopen voor een tientje in de maand.
Steeds 10 procent voor de vier of vijf levels erboven.

Het idee is leuk zijn als het nou nog een aansprekende extensie zou zijn. Maar ik twijfel hier al of de top van de piramide nog wat verdient.
Nee, het is een filantropische instelling.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:48:44 #57
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_68008594
Oeps, nou probeerde ik per ongeluk met jouw account in te loggen:

Member's Area Login
Login error: Too many login attempts.
Please contact Customer Service at (1) 760-602-3000, M-F, 8:00 am - 5:00 pm, PST.
Username: lesterevelyn
Password:
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:48:56 #58
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68008604
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:45 schreef Prosac het volgende:

[..]

en de reden waarom het voor iemand in de onderste laag winstgevend is, is?
ah niet dus. Pyramide spel derhalve.
pi_68008615
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef BrandX het volgende:
heerlijk topic
En spammertjes die hun spam verdedigen met hart en ziel zijn ook best een beetje
Daar heb je helemaal gelijk in... ik had ook al een knuffel en een lollie aangeboden.
pi_68008637
tvp
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:50:27 #61
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68008662
Alle oranjehesje vriendjes van TS trappen er niet in, derhalve denkt hij bij fok! zijn slag te kunnen slaan.
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:51:32 #62
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_68008696
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

ik heb 4 mensen een pm gestuurd omdat het erop leek dat zij een serieuze vraag hadden maar ik had geen zin om die weer in het topic te typen omdat het weer overschaduwd zou worden,

het ge TS word btw ook een beetje oud?
TS is Topic Starter = leppie777

TS heeft nog geen antwoord gegeven op de 3 belangrijkste vragen. Daar vallen mensen nogal over TS. Je weet toch als succesvol verkoper dat je mensen gerust moet stellen door hun vragen te beantwoorden TS?
reset
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:51:52 #63
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_68008704
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nee, het is een filantropische instelling.
Nee duh..
Ik bedoelde of er uberhaupt mensen intrappen. Wie zit er nou op een ws domeinnaam te wachten?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:52:49 #64
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68008725
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef Individual het volgende:

[..]

TS is Topic Starter = leppie777

TS heeft nog geen antwoord gegeven op de 3 belangrijkste vragen. Daar vallen mensen nogal over TS. Je weet toch als succesvol verkoper dat je mensen gerust moet stellen door hun vragen te beantwoorden TS?
ik ben er niet van gediend om mijzelf te herhalen
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
pi_68008726
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

en ik praat verder met jouw als jij louter fair-trade producten koopt ;o
Hoezo? Is dingen in de winkel kopen hetzelfde als mensen oplichten met een pyramide-verkoopspel?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_68008737
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef Prosac het volgende:
Alle oranjehesje vriendjes van TS trappen er niet in, derhalve denkt hij bij fok! zijn slag te kunnen slaan.
Bedoel je nou die mensen die in de gemeenteperkjes op hun schoffel staan te leunen? Nou, die hebben het eigenlijk helemaal niet zo verkeerd voor elkaar.... misschien is dat wel iets voor TS!!!! Niet te hard werken, en toch verdienen.... lijkt wel iets op dat MLM...

Disclaimer - Dit is een grapje natuurlijk, geen disrespect naar mensen van de gemeente reinigingsdienst toe. Ik heb heilig respect voor mensen die naarstig hun best doen om dit land een beetje netjes te houden.
pi_68008741
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Nee duh..
Ik bedoelde of er uberhaupt mensen intrappen. Wie zit er nou op een ws domeinnaam te wachten?
www.nieu.ws?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:53:45 #68
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68008752
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:52 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Hoezo? Is dingen in de winkel kopen hetzelfde als mensen oplichten met een pyramide-verkoopspel?
maar mooi dat ik niet aan pyramide spellen doe
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:54:48 #69
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68008790
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

dat doe je wel!! :
pi_68008803
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:52 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

Raar, je leek zo goed te zijn in herhaling....
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:55:17 #71
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68008808
ik zal de uitspraak niet weer citeren
pi_68008822
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

Maar dat doe je wel, je noemt het alleen MLM.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:55:58 #73
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68008840
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

www.nieu.ws?
Ja idd of www.ne.ws
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:57:24 #74
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68008892
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:55 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Maar dat doe je wel, je noemt het alleen MLM.
pyramide opzet is iets anders dan een pyramide spel, maar ik verwacht niet dat jij A en B kan onderscheiden, maar beginnen met een zeppelin en een koe?
pi_68008915
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:55 schreef Leppie7 het volgende:
ik zal de uitspraak niet weer citeren
Is dit hoe een terugkrabbelende Leppie7 eruit ziet? Je kunt ook gewoon toegeven... dat is de meer volwassen variant....
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:58:32 #76
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_68008932
Leppie, kan je niet een mooie banner in elkaar knutselen en die op Fok! via de admanager tonen?

Hee! Een lampje boven mijn hoofd!
Kan Fok! niet die admanager vervangen door een MLM-systeem?
Alleen leden mogen advertenties verkopen en 5 procent houden. 10 procent gaat naar elk van de 5 levels boven dat lid en 15 procent gaat naar Danny!

(En 25% naar mij.)
pi_68008936
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

pyramide opzet is iets anders dan een pyramide spel, maar ik verwacht niet dat jij A en B kan onderscheiden, maar beginnen met een zeppelin en een koe?
A en B zijn inderdaad net zo verschillend als een zeppelin en een koe... dat doe je dan weer heel goed!
pi_68008966
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

Hmm, dus als je geen argumenten hebt, begin je gewoon op de man te spelen. Wat ben je toch ook een zwakke faalhaas.
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:59:29 #79
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_68008972
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:52 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

Geen ervaring met de verkoop dus?

Als ik een fantastisch product/service zou willen verkopen zou ik alles blijven herhalen totdat ik van Fok geschopt zou worden met pek en veren.
reset
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:59:49 #80
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68008988
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Is dit hoe een terugkrabbelende Leppie7 eruit ziet? Je kunt ook gewoon toegeven... dat is de meer volwassen variant....
okay dan citeer ik wel weer

Multi Level Marketing wordt wel eens vergeleken met in Nederland verboden piramidespelen. In een uitspraak van de Hoge Raad in februari 2005, met betrekking tot illegale piramidesystemen, werd het volgende daarover gezegd:

"Naast het piramidespel zoals hierboven uiteengezet, bestaan er verkoopmethoden die in bepaalde opzichten gelijkenis vertonen met piramidespelen. Deze verkoopmethoden zijn bekend onder de naam "multilevelmarketing" of "netwerkmarketing". Deze verkoopmethoden of vorm van marketing vallen niet onder de definitie van het begrip piramidespel en zijn derhalve niet verboden onder het regime van de Wet op de kansspelen. Bij deze vorm van marketing verwerft de koper van een product het recht om zelf ook bepaalde producten te verkopen waarmee hij een bonus, een provisie of een percentage van de omzet kan verwerven. Hetzelfde geldt voor de opvolgende kopers. Qua structuur vertoont multilevel marketing gelijkenis met een piramidespel. Het doel van deze vorm van marketing is echter wezenlijk anders dan het doel van een piramidespel. Multilevel marketing is een verkoopmethode. Een te verwerven voordeel in de vorm van een bonus, provisie of omzetpercentage dient om de verkoop van de betreffende producten te bevorderen en vormt derhalve onderdeel van het verkoopsysteem.
pi_68009000
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef _Flash_ het volgende:
Leppie, kan je niet een mooie banner in elkaar knutselen en die op Fok! via de admanager tonen?

Hee! Een lampje boven mijn hoofd.
Kam Fok! niet die admanager vervangen door een MLM-systeem?
Alleen leden mogen advertenties verkopen en 5 procent houden. 10 procent gaat naar elk van de 5 levels boven dat lid. en 40 procent gaat naar Danny!
Moet je die Leppie7 hebben, die tuint er wel in...
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:01:01 #82
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68009033
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:59 schreef Individual het volgende:

[..]

Geen ervaring met de verkoop dus?

Als ik een fantastisch product/service zou willen verkopen zou ik alles blijven herhalen totdat ik van Fok geschopt zou worden met pek en veren.
genoeg ervaring met verkoop, ervaring die me verteld dat je niet door een betonnen muur heen loopt en ook niet over de atlatische oceaan loopt, en dat het daarom verstandiger is om optijd op te geven en je tijd niet meer te verspillen
pi_68009046
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:59 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

Multi Level Marketing wordt wel eens Flapflapflapflapperdie flapflapflapflapperdieflap flapflap flapperdievolslagenbullshit hier nog eens neer.... het verkoopsysteem.
Link eens naar je bron.... waar staat dit bericht... laat eens zien...

MODs, ik vind dat een link naar een respectabele en betrouwbare bron moet kunnen, toch?
pi_68009053
quote:

[..]

Multi Level Marketing wordt wel eens vergeleken met in Nederland verboden piramidespelen. In een uitspraak van de Hoge Raad in februari 2005, met betrekking tot illegale piramidesystemen, werd het volgende daarover gezegd:

"Naast het piramidespel zoals hierboven uiteengezet, bestaan er verkoopmethoden die in bepaalde opzichten gelijkenis vertonen met piramidespelen. Deze verkoopmethoden zijn bekend onder de naam "multilevelmarketing" of "netwerkmarketing". Deze verkoopmethoden of vorm van marketing vallen niet onder de definitie van het begrip piramidespel en zijn derhalve niet verboden onder het regime van de Wet op de kansspelen. Bij deze vorm van marketing verwerft de koper van een product het recht om zelf ook bepaalde producten te verkopen waarmee hij een bonus, een provisie of een percentage van de omzet kan verwerven. Hetzelfde geldt voor de opvolgende kopers. Qua structuur vertoont multilevel marketing gelijkenis met een piramidespel. Het doel van deze vorm van marketing is echter wezenlijk anders dan het doel van een piramidespel. Multilevel marketing is een verkoopmethode. Een te verwerven voordeel in de vorm van een bonus, provisie of omzetpercentage dient om de verkoop van de betreffende producten te bevorderen en vormt derhalve onderdeel van het verkoopsysteem.
MLM is dus geen pyramidespel, maar een pyramideverkoopspel.

Het verschil? Je moet dingen verkopen, en is daarom niet illegaal volgens de Hoge Raad. De overeenkomst? Je bent genaaid als je onderaan de pyramide staat.
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:02:20 #85
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68009074
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

MLM is dus geen pyramidespel, maar een pyramideverkoopspel.

Het verschil? Je moet dingen verkopen, en is daarom niet illegaal volgens de Hoge Raad. De overeenkomst? Je bent genaaid als je onderaan de pyramide staat.
nee hoor, genoeg mensen die erin stappen voor het product
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:02:41 #86
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68009086
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Link eens naar je bron.... waar staat dit bericht... laat eens zien...

MODs, ik vind dat een link naar een respectabele en betrouwbare bron moet kunnen, toch?
na ik doe niet meer aan uitzonderingen, geloof me maar op me woord
pi_68009118
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

Als dat de reden is dat jij 's nachts nog fatsoenlijk kan slapen, dan ben je een ziek mens....
pi_68009144
quote:

[..]

http://www.net.info.nl/ego/multilev.htm
quote:
Multi-Level Marketing
Rijk (willen) worden via de achterdeur: Herbalife, NSA, Piramide, Vitall of toch Richonu, Ripofriend?

door Luc Sala

Ben jij ook al eens benaderd door deze of gene, vriend of bekende, die met woorden als Win-Win Strategie, Business Propositie, Investeringskans of iets dergelijks je deelgenoot wilde maken in the `Next Best Thing'? Een beetje geheimzinnig, maar je moest er wel voor naar een vergadering komen of thuis iets organiseren, want het ging om een revolutionair produkt dat beslist gedemonstreerd moest worden! Rijk zou je ervan worden, of zo gelukkig dat je dat niets meer zou uitmaken, en er was alleen een klein beetje moeite voor nodig en misschien een klein beetje geld. Zonder dat je het merkte werd je op een heel slimme manier de wereld van de Multi-Level Marketing (MLM) of de Netwerk-marketing ingetrokken, een fuik met voor de meesten een benauwd einde.

De exploitatie van de Nieuwe Armoede
Multi-Level Marketing is - natuurlijk- een Amerikaanse uitvinding en komt neer op het verkopen en doorverkopen van goederen via een informeel kanaal. In plaats van werken met distributeurs en wederverkopers/winkeliers wordt gebruik gemaakt van medewerkers die naast hun eigenlijke werk meedoen en hun eigen afzetkanalen (netwerk) vinden. Het is niet nieuw, en bedrijven als Avon en Tupperware hebben het concept op hun eigen manier gebruikt. De laatste jaren is er echter een nieuwe golf van clubs die het hele idee van Multi-Level Marketing naar een nieuw niveau hebben gebracht. Men heeft in organisaties als Herbalife, NSA en Vitall niet simpelweg de verkoop door leken als een leuke verkooptechniek gezien, maar er een hele cultuur van gemaakt. Wie meedoet wordt lid van een soort exclusieve club, waarin men de mond vol heeft over eigen verantwoordelijkheid, je eigen werkelijkheid creëren en nieuwe vrienden maken. Er zit heel slim een flink stuk new-age (NLP) programmering in. Je leert jezelf (en anderen) heel aardig beduvelen als je de handboeken van de MLM-clubs goed volgt.

MLM : make money out of losers
Als advocaat van de duivel (en wat zou Lucifer liever doen) kun je echter heel wat vraagtekens zetten bij dit soort organisaties. Als je op bezoek gaat bij zo'n meeting, waar bestaande en would-be verkopers, distributeurs en national sales-coordinators samenkomen voor de peptalk, dan merk je dat het om een psychologisch vrij enge groep gaat. Dit zijn de gefrustreerden uit Generatie X (25-35), mensen die sterk gericht zijn op het alsnog binnenhalen van de materiële oogst die ze tot dusver misten. Keurig gekleed, maar er is maar áán onderwerp van gesprek, namelijk verkopen, geld en hoe vind je nieuwe medewerkers (klanten/slachtoffers). Druk pratend, overmatig overtuigd van het eigen gelijk en zich wentelend in een OSM (Ons Soort Mensen)-sfeertje. Ze praten over hoe je het zelf moet maken, hoe ze geloven in elkaar, het produkt en hun subdistributeurs, alles onder het mom dat wat je gelooft ook waar wordt. (En laten we eerlijk zijn, dat gaat ook wel op.)

Maar dan de organisaties, zijn die ook zo kosjer? Het gaat ze om het geld, al wordt dat soms verborgen achter wat milieu-prietpraat of verhalen over afdrachten aan goede doelen. Soms zijn ze op de grens van het legitieme, zoals de kettingbrief-achtige Piramide-stichting die onlangs de pers haalde. Soms gaat het om produkten waar je wat twijfels over kunt hebben, zoals over de bijeffecten van Vital die dan - te snel - worden afgedaan als `ontgifting'. Soms lijkt het op het oog te gaan om heel zinnige produkten, zoals de lucht- en waterzuiveraars van NSA of de natuurlijke preparaten van Herbalife. Leuk verpakt, goed gebracht en de verkopers raken er zelf vrij snel van overtuigd dat het inderdaad ook de beste produkten zijn, maar daar twijfel ik toch wel aan (op basis van testen uit de VS die ik zag).

Clever exploitation of greed
De produkten passen meestal ook goed bij de doelgroep (= de organisatie zelf, want het is een doorgeefspelletje waarin de laatste lul met de spullen blijft zitten), maar daar kun je ook anders tegenaan kijken. Iemand merkte op dat alle produkten van NSA wel erg inspelen op de paranoia van mensen: het gaat om het weghouden van de slechte wereld (lucht, water, inbrekers). Die paranoia herken je dan weer in de mensen die je de boel proberen aan te smeren, de angst om buiten de boot te vallen is heel duidelijk. Verborgen achter opgewekte peptalk en leuke kleertjes - qua verkooptraining bieden dit soort organisaties echt wel wat - blijft het gevoelsmatig hol. De argumenten en grafieken zijn indrukwekkend maar loos, want natuurlijk moet ook iedere schakel en ieder niveau in de keten wat verdienen, net zoals in het `echt'. Dus kan het ook niet echt goedkoper. Men schermt met fraaie afkortingen en organisaties, zoals de Direct Selling Association, maar het is allemaal eye-wash.

Make buyers sellers
Multi-Level Marketing is op zichzelf niet `fout', maar het kan een gevaarlijk spelletje zijn, waarbij onderaan op de lijst slachtoffers vallen en waarbij de materiële instincten van de deelnemers zodanig worden aangescherpt dat ze het zicht op de bredere werkelijkheid kunnen verliezen.

dinsdag 14 april 2009 @ 16:05:44 #89
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68009206
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Als dat de reden is dat jij 's nachts nog fatsoenlijk kan slapen, dan ben je een ziek mens....
oh nee, daar lig ik wakker van ;p
pi_68009214
quote:

[..]

na ik doe niet meer aan uitzonderingen, geloof me maar op me woord
'Me woord'? Het is m'n woord, of mijn woord.... en dat heeft echt geen reet met woordblindheid of wat dan ook te maken, dat is gewoon paupertaal of breezerslettaal...

En ik geloof je op je woord, en gebruik mijn eigen verstand om vast te stellen dat dit een pyramide spel in vermomming is, waar mensen mee genaaid worden. Het succes van een dergelijk spelletje hangt direct samen met het aantal paupers dat er in trapt...
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:06:56 #91
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_68009251
Ik ben lelijk.
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:08:45 #92
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_68009359
Uitgebreide analyse over MLM: What's Wrong With Multi-Level Marketing?

"Let me tell you about an incredible ground-level business opportunity," and you are invited to a house or to lunch for "a discussion." Funny enough, you feel sick in your gut that there is some hidden agenda or deception. "Probably a multi-level marketing (MLM) organization," you think. Suppose it is? Should you trust your instincts? Is there anything wrong with MLM?
This article will analyze four problem areas with MLM. Specifically, it will focus on problems of I) Market Saturation, II) Pyramid Structure , III) Morality and Ethics , and IV) Relationship Issues associated with MLMs. Thus, you can properly assess your "instincts."

http://www.vandruff.com/mlm.html

Don't Some People Make Money in MLM?
quote:
First, we will analyze the "driving mechanism" of MLMs. We will detail how they are intrinsically unstable, guaranteed by design to oversaturate the market with no one noticing. We will look at why MLMs can never equalize into profitability the way companies in the real world can, so that the result will be that the organization as a whole cannot, even in theory, be profitable. When this inevitable destiny occurs, the only money to be made is not from the product or service but from the losses of people lower down in the organization.
Thus the MLM organization becomes exploitative, and many high-level MLM promoters have been shut down, the "executives" incarcerated, for selling the fraud of impossible success to others. Other, larger MLMs have survived by hiring large batteries of attorneys to ward off federal prosecutors, even bragging about the funds they have in reserve for this purpose.

The unfortunate "distributor" at the bottom is the loser, and once this becomes apparent beyond all the slick videotapes and motivational pep-talks, good people start to get a bad taste in their mouths about the whole situation.

So, yes, money can be made with MLM. The question is whether the money being made is legitimate or "made" via a sophisticated con scheme. And if MLM is "doomed by design" to fail, then the answer is, unfortunately, the latter.
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:10:05 #94
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68009392
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:05 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

'Me woord'? Het is m'n woord, of mijn woord.... en dat heeft echt geen reet met woordblindheid of wat dan ook te maken, dat is gewoon paupertaal of breezerslettaal...

En ik geloof je op je woord, en gebruik mijn eigen verstand om vast te stellen dat dit een pyramide spel in vermomming is, waar mensen mee genaaid worden. Het succes van een dergelijk spelletje hangt direct samen met het aantal paupers dat er in trapt...
okaky en dit is ook jouwn visie op de rest van het hele economisch systeeem?
pi_68009404
quote:

[..]

Voor een .ws domein? Ja hoor, natuurlijk.
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:11:59 #96
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_68009489
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

Reageer nou potdomme eens op de posts die er toe doen ! Zoals die van snapcount2 bijvoorbeeld...

(niet dat ik AlphaOmega wil afkraken, ben het voortdurend met 'm eens )
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_68009559
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

Oh, nu snap ik je. Voor jou is de hele economie een pyramide spel? Raar....
pi_68009592
Leuke quote van http://www.vandruff.com/mlm.html
quote:
Intuitively, we all know what is really going on with MLMs. Just don't use the word "pyramid"!

"You see, if you can convince ten people that everyone needs this product or service, even though they aren't buying similar products available in the market, and they can convince ten people, and so on, that's how you make the real money. And as long as you sell to a few people along the way, it is all legal." Maybe...
Slaat aardig de spijker op de kop denk ik....
pi_68009616
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Reageer nou potdomme eens op de posts die er toe doen ! Zoals die van snapcount2 bijvoorbeeld...

Thanks, maar ik heb ook wel eens om betrouwbare links aan Leppie7 gevraagd, maar die wil hij niet geven. En links met tegenargumenten zie ik bij bosjes uit snapcount2 zijn arsenaal vliegen....
pi_68009634
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Hij praat niet meer met me, ik mag pas kritiek op hem hebben als ik alleen maar fair trade producten koop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')