quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:46 schreef Leppie7 het volgende:
1= Multi level marketing is in Nederland LEGAAL, een pyramide systeem is echter ILLEGAAL, sinds dit een vorm van Multi level Marketing aka network marketing is is het dus geen pyramide systeem dus ff denken voordat je post? (hierbij verwijs ik naar oa een uitspraak van het hoger gerechtshof in 2005)
2. Idd is een MLM systeem na een paar lagen onhoudbaar, vandaar dat er met 5 lagen gewerkt word, ff lezen voordat je typt?
3. sinds het een topic is voor alles wat met geldzaken temaken heeft, de inhoud van de post niks illegaal heeft zal ik graag willen weten waarom het slotje en het verwijderen van mijn post met een ongelofelijk dom plaatje?
Wat wordt er nu eigenlijk verkocht? Domeinnamen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
Carry on
* Bootje84 pakt popcorn!
Originele OP:
[..]
Deze 3 vragen zijn essentieel!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:30 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wat verkoop je?
Wat kost het?
Voor hoeveel kun je het evrkopen?
forum@fok.nlquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:33 schreef Kopbal het volgende:
Modjes die vrolijk doorgaan met baggeren na een slotje
dat heb ik in de 1e post gedaan helaas een deletje O_oquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:34 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe dit op de langere termijn ooit winstgevend kan zijn en hoe de TS van het vorige topic dit kan onderbouwen.
Oh, nou ligt het aan ons?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:34 schreef John.Milton het volgende:
Kunnen de modjes trouwens ook ophouden met het baggeren in dit topic, dat komt de discussie vast wel ten goede.
Dat kan niet winstgevend zijn en ik denk dat TS van het vorige topic het zeker niet kan onderbouwen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:34 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe dit op de langere termijn ooit winstgevend kan zijn en hoe de TS van het vorige topic dit kan onderbouwen.
Ej verleppie,quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
dat heb ik in de 1e post gedaan helaas een deletje O_o
en de reden waarom dit niet winstgevend kan zijn is?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat kan niet winstgevend zijn en ik denk dat TS van het vorige topic het zeker niet kan onderbouwen.
Als hij überhaupt zijn gezicht al hier laat zien.
Probeer het eens in je eigen woorden. Onderbouw maar eens waarom er voor IEDEREEN winstgevendheid te behalen is in je MLM scheme.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
dat heb ik in de 1e post gedaan helaas een deletje O_o
ik ben klaar met het serieuze posten van info in deze topics, sinds jullie fokkers een duidelijk standpunt hebben ingenomenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ej verleppie,
Wat verkoop je?
Wat kost het?
Voor hoeveel kun je het verkopen?
Oh, voor de top van de PYRAMIDE kan het best winstgevend zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:37 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
en de reden waarom dit niet winstgevend kan zijn is?
We verlagen ons tot jou niveau.... een beetje levellen kan nooit kwaad, toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:30 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
de muur om jullie fokkers heen is zo dik dat zelfs na een goed antwoord op een relavante vraag men niks wil aannemen en alleen in de eigen waarheid geloofd
Je mist mijn andere mooie paint!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
OP even opgevrolijkt met plaatjes uit vorig topic..
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ik ben klaar met het serieuze posten van info in deze topics, sinds jullie fokkers een duidelijk standpunt hebben ingenomen
Je hoeft alleen maar antwoord te geven op 3 vraagjes, dat deed je in het vorige topic namelijk ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ik ben klaar met het serieuze posten van info in deze topics, sinds jullie fokkers een duidelijk standpunt hebben ingenomen
voor de mensen helemaal onderaan valt er geen winst in te behalenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:37 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Probeer het eens in je eigen woorden. Onderbouw maar eens waarom er voor IEDEREEN winstgevendheid te behalen is in je MLM scheme.
Zolang je maar multi-leveltquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
We verlagen ons tot jou niveau.... een beetje levellen kan nooit kwaad, toch?
Fixedquote:
Maar die mensen stappen toch ook in met de intentie om winst te behalen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:39 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
voor de mensen helemaal onderaan valt er geen winst in te behalen
ja hoor, een vriend van mij verdiend er een leuke 300 euro per maand mee, zijn neef die hem erin haalde zon 800, ,toch leuke bedragen als je ziet hoe weinig tijd ze er eigenlijk in hoeven te investerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef _Flash_ het volgende:
Site gelezen.
Ach, een ws domeinnamen doorverkopen voor een tientje in de maand.
Steeds 10 procent voor de vier of vijf levels er boven.
Het idee is leuk zijn als het nou nog een aansprekende extensie zou zijn. Maar ik twijfel hier al of de top van de piramide nog wat verdient.
Okee, het is dus een pyramide-opzet. Alleen omdat het geen kansspel is, maar omdat er verkocht wordt, heeft de hoge raad het niet verboden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:39 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Maar die mensen heb jij nodig om je centjes over te kunnen verdienen... hoe voelt dat nou, iemand een poot uittrekken? Of iemand oplichten, om het wat korter door de bocht te zeggen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:39 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
En eerder zei je al dat mensen onderschatten dat ze toch wel wat werk erin moeten steken om pegels te verdienen. Je lult jezelf klem nu..quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ja hoor, een vriend van mij verdiend er een leuke 300 euro per maand mee, zijn neef die hem erin haalde zon 800, ,toch leuke bedragen als je ziet hoe weinig tijd ze er eigenlijk in hoeven te investeren
sommigen niet, je moet niet vergeten dat er ook een product aan vast zit waar sommigen interesse in hebben, en ja er zijn ook mensen die met de intentie om winst te behalen instappen en dan geen winst behalen, vervelend maar dat is nu eenmaal zoquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Maar die mensen stappen toch ook in met de intentie om winst te behalen.
▼quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Probeer dat maar eens na te doen, newfags
Sorry, dat deel was ik even vergeten...quote:
Ja, maar daar kan hij niets aan doen, dan hadden ze maar op tijd in moeten stappen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Maar die mensen heb jij nodig om je centjes over te kunnen verdienen... hoe voelt dat nou, iemand een poot uittrekken? Of iemand oplichten, om het wat korter door de bocht te zeggen...
ooooh mijn god, ik denk dat ik ben vergeten het woorjde relatief er tussen te schuiven.... cry onquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En eerder zei je al dat mensen onderschatten dat ze toch wel wat werk erin moeten steken om pegels te verdienen. Je lult jezelf klem nu..
en de reden waarom het voor iemand in de onderste laag winstgevend is, is?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:37 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
en de reden waarom dit niet winstgevend kan zijn is?
ik heb 4 mensen een pm gestuurd omdat het erop leek dat zij een serieuze vraag hadden maar ik had geen zin om die weer in het topic te typen omdat het weer overschaduwd zou worden,quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef Individual het volgende:
TS is te druk bezig iedereen via PM te spammen.
TS ik heb de link bekeken en hoeveel geld wil je hebben en waar moet het gestort worden?
Niet nu pas, hoor, de hele tijd al...quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En eerder zei je al dat mensen onderschatten dat ze toch wel wat werk erin moeten steken om pegels te verdienen. Je lult jezelf klem nu..
en ik praat verder met jouw als jij louter fair-trade producten koopt ;oquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan hij niets aan doen, dan hadden ze maar op tijd in moeten stappen.
Ik snap niet dat mensen dit kunnen doen en gewoon 's nachts kunnen slapen.![]()
(maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen...)
Geef nou gewoon toe dat je wanhopig op zoekt bent naar slachtoffers.... maar zoveel domme mensen zijn er gelukkig niet, zeker niet hier op Fok!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ik heb 4 mensen een pm gestuurd omdat het erop leek dat zij een serieuze vraag hadden maar ik had geen zin om die weer in het topic te typen omdat het weer overschaduwd zou worden,
het ge TS word btw ook een beetje oud?
Nee, het is een filantropische instelling.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef _Flash_ het volgende:
Site gelezen.
Ach, .ws domeinnamen doorverkopen voor een tientje in de maand.
Steeds 10 procent voor de vier of vijf levels erboven.
Het idee is leuk zijn als het nou nog een aansprekende extensie zou zijn. Maar ik twijfel hier al of de top van de piramide nog wat verdient.
ah niet dus. Pyramide spel derhalve.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
en de reden waarom het voor iemand in de onderste laag winstgevend is, is?
Daar heb je helemaal gelijk in... ik had ook al een knuffel en een lollie aangeboden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef BrandX het volgende:
heerlijk topic
En spammertjes die hun spam verdedigen met hart en ziel zijn ook best een beetje
TS is Topic Starter = leppie777quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ik heb 4 mensen een pm gestuurd omdat het erop leek dat zij een serieuze vraag hadden maar ik had geen zin om die weer in het topic te typen omdat het weer overschaduwd zou worden,
het ge TS word btw ook een beetje oud?
Nee duh..quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, het is een filantropische instelling.
ik ben er niet van gediend om mijzelf te herhalenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef Individual het volgende:
[..]
TS is Topic Starter = leppie777
TS heeft nog geen antwoord gegeven op de 3 belangrijkste vragen. Daar vallen mensen nogal over TS. Je weet toch als succesvol verkoper dat je mensen gerust moet stellen door hun vragen te beantwoorden TS?
Hoezo? Is dingen in de winkel kopen hetzelfde als mensen oplichten met een pyramide-verkoopspel?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
en ik praat verder met jouw als jij louter fair-trade producten koopt ;o
Bedoel je nou die mensen die in de gemeenteperkjes op hun schoffel staan te leunen? Nou, die hebben het eigenlijk helemaal niet zo verkeerd voor elkaar.... misschien is dat wel iets voor TS!!!! Niet te hard werken, en toch verdienen.... lijkt wel iets op dat MLM...quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef Prosac het volgende:
Alle oranjehesje vriendjes van TS trappen er niet in, derhalve denkt hij bij fok! zijn slag te kunnen slaan.
www.nieu.ws?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Nee duh..
Ik bedoelde of er uberhaupt mensen intrappen. Wie zit er nou op een ws domeinnaam te wachten?
maar mooi dat ik niet aan pyramide spellen doequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:52 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Hoezo? Is dingen in de winkel kopen hetzelfde als mensen oplichten met een pyramide-verkoopspel?
dat doe je wel!! :quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
maar mooi dat ik niet aan pyramide spellen doe
Raar, je leek zo goed te zijn in herhaling....quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:52 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ik ben er niet van gediend om mijzelf te herhalen
Maar dat doe je wel, je noemt het alleen MLM.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
maar mooi dat ik niet aan pyramide spellen doe
Ja idd of www.ne.wsquote:
pyramide opzet is iets anders dan een pyramide spel, maar ik verwacht niet dat jij A en B kan onderscheiden, maar beginnen met een zeppelin en een koe?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:55 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Maar dat doe je wel, je noemt het alleen MLM.
Is dit hoe een terugkrabbelende Leppie7 eruit ziet? Je kunt ook gewoon toegeven... dat is de meer volwassen variant....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |