ja ik ook ben klaar met werkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Mr.Zed het volgende:
Zo, en nu moet ik helaas even stoppen...
De plicht roept.
Dat vraagt om een reactie natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Rasher het volgende:
http://forum.libelle.nl/forum/list_message/1539731#m1539731
En dan naar beneden. Ze zeuren ook al dat ze ongevraagde PM's krijgen
Volgens mij hadden ze dat vanaf het begin al door.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Jullie pakken het gewoon ook te lomp aan, nu is voor hen overduidelijk dat er met ze gedold wordt.
Maar als je het subtieler had aangepakt, was het veel grappiger geweest.
mwhaha schitterend.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat vraagt om een reactie natuurlijk.![]()
http://forum.libelle.nl/forum/list_message/1539784#m1539784
Eenschquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Jullie pakken het gewoon ook te lomp aan, nu is voor hen overduidelijk dat er met ze gedold wordt.
Maar als je het subtieler had aangepakt, was het veel grappiger geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reactiequote:"Hoe doen jullie dat met op bezoek gaat.. of gewoon in de zomer naar buiten/naar het strand gaan. En de seks, is die veranderd?"
quote:Voor op het strand bestaan er zwemluiers.![]()
hahaha!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:29 schreef amvrosios het volgende:
Complot theorie van de libelle tegen de viva![]()
goed topic!
Libelle vs. Yes vs. Vivaquote:Naomi, net kwam ik door misprikken op het topic van de tienersex en zag daar wat nieuwkomers zieken. Kan het zijn dat ze van Viva afkomstig zijn en weer eens kwamen buurten/pesten omdat ze gezien hebben dat er forumers van Libelle overgestapt zijn?
hwahwahwah het begon als een grapjequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef Rasher het volgende:
[..]
hahaha!
Ik quote:
[..]
Libelle vs. Yes vs. Viva
Ze zijn nog erger dan Fok! & Geenstijl
edit: O MAI GAWD, ik lees nu de tekst pas goed. Ze vraagt aan een mod of dat zij weet of ze van het Viva forum afkomstig zijn!![]()
Mee eens. Viva forum voor deel 2. En dan allemaal Libelle namen overnemenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:15 schreef Lastpost het volgende:
Dat Viva ziet er wel uit als een potentieel forum voor deel 2, wat een onderwerpen komen daar voorbij zeg.
Goede actie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef Rasher het volgende:
[..]
Mee eens. Viva forum voor deel 2. En dan allemaal Libelle namen overnemen
bwhahahahahhahahahahahquote:genakt:
pics van je dochter ?!
quote:Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Rest mij nog 1 vraag: hoe zit zijn haar?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:57 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
bwhahahahahhahahahahah![]()
![]()
serieus pleurde bijna van mn stoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |