Geen idee, waar moet ik die vinden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
heb je trouwens ooit syndium stickers gezien? die hebben wij opgeplakt
Vanaf die kanovereniging, langs de grachten naar de binnenstad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, waar moet ik die vinden?
Ik let eigenlijk niet echt op stickers ofzo. En ik kom er niet zo heel vaak.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit logo, maar dan goud/zwart
Dan zet jij het toch gewoon nog harder?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:19 schreef Noortje. het volgende:
Mijn vader heeft de muziek zo hard dat ik het in mijn kamer door mijn eigen muziek heen hoor.
En zonder partyflockquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit logo, maar dan goud/zwart
okee. Ik ga iig afsluiten en naar huis.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik let eigenlijk niet echt op stickers ofzo. En ik kom er niet zo heel vaak.
Je moet niet naar de jurk kijken. Juist naar het meisjequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk lelijke jurk.
quote:
Hij denkt misschien wel hetzelfde over jouquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:19 schreef Noortje. het volgende:
Mijn vader heeft de muziek zo hard dat ik het in mijn kamer door mijn eigen muziek heen hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zet jij het toch gewoon nog harder?
Nee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij denkt misschien wel hetzelfde over jou
altijdquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Keviiin! Wanneer heb je tijd/zin om mee te gaan naar Feedback ofzo?
Blijft een lelijke jurk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:21 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Je moet niet naar de jurk kijken. Juist naar het meisje![]()
Latersquote:
Schade, niet bij mij dusquote:
Dat duurt nog wel een tijdje zo te zien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:24 schreef Zeroku het volgende:
Als dit topic vol is ga ik huiswerk maken.
nog 27 posts, zo gebeurd als ik de rest allemaal zie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een tijdje zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |