Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:46 schreef Leppie7 het volgende:
3. sinds het een topic is voor alles wat met geldzaken temaken heeft, de inhoud van de post niks illegaal heeft zal ik graag willen weten waarom het slotje en het verwijderen van mijn post met een ongelofelijk dom plaatje?
Geen id waarover je het over hebt, maar zomaar slotjes gooien in WGR vind ik wel wat overdreven..!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:46 schreef Leppie7 het volgende:
1= Multi level marketing is in Nederland LEGAAL, een pyramide systeem is echter ILLEGAAL, sinds dit een vorm van Multi level Marketing aka network marketing is is het dus geen pyramide systeem dus ff denken voordat je post? (hierbij verwijs ik naar oa een uitspraak van het hoger gerechtshof in 2005)
2. Idd is een MLM systeem na een paar lagen onhoudbaar, vandaar dat er met 5 lagen gewerkt word, ff lezen voordat je typt?
3. sinds het een topic is voor alles wat met geldzaken temaken heeft, de inhoud van de post niks illegaal heeft zal ik graag willen weten waarom het slotje en het verwijderen van mijn post met een ongelofelijk dom plaatje?
Omdat spam niet gewenst is en het tevens een bagger topic was..quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:46 schreef Leppie7 het volgende:
Als jij zoveel "kennis" zou hebben zou je niet zo kansloos hoeven spammen op foraquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:48 schreef Leppie7 het volgende:
btw
EPIC FAILURE, op een monitor van een geld sectie van zon groot forum die 1 en 2 oftewel pyramide en MLM niet uitelkaar kan houden, FOEI, kennis = macht ;o
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Opkankeren!
Dat is het goede antwoord.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Ga toch heen TS. Dat jij trapt in achterlijke spelletjes, moet je lekker zelf weten.... maar probeer niet uit alle macht mensen mee te sleuren... oh wacht, dat heb je nodig, anders ben je zelf genaaid... of zit daar dan inderdaad het probleem van dit soort spelletjes....
In welke zin heb je het dan bij het rechte eind. Als ik je openingspost lees dan wordt mij niet duidelijk wat je nu eigenlijk wil en wat daar de aanleiding van is. De titel van het topic is ook nogal ondermaats dus erg ver ga je het daar niet mee schoppen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:10 schreef Leppie7 het volgende:
oooh, nu blijkt dat ik het bij het rechte eind heb komen de op kankeren en de leer Nederlands weer tevoorschijn? Wederom bewijs dat de gemiddelde Fokker een IQ heeft dat het IQ van onze grote vrienden van de gemeente in hun oranje jasje niet ver te boven stijgt, but don't worry, ik betaal uw uitkering wel met mijn belasting centen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |