Klopt. Maar tot nog toe mis je niet zoveel, alleen ga je het hoger levelen in Broken Steel missen. O:A en The Pitt waren niet zo spectaculair.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef Agiath het volgende:
tvp
jammer dat die extras niet op de ps3 komen
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Wanneer komt die nieuwe DLC uit?
Heb me très goed vermaakt met die vorige 2. Al was die Anchorage wel een beetje nep. Had voor mij niet echt de Fallout vibe. Die vibe kreeg ik wel in the Pitt.
Zit daarnaast ook opgescheept met een Gausse rifle meegenomen uit Ancorage die niet gerepareerd kan worden.Ik durf hem ook niet weg te doen in de hoop iemand tegen te komen die hetm voor mij kan maken. Heb hem ook al een keer verkocht en met verlies teruggekocht. Iemand?
Bronquote:Gauss Rifle Repair
One way to repair the Gauss Rifle is through the unmarked quest Merchant Empire. One of the merchants, preferably Crazy Wolfgang, after reverse-pickpocketing a Red Racer Jumpsuit or RobCo Jumpsuit can repair Gauss Rifle at better than 75% condition.
intresting...quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:42 schreef Lyzio het volgende:
Gauss Rifle Repair
One way to repair the Gauss Rifle is through the unmarked quest Merchant Empire. One of the merchants, preferably Crazy Wolfgang, after reverse-pickpocketing a Red Racer Jumpsuit or RobCo Jumpsuit can repair Gauss Rifle at better than 75% condition.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:25 schreef Bart het volgende:
Goed spel.
Zoek Dogmeat eens bij de ingang van Vault 101.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:34 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren Canterburry Commons ontdekt en de daarbijbehorende Superhuman Gambit verhaallijn gedaan. Kwam er jammergenoeg met slechte karma uit, maar dat ant-wijf was te irritant om te laten leven
Verder eindelijk dogmeat gevonden, maar ben hem nu alweer kwijt. Hij stond buiten ergens op mij te wachten en toen ik buiten kwam was hij weg. Net als mn mr Gusty robot die ik in mn Megaton huis had staan; na een paar dagen kwam ik mn Megaton huis in en was hij er niet meer. Toch wel jammer omdat hij mij 1000 credits heeft gekost/
Dat dusquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:39 schreef ArmaniXL het volgende:
Zoek Dogmeat eens bij de ingang van Vault 101.
Vault 13? Je bedoelt 101 neem ik aan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef Slappy het volgende:
Ik zit nu in die stad in het begin als je uit Vault 13 komt.Bij die neger met een cowboy hoed op.Is die atoom bom in dat gehucht zelf?
Slimmerd, die man in het vuile water staat gek te doen, hij staat namelijk TEGEN de bom te praten, hoe kan je die in godsnaam gemist hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:16 schreef Slappy het volgende:
Ook ja ik bedoel inderdaad Vault 101 dus in dat zelfde dorpje ligt die atoom bom?Waar die man in dat vuile water staat gek te doen?
Idd, wat de helquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:33 schreef delano.888 het volgende:
Echt hoor, hoe kan je dat ding gemist hebben, ongeveer het hele water bestaat uit de bom![]()
[ afbeelding ]
Bron
Ja maar je hebt toch de rare man in t water gezien, hoe kan je dan de bom niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:34 schreef Slappy het volgende:
![]()
Ik had dus alleen die ontploffing bij een vriend gezien ik wist dus niet dat het daar was.
Jongen, ga nou eens verder kijken dan je neus lang is, en het linkje aanklikken wat ik al eerder gaf:quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:48 schreef Slappy het volgende:
Het was laatMaar goed ik had dat dorpje dus nooit gezien.Maar hoe kan je die bom onschadelijk maken?Toch niet zoals in Oblivion sloten kraken?
[ ] Geschikt voor FO3quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:48 schreef Slappy het volgende:
Het was laatMaar goed ik had dat dorpje dus nooit gezien.Maar hoe kan je die bom onschadelijk maken?Toch niet zoals in Oblivion sloten kraken?
Kan het zo gauw niet vinden. Ze zeggen april 2009, maar aangezien The Pitt een maand uitgesteld werd kun je daar bij Broken Steel ook vanuit gaan denk ik. Hou mei maar in de gaten.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
Is al bekend wanneer de 3e DLC komt? Ik wil pas weer verder spelen als de level cap verhoogd wordt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:05 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
[ ] Geschikt voor FO3
[x] Ongeschikt voor FO3
Een motor zou pas tof zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
Er zijn geen voertuigen ofwel?
Een fiets was wel vet geweest!
Och, dan gooit Bethesda er toch in Broken Steel een paar 'vehicle-schematics' bijquote:Op woensdag 15 april 2009 14:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Een motor zou pas tof zijn![]()
Volgens mij zijn er alleen niet al te veel wegen die niet kapot zijn.
Dus niet de moeite waardquote:Op woensdag 15 april 2009 12:28 schreef Lyzio het volgende:
OhIk begreep je even niet. Nou, Operation Anchorage is een matige add-on waar je wel een paar uurtjes mee bezig bent. Het verhaal past niet echt bij Fallout, maar je krijgt wel hele vette goodies als je 'm uitspeelt. The Pitt heb ikzelf helaas niet
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Och, dan gooit Bethesda er toch in Broken Steel een paar 'vehicle-schematics' bijDat je over ruiger terrein kan rijden, of extra guns op je motor. Zoiets
Nee, dan niet neequote:Op woensdag 15 april 2009 15:02 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dus niet de moeite waardAangezien ik de Ps3 versie heb,Maar ik heb ook nog een Xbox dus niet de moeite waard om hem de Xbox aan te schaffen.
Hier moet je echt even op de Wiki van Fallout kijken omdat het zo uitgebreid is dat het nutteloos zou zijn om dat hier allemaal te gaan uitleggen.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef seetjai het volgende:
Ik zie net pas bij m'n Stats, S.P.E.C.I.A.L, dat ik het maximaal 'luck' heb
Alleen kan me niks herinneren wat voor luck ik nou heb gekregen
Zijn er voorbeelden van wat je kan/kon verwachten
http://fallout.wikia.com/wiki/Luckquote:Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef seetjai het volgende:
Ik zie net pas bij m'n Stats, S.P.E.C.I.A.L, dat ik het maximaal 'luck' heb
Alleen kan me niks herinneren wat voor luck ik nou heb gekregen
Zijn er voorbeelden van wat je kan/kon verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar DC gegaan waar het stikt van de Mutants.. wat een geweld!live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef Lyzio het volgende:
Experimentel M.I.R.V gevonden. Kon het niet laten om er een keer mee te schietenIk ga deze vnv ook maar eens opzoeken, eens kijken in de vault waar dat ding te vinden is... Volgens mij ook het enige wapen wat ik nog niet heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar DC gegaan waar het stikt van de Mutants.. wat een geweld!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Boeit niet, nieuwe gun is altijd leukquote:
Goddamned, ik wil dlc waar ik wat tijd in kwijt kan!quote:Pete Hines, vice president van Bethesda, heeft laten weten dat de ontwikkelaar de downloadbare content voor hun games liever ‘klein en behapbaar’ houdt. Dit omdat de ontwikkelingsperiode volgens hem anders veel te lang wordt.
Grote uitbreidingen als Shivering Isles voor Oblivion wil Hines in de toekomst dan ook liever niet meer maken. “Die dingen kosten gewoon echt te veel tijd om te produceren”, aldus de vice president. Volgens Hines hebben ze er daarom voor gekozen om de downloadbare content voor Fallout 3 een stuk kleiner te houden.
Voor deze content heeft de ontwikkelaar de Knight of the Nine-uitbreiding van Oblivion als voorbeeld genomen. “Dit model staat op zichzelf en voegt enkele uren aan gameplay en nieuwe items toe. Maar we kunnen het toch in een tijdsbestek realiseren zonder dat we eeuwig moeten wachten totdat het klaar is”, aldus Hines.
Begrijpelijk ja, maar daarom niet minder kut. Het zijn om te beginnen briljante games, waar duizenden manuren in gestoken worden. Dan vind ik het niet minder normaal dan dat de uitbreidingen zeker de moeite waard zijn ipv een 2 uurtjes spelen en dat was het dan...quote:
Dat bedoel ik inderdaad...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:16 schreef Cheiron het volgende:
Het doet af aan de originele experience als de DLC's voelen als hapsnapwerk, geplakt aan het (geweldige) origineel.
Dat is natuurlijk een waarheid als een koe, maar we kunnen met z'n allen niet zeggen dat de add-ons die nu verschenen zijn grof 'hapsnapwerk' geweest zijn. Dat doet ook afbreuk aan de DLC's, vind ik dan.quote:
Die van lincoln?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef Lyzio het volgende:
Toch blijf ik die Repeater het fijnste wapen vinden. Schiet zo lekker weg. Al is Sydneys Ultra SMG ook goed te doen, zeker omdat je daar tonnen aan ammo voor hebt
Yep. Lincolns Repeater. Ik vind hem heel steady qua aim eigenlijk. Veel damage ook. En die Experimental M.I.R.V is geen wapen, dat is de hel op je rug.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Die van lincoln?
Weet niet, is niet helemaal zuiver qua schot heb ik het idee, beste handling blijft voor mij toch old painless, jammer dat hij zo weinig damage doet (30 in max condition)
Ow, en die experimental mirv: mijn god
Kan aan mij liggen, ook qua percentage in Vats kom ik hoger uit met painless dan met de repeater... Het doorladen van de repeater ziet er dan wel weer bruut uit.. Maar wtf is met de reload functie bij dat wapen?? Alsof ie loodkorreltjes erin laat vallen terwijl je toch echt met .44'ers aan t knallen bentquote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Yep. Lincolns Repeater. Ik vind hem heel steady qua aim eigenlijk. Veel damage ook. En die Experimental M.I.R.V is geen wapen, dat is de hel op je rug.
Toch wel een stuk langzamer of niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:20 schreef Agiath het volgende:
Ik heb nu ook zo'n dart gun maar dat ding is helemaal nutteloos.
Ik schiet er altijd mee maar die raiders lopen gewoon door
Pre War Money wegschieten is sowieso zonde. Een Super Mutant nakken met Teddy Bears is wel ultiem ruig hoor. Ik hou van dat dingquote:Op donderdag 16 april 2009 18:27 schreef seetjai het volgende:
Rock-It Launcher.. die is pas nutteloos
Enige wat ik ermee kon schieten was pre-war money![]()
![]()
Was nog lang bezig om het laatste item te vinden
Alles kan ermee afgeschoten worden, alles wat een "junk" icoontje heeft dan. Ook hamers, teddy beren, schaakborden, koffiekopjes, enz.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Cheiron het volgende:
Ik las ergens dat mutilated lichaamsdelen goed zijn voor in de rockit launcher
Jep, en om caps in te vinden.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Cheiron het volgende:
Ik las ergens dat mutilated lichaamsdelen goed zijn voor in de rockit launcher
Nou zonder de dart gun ben je hopeloos tegen deathclaws!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:20 schreef Agiath het volgende:
Ik heb nu ook zo'n dart gun maar dat ding is helemaal nutteloos.
Ik schiet er altijd mee maar die raiders lopen gewoon door
Dat valt ook reuze mee hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:12 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Nou zonder de dart gun ben je hopeloos tegen deathclaws!
Die heb ik dus net gehaald waar kan ik me huisje vinden danquote:Disarm the Bomb and talk to the SHERIFF again to receive your house.
Je hebt een "local map" wist je dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef Slappy het volgende:
[..]
Die heb ik dus net gehaald waar kan ik me huisje vinden dan
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt een "local map" wist je dat?
Nee? Dacht hier wel player home ofzoiets. Iniedergeval, je komt megaton in, loopt de bult af, voor dat je beneden ben kan je links weer een trap op lopen. Bovenaan hoekje om naar rechts, et volia.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:51 schreef Slappy het volgende:
[..]
Staat niks over eigen huis.En die debiele mislukte cowboy gaf mij alleen en sleutel zonder aanwijzing
stuk onbeschoft dat het is
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:41 schreef Cheiron het volgende:
In Old Olney (?) liepen er opeens 6 ofzo.. dat is dan wel weer minder
Hij is kort..quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:08 schreef Agiath het volgende:
Vandaag lekker niks, dus Fallout 3 spelen![]()
Lekker verder met de main quest, ik snap niet dat mensen die main quest zo saai vinden, ik vind hem net zo leuk als de side-questen
Als je hem niet helemaal in 1x achter elkaar doet, maar afwisselt met de tig sidequests, dan merk je daar toch weinig van?quote:
Ik merk zelf dat ik expres niet verder ga aan de mainquest omdat ik niet wil dat hij zo snel klaar is. Dan ben ik er bewust mee bezig, en dat vind ik jammer. Verder heb je natuurlijk gelijk; al heeft het rondlopen en sidequests doen soms wel het gevolg dat wanneer je op een plek komt voor de mainquest het geen nieuwe locatie meer is, en dat doet wat af aan de mainquest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je hem niet helemaal in 1x achter elkaar doet, maar afwisselt met de tig sidequests, dan merk je daar toch weinig van?
Wegrennenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:40 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ja inderdaadals je daar niet oplet heb je er zo 3 in je nek, en dan ben je wel de lul
Stealth Boy ftw daar
Hoe weten jullie nou dan je bij de laatste mainquest bent aangekomen, ik heb echt geen enkel idee, als ik het wist zou het ook niet meer leuk zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:55 schreef Agiath het volgende:
Hij is wel kort ja, al bij de laatste mainquest aangekomen.
Eerst nog maar wat sidequesten doen
Omdat ik de naam van de quest al zag. En de trophies ( op de ps3) staan in de volgorde van de mainquest, en de deze quest geeft een zilveren trophy ipv een bronzen, dus zo kan ik het allemaal wel afeiden. Zeker omdat de trophies na deze trophy over de sidequests gaanquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weten jullie nou dan je bij de laatste mainquest bent aangekomen, ik heb echt geen enkel idee, als ik het wist zou het ook niet meer leuk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Omdat ik de naam van de quest al zag. En de trophies ( op de ps3) staan in de volgorde van de mainquest, en de deze quest geeft een zilveren trophy ipv een bronzen, dus zo kan ik het allemaal wel afeiden. Zeker omdat de trophies na deze trophy over de sidequests gaan
Trouwens, ik heb twee missies van de mainquest niet eens gedaan zag ik![]()
[ afbeelding ] Galaxy news radio
&
[ afbeelding ] Rescue from ParadiseJe kan ze alsnog doen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Oja? O dan ga ik nog maar een keer terug daarheenquote:
Kijk eens naar het plaatje in de OPquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weten jullie nou dan je bij de laatste mainquest bent aangekomen, ik heb echt geen enkel idee, als ik het wist zou het ook niet meer leuk zijn
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Mijn game staat daar al een tijdje, bij dat point of no return. Ik vertik het verder te gaan, omdat ik nog altijd nieuwe dingen ontdek!
(O.a. Oasis tegengekomen - geniaal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]Dat dus jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb in een deuk gelegen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2009 14:50:34 ]
Prachtige quest inderdaadquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:50 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat dus jaIk heb in een deuk gelegen.
Die heb ik gemist?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef Cheiron het volgende:
Erg coole backstory van Vault 92 trouwens!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Vergeet vooral old painless niet mee te nemen, veels te fijn wapen om te laten liggenquote:Op zondag 19 april 2009 10:23 schreef Cheiron het volgende:
Damnit, een van de vrouwen in de Republic van Dave gaat niet stemmen. Ze zegt "ik ga nu meteen" maar blijft gewoon staan. Ondertussen al een hele andere quest gedaan maar nog steeds niet. Denk dat ik de zooi daar maar uit ga moorden..
Bronquote:Volgend jaar nieuwe Fallout-titel
Tijdens een persconferentie van Bethesda is bekend gemaakt dat er volgend jaar weer een nieuwe toevoeging aan het Fallout-universum zal komen. Deze toevoeging zal uitkomen voor PC, PS3 en de Xbox 360. Er wordt aan gewerkt door Obsidian Entertainment, bekend van KOTOR 2 en Alpha Protocol. Verder is er nog niet veel over bekend, op de naam na dan: Fallout: New Vegas.
Klinkt als uitmelken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:42 schreef AirwiN het volgende:
Dat dit hier nog niet was gepost:
[..]
Bron
Waarom zegt iedereen dat zeg wtf, een nieuwe game uitbrengen klinkt als uitmelken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt als uitmelken.
Verder heb ik niks met die kitcherige Las Vegas setting.
Ik denk dat Vegas een paar honderd jaar na een kernoorlog niet echt kitcherig meer isquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt als uitmelken.
Verder heb ik niks met die kitcherige Las Vegas setting.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:25 schreef Cheiron het volgende:
Overigens realiseerde ik mij gisteren nog maar eens hoeveel PS3 bezitters genaaid worden door het niet krijgen van DLC.. echt jammer.
Vanuit commercieel oogpunt is het natuurlijk een briljante zet. Als ontwikkelaar zou ik er toch wat moeite mee hebben dat ik op deze manier een aantal fans moet teleurstellen, enkel omdat zij van een andere console gebruik maken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef Lyzio het volgende:
Microsoft heeft voor die exlusive DLC's een smak geld op tafel gelegd ja
ze hadden ook voor kunnen kiezen om nog meer fans teleur te stellen door er een exclusive van te maken voor xbox. Het is zelfs vervelend voor de ps3 eigenaren, maar zo gaat het nu eenmaal. Ook zij willen geld verdienen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanuit commercieel oogpunt is het natuurlijk een briljante zet. Als ontwikkelaar zou ik er toch wat moeite mee hebben dat ik op deze manier een aantal fans moet teleurstellen, enkel omdat zij van een andere console gebruik maken.
Maar niet ontwikkeld door bethesda, dus (gezien de historie van fallout) kans op een totaal andere gameplay? (meer rts bijv?) Dan hoeft het voor mij niet zo, ik wacht wel op de volgende instant classic van bethesdaquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:42 schreef AirwiN het volgende:
Dat dit hier nog niet was gepost:
[..]
Bron
Als ik de comments mag geloven zitten hier juist de ontwikkelaars van de vorige delen van Fallout...quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:21 schreef DeeCruise het volgende:
Maar niet ontwikkeld door bethesda, dus (gezien de historie van fallout) kans op een totaal andere gameplay? (meer rts bijv?) Dan hoeft het voor mij niet zo, ik wacht wel op de volgende instant classic van bethesda
quote:" The title is "just Fallout: New Vegas. No number. It's not a sequel." For those worried this non-numbered expansion would be a party game, fret not. It's "definitely an RPG," according to Bethesda VP Pete Hines. Obsidian Entertainment was founded by Fergus Urquhart who, along with a few other Obsidian guys, worked on the original Fallout. The team was approached by Bethesda and "jumped at the chance" to work on this new title."
En dat waren dus geen games in de trant van oblivion of FO3...quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef AirwiN het volgende:
Als ik de comments mag geloven zitten hier juist de ontwikkelaars van de vorige delen van Fallout..
Die heb ik allemaal nog niet gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:34 schreef DeeCruise het volgende:
En dat waren dus geen games in de trant van oblivion of FO3...
Gaaf!quote:Broken Steel release date is May 5th http://tinyurl.com/dzmdgb
Dat weet niemand. Ik denk dat als Bethesda een opvolger gaat maken, dit nog wel even zal duren. Denk dat ze dan eerst een nieuwe Elder Scrolls gaan maken, en dan vervolgens die engine weer gebruiken voor een eventuele Fallout 4.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:10 schreef Lyzio het volgende:
Ik neem aan dat er wel nog een officiele opvolger komt van Fallout 3?
Niemand weet dat, behalve iedereen die het nieuws gewoon heeft gevolgd:quote:Op woensdag 22 april 2009 09:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Ik denk dat als Bethesda een opvolger gaat maken, dit nog wel even zal duren. Denk dat ze dan eerst een nieuwe Elder Scrolls gaan maken, en dan vervolgens die engine weer gebruiken voor een eventuele Fallout 4.
Zie vorige link. En hier staat ook nog wat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:10 schreef Lyzio het volgende:
Ik neem aan dat er wel nog een officiele opvolger komt van Fallout 3?
Ik kan gelukkig lezenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:21 schreef OMG het volgende:
Iedereen die het nieuws gewoon heeft gevolgd en kan lezen weet dus dat New Vegas geen vervolg is.
quote:Tijdens een persbijeenkomst in Londen heeft Bethesda Softworks Fallout: New Vegas aangekondigd, een geheel nieuw deel in de Fallout-serie.
Dat dusquote:Op woensdag 22 april 2009 10:21 schreef OMG het volgende:
Iedereen die het nieuws gewoon heeft gevolgd en kan lezen weet dus dat New Vegas geen vervolg is.
Wat Lyzio bedoelde met zijn vraag was of er een vervolg in de stijl van FO3 kwam. Elder Scrolls goes post-apocalyptisch zeg maar. en daar is nog niks over bekend.quote:
Fallout 3 was het vervolg op Fallout 2. New Vegas wordt het vervolg op Fallout 3. Vervolg is bij mij hetzelfde als opvolger, een nieuw deel in de serie, geen uitbreiding/DLC dus maar een standalone verhaal met een lange speelduur. En dat wordt New Vegas volgens mij dusquote:Op woensdag 22 april 2009 10:43 schreef OMG het volgende:
Bij opvolger denk ik aan een vervolg op Fallout 3 en niet een nieuw, op zichzelf staand deel met een nieuwe verhaallijn. Zo las ik de posts waarin de vragen stonden die jij quotte ook..
New Vegas wordt dus een vervolg in de stijl van FO3...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Wat Lyzio bedoelde met zijn vraag was of er een vervolg in de stijl van FO3 kwam. Elder Scrolls goes post-apocalyptisch zeg maar. en daar is nog niks over bekend.
Dat is ook wat ik begreep inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:51 schreef Bart het volgende:
New Vegas wordt dus een vervolg in de stijl van FO3...
Je hebt niet aan de wapens die je bij je hebt! Die worden afgepakt en later teruggegeven.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:41 schreef RoK het volgende:
Ok, Anchorage en The Pitt gedownload. Ben eigenlijk gewoon weer opnieuw begonnen met heel Fallout 3. Maar is het eigenlijk nodig om er in te gaan met alle wapens (dus een savegame laden met alle wapens in bezit), of kan ik er ook aan beginnen nu ik nog een rookie ben met weinig wapens en middelen?
Bij The Pitt ook?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef bijdehand het volgende:
Je hebt niet aan de wapens die je bij je hebt! Die worden afgepakt en later teruggegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een probleempje in Underworld.Zoek ff in de Fallout 3 wiki genaamd The Vault. Zoek ff met Google. Op die site staat echt alles over de missies, eventuele bugs, grappige dingen, locaties van alle soorten voorwerpen en characters e.d. ALLES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...
deze heb ik dus. Iemand een idee over hoe op te lossen?quote:Ahzrukhal and Charon become stuck and cannot interact after informing Charon about his contract. Seems to be related to when Ahzrukhal starts work, he will walk over to the bar and Charon will just stand by his bed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Kan je zonder probleem spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef Leonos het volgende:
Als ik Fallout 1 en 2 nooit gespeeld heb, kan ik 3 dan gewoon normaal spelen?
Of mis ik dan stukken in het verhaal?
Nee, het is 28 april.quote:
Ik vond O:A eigenlijk ook tegenvallen. Het is dat er die moddervette goodies voor je zijn na afloop, anders had ik hem niet eens gedownload denk ik.quote:Op zondag 26 april 2009 08:09 schreef RoK het volgende:
Vond Anchorage maar raar om te spelen. Was niet echt Fallout 3 wat mij betreft met al die checkpoints met ammo, health machines en vijanden waar je geen wapens van kon pakken. Dan kon The Pitt me een stuk beter bekoren. Daar kreeg ik tenminste het gevoel Fallout 3 te spelen.
HM!quote:Op zondag 3 mei 2009 10:55 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben ook aan Fallout3 begonnen sinds gisteren.
Ben nog wat aan het rond struinen en moet er nog inkomen.
Ziet er wel grappig uit.neem ook veel te veel meuk mee heb ik het idee.
al tig keer zooi weggegooid.
Ja. Als je het scherm ziet uit de OP, niet verder gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 13:22 schreef HMaster-II het volgende:
ik vind het wel grappig om rond te lopen.
Ook de timecyclus vind ik wel tof. Ken dat alleen maar van Operation Flashpoint![]()
Moet trouwens wel opletten dat ik mezelf niet beroerd game. MotionSickenss met gaming is niet erg prettig. overleef het vast wel
Zijn er nog dingen die ik moet weten voor de story?
Niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:00 schreef Frasier het volgende:
Al bekend of die DLC er ooit voor de PS3 komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Ik hoor overal dat hij iig beter is dan Anchorage (wat niet zo moeilijk is..)quote:
Hoe zijn de uitbreidingen van Fallout?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zijn de uitbreidingen van Fallout? De nieuwste is volgens mij echt een vervolg van de mainquest toch? En de twee eerder uitgekomen uitbreidingen? Hoe moet ik die zien? Speel je met dezelfde persoon?
Aanvulling voor AO en The Pitt: je neemt niet je eigen spullen mee! Wel gelden je perks en upgrades.quote:
Dacht van niet; je moet als slaaf verkleed. Ik zal hem vanavond eens starten om te kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:25 schreef Lyzio het volgende:
Neem je in The Pitt ook niet je eigen gear mee?
Lijkt me stug dat ze binnen korte tijd op een disc komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:10 schreef ROFLOL het volgende:
Ben hem nu aan het downloaden, ben benieuwd.
Eerste 2 content niet gespeeld, deze vind ik alleen boeiend. Die 2 later misschien eens op een disk kopen.
Dan heb ik daar overheen gelezen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef ROFLOL het volgende:
Dacht laatst dat het bekend was gemaakt dat Anchorage en Pitt op CD kwamen. Volgens mij eind deze maand al.
Ik heb hem gisteren ook binnengetrokken, maar hoe kan ik beginnen aan Broken steel. Die andere 2 waren vrij duidelijk. Moet ik de main quest eerst gaan uitspelen alvorens ik kan beginnen met B:S?quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:54 schreef OMG het volgende:
Ik heb die 3 quests van Broken Steel uitgespeeld, alleen zijn m'n achievements nog niet bijgewerkt.. Nog steeds 1200 van 1200 punten. Gisteravond zag ik wel dat ik de 3 quests had gehaald, maar dat de punten niet klopte, net keek ik op de Xbox Live website en zag dat daar ook de 3 quests niet als achievements zijn gehaald.
.
Overigens gaat het levellen best vlot. In ieder geval met het spelen van die nieuwe quests. Ik had die Here and Now perk nog, dus inmiddels zit ik halverwege level 25 en 26. Gewoon een hoop van die wat sterkere Enclave soldaten neerschieten of bij Old Olney een stel Deathclaws neerknallen is wat ik vanavond ga doen..
Ff verder kijken dat de neus lang is:quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren ook binnengetrokken, maar hoe kan ik beginnen aan Broken steel. Die andere 2 waren vrij duidelijk. Moet ik de main quest eerst gaan uitspelen alvorens ik kan beginnen met B:S?
quote:In order to access the new story content from Broken Steel, the player will have to have finished the main storyline from the base game.
maar is de levelcap wel al meteen verhoogt? Anders moet ik mij nu maar eens op de main quest gaan stortenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ff verder kijken dat de neus lang is:
[..]
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_questsquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:58 schreef Kn0x het volgende:
Een tijdje fallout gespeeld nu, maar ik merk dat ik moeite heb om goede sidequests te vinden. Iemand een tip?
Heb je de stad (megaton) gevonden? Daarvoor staat een man met een koe, die wil dingen van je kopen, en in de stad zijn ook diverse dingen (cafe, eetkraam, winkeltje) die dingen van je overkopen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:03 schreef Nebo het volgende:
Goed ik ben dan eindelijk eens serieus begonnen met Fallout. Ben nu een paar uurtjes onderweg maar ik kan nergens iemand vinden die spullen van mij wil overkopen, wat resulteert in constant volledig beladen zijn... Iemand?
Heb je dat IN broken steal gehaald, of in de wereld pre- broken steal maar met de instalaltie van broken steal?quote:
Ga naar Megaton, je kan hier quests doen die je naar een eigen huisje leiden, waar je je spullen kan dumpen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:03 schreef Nebo het volgende:
Goed ik ben dan eindelijk eens serieus begonnen met Fallout. Ben nu een paar uurtjes onderweg maar ik kan nergens iemand vinden die spullen van mij wil overkopen, wat resulteert in constant volledig beladen zijn... Iemand?
Die staat er nu dus niet, de eerste keer dat ik begon wel, maar deze keer nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je de stad (megaton) gevonden? Daarvoor staat een man met een koe, die wil dingen van je kopen, en in de stad zijn ook diverse dingen (cafe, eetkraam, winkeltje) die dingen van je overkopen.
Ja die loopt rond dat klopt, ga dan ff t stadje in snuggerequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die staat er nu dus niet, de eerste keer dat ik begon wel, maar deze keer niet
Er zijn in totaal 4 van die merchants die rondreizen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die staat er nu dus niet, de eerste keer dat ik begon wel, maar deze keer niet
Die zit op slot sinds ik iets probeerde te stelen en werd aangevallen door die kerel die ik uit zelfverdediging dood heb gemaakt, dus ik moet eerst lockpick skill 100 hebbenquote:
Dat laatste inderdaad, je kan er pas vanaf 9 uur in, plus je kan je spullen ook verkopen bij de eetkraam of in t café.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die zit op slot sinds ik iets probeerde te stelen en werd aangevallen door die kerel die ik uit zelfverdediging dood heb gemaakt, dus ik moet eerst lockpick skill 100 hebben![]()
(of ik doe iets gruwelijk fout)
Je moet ook niet iets stelen als er een bewaker naast staatquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die zit op slot sinds ik iets probeerde te stelen en werd aangevallen door die kerel die ik uit zelfverdediging dood heb gemaakt, dus ik moet eerst lockpick skill 100 hebben![]()
Ik was aan het testen wat er zou gebeurenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ook niet iets stelen als er een bewaker naast staat
Saven ervoor, laden erna is het deviesquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik was aan het testen wat er zou gebeuren
Inderdaad, je moet eerst een nail gun door zn hoofd knallen zodat die daar prachtig mooi altijd blijft hangen en je nooit meer last van m hebt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ook niet iets stelen als er een bewaker naast staat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Je level cap wordt ook buiten de dlc verhoogt. Ik heb level 21 gehaald in reilly's rangers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb je dat IN broken steal gehaald, of in de wereld pre- broken steal maar met de instalaltie van broken steal?
quote:"The Xbox Live servers don't seem to be fully synced yet with the additional Achievements. Microsoft is looking into it right now so that the Achievements folks have gotten will show up properly on Live (the game awards them, they just aren't showing up right on Live for some reason). People won't lose any Achievements"
Geniaalquote:
Fucked up is overdreven. Gewoon niet echt de moeite waard om er daadwerkelijk geld voor neer te leggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Dus elke DLC tot nu toe is fucked up geweest in het begin?
Die winkel opent pas om 8u of 9u in de ochtend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ondertussen Who Dares Wins gewonnen met de gamerscore erbij: 30G.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:38 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ondertussen Who Dares Wins gewonnen met de gamerscore erbij: 30G.
Maar de 2 voorgaande missies zijn niet gecorrigeerd dus mag ik ze nu zeker in m'n anus steken omdat microshit in 2 weken tijd geen data kan invoeren (ze hadden het kunnen testen want de achievo's waren 2 weken voor release al in de database. tering companyen met Bethesda ben ik ook klaar.
Operation Anchorage was echt slechte shit en totaal buiten het FO3 contrast (auto savepoints, health/ammo stations) en dan heb ik het nog niet eens over The Pitt waarbij je een paar uur mag gaan zoeken naar 100 klompjes metaalwat een gare dlc's alles bij elkaar (mijn mening) grijs saai tyfus spel en totaal ongeinspireerde developers. kijk zelf maar naar de nieuwe perks.
Ben je nu puur en alleen over de dlc aan t bitchen of heb je het over de totale game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Had ik vanmiddag even gedaan, zonder succes. Die 2 achievements van de 2 quests heb ik nog steeds niet. Ook geen savegame meer om het opnieuw te doen. Fuckers...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:29 schreef OMG het volgende:
Over dat de achievements niet zichtbaar werden meldde Major Nelson het volgende: klik. Blijkbaar moet je gamertag gerecovered worden.
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_DLCquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:58 schreef Wappie78 het volgende:
Heej wist niet dat er hier ook fans waren... Ik speel fallout ook alweer een poosje, maar wil opnieuw starten. Alleen ik weet nou niet zo goed welke DLC ik erbij moet nemen. Ik heb er nu nog geen. Ik zie dat bijna iedereen negatief is over o:a, maar hoe zit het met the pitt en die nieuwe? Weet misschien iemand een site ofzo waar je ook nieuwe goodies kunt zien die erin zitten? Want ik weet echt niet welke ik moet kiezen
Ik had gisteren dus toch O:A gekozen. Daarna mijn 52 uur+ savegame weggemieterd en opnieuw begonnen, maar ben dus meteen naar O:A gegaan. Redelijk snel doorheen, dus toen heb ik de andere 2 alsnog gedownloadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:27 schreef SevD het volgende:
Er zijn redenen te bedenken om ze gewoon allemaal te halen;
O:A - De equipment
Pitt - De geweldige sfeer
BS - Vervolg op de MQ
Wat bedoel je met dat laatste? Kan je nu level 40 worden ofzo?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:16 schreef Cheiron het volgende:
Vreemd, zonder enige update werken O:A en the Pitt hier gewoon? En ook de levelcap van Broken Steel is opgehoogd
Nee, dat hij naar 30 is verhoogd zonder naar 1.5 geupdate (maar wel Broken Steel erop)quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste? Kan je nu level 40 worden ofzo?
Zou best kunnen dat hij het hier ook gedaan zou hebben zonder de update hoor. Maar kwam teveel verwijzingen naar crashes tegen, en die heb ik in het begon (zonder dlc's) genoeg gehadquote:Op zondag 10 mei 2009 14:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, dat hij naar 30 is verhoogd zonder naar 1.5 geupdate (maar wel Broken Steel erop)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat toch best veel is, tel daarbij ook nog de beloning die je krijgt en plotseling gaat het wel heel makkelijk allemaal. Ik heb nu dus maar alles in mijn huisje gestopt en ga steeds naakt naar buiten, op een mes, simpacks en mijn getinte leesbril na en keer pas terug naar huis als mijn inv weer vol is![]()
Ik ook!quote:
Ik heb die perk nog nooit gekozen, maar ik heb nu wel 6 luck gedaan, heb je misschien een indicatie hoevaak die gast dan komt? Wil hem ook weleens zien, vandaar de 6 luck deze keerquote:Op zondag 10 mei 2009 17:48 schreef OMG het volgende:
Ik liep door ergens in het westen van het wasteland waar ook nog ergens een meertje met mirelurks te vinden is... mik ik op 1 mirelurk die nog onderwater zwemt, mis ik, duikt de mysterious stranger ineens onderwater op.. Hij schoot ook niet eens.
.
Voor zover ik hem heb meegemaakt komt hij redelijk willekeurig langs. Ik heb hem wel eens meerdere keren tijdens een quest gezien en zo speel je weer een paar quests uit (of loop je uren doelloos rond te wandelen en vijanden neer te schieten) zonder hem ook maar 1 keer te zien. Ook nadat ik die perk had gekozen duurde het even voordat hij langs kwam. Iedere keer moet ik toch weer lachen als ik z'n western geluidje hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:10 schreef Wappie78 het volgende:
[..]
Ik heb die perk nog nooit gekozen, maar ik heb nu wel 6 luck gedaan, heb je misschien een indicatie hoevaak die gast dan komt? Wil hem ook weleens zien, vandaar de 6 luck deze keer
Jup.. Op een bepaald moment (als je de quest van the pitt volgt) wordt je uitgenodigd om een paar rondes te vechten in de arena. Als je ze allemaal wint krijg je op het einde je volledige gear terug.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb die Mysterious stranger perk ook net gekozen (op level 22). Ben nu net The Pitt in gegaan. Mooi gedaan met die brug op het begin. Die Trogg vind ik maar vervelend: snel en lelijk. Zal me nog wel een paar keer te pletter schrikken voordat ik die quest uit heb..
-edit-
Klopt het eigenlijk dat je de spullen die je in de Wasteland bij je had (je standaard gear) terug krijgt in the pitt? Ik heb namelijk alles thuisgelaten (alleen een assault rifle, wat geld en stimpacks) naar the pitt. Krijg ik die terug?
Als je op het dak van het direct naastgelegen gebouw komt (door via de cliffs aan de achterkant erop te springen) kun je de generator naast de ingang met 1 schot opblazen. Behemoth is vrij, enjoy the killing frenzy..quote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef SkyChat het volgende:Die Behemoth in Evergreen Mills
![]()
Na 30 minuten toch nog plat gekregen met een melee attack![]()
![]()
Fawkes laat ik voortaan thuis, die jat al m'n XP's
Dat is nu precies de reden waarom ik Three Dog heb afgeknalt. Dat voelde lekker.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:23 schreef SkyChat het volgende:
Na 100 ben ik toch echt doodziek aan het worden van Galaxy Radio.
Schijnbaar was het te moeilijk om een paar extra nummers in BS te stoppen.
Ghoul maskquote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als je op het dak van het direct naastgelegen gebouw komt (door via de cliffs aan de achterkant erop te springen) kun je de generator naast de ingang met 1 schot opblazen. Behemoth is vrij, enjoy the killing frenzy..
Overigens, wat zijn de ferals in die metro tunnel (broken steel) fucking pittig! Mijn plasma rifle kon net zo goed een proppeschieter zijn
Agreed, maar om de optional te halen moet je ervoor zorgen dat de hele metro schoongeveegd is... En laten die robots nu behoorlijk kansloos zijn tegen die ferals, ze gooien zelfs met shit!quote:
Vanmiddag uitgespeeld... Vond em zeker de moeite waard, al is het wel meer een all-out oorlog met al die enclave troepen.. Basis van enclave is mooi vormgegeven, en de strijd die op de achtergrond verder gaat terwijl jij op het hoofddoel afgaat past goed bij de sfeer van het spel. De levelcap is uiteraard ook praktisch, leuke perks erbijquote:Op maandag 11 mei 2009 20:28 schreef Lyzio het volgende:
Heb een paar bladzijdes gemist, maar hoe is Broken Steel?
Eindelijk een add-on die de moeite waard is dus?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vanmiddag uitgespeeld... Vond em zeker de moeite waard, al is het wel meer een all-out oorlog met al die enclave troepen.. Basis van enclave is mooi vormgegeven, en de strijd die op de achtergrond verder gaat terwijl jij op het hoofddoel afgaat past goed bij de sfeer van het spel. De levelcap is uiteraard ook praktisch, leuke perks erbij
Ik vind persoonlijk van wel.. Komt misschien ook vanwege de vergelijking met oblivion (ja, ik blijf erover bezigquote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eindelijk een add-on die de moeite waard is dus?
PC?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:01 schreef Lyzio het volgende:
Dan moet ik hem toch maar eens gaan binnen halen
Ook relaxed, al waren daar momenteel nog wat probleempjes met de achievements meen ik...quote:
Ik had er last van. Ik zou zeggen, maak voordat je een quest van Broken Steel beëindigd even een save game aan (dus op je weg terug of iets dergelijks) voor het geval de achievement niet tevoorschijn komt. Bij een eventuele gamertag recover actie kun je dan alsnog snel die quest(s) opnieuw halen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Lyzio het volgende:
Oh, is daar al meer van bekend of die gefixed zijn al dan niet?
Of gewoon wachten met downloaden tot het gefixed isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik had er last van. Ik zou zeggen, maak voordat je een quest van Broken Steel beëindigd even een save game aan (dus op je weg terug of iets dergelijks) voor het geval de achievement niet tevoorschijn komt. Bij een eventuele gamertag recover actie kun je dan alsnog snel die quest(s) opnieuw halen.
Als je zo lang KAN wachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Of gewoon wachten met downloaden tot het gefixed is
Ik had ergens gelezen dat het gefixed was? Ik heb BS iig gedownload en ga er aan beginnen zodra ik de Fable DLC gedaan hebquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Of gewoon wachten met downloaden tot het gefixed is
Jawel hoor. Moet The Pitt ook nog spelenquote:
Als het goed is kom je een vrouw tegen in die bar (Muddy Rudder geloof ik) en die legt het allemaal uit. Ten minste, dat deed ze bij mijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef Leonos het volgende:
Ben nu net vanmiddag in die stad aangekomen op die boot.
Maar wie is die domme android? Het kan iedereen wezen
Thanks, check het morgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Als het goed is kom je een vrouw tegen in die bar (Muddy Rudder geloof ik) en die legt het allemaal uit. Ten minste, dat deed ze bij mij
Of kijk anders even in de Science Lab
Android 1quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef Leonos het volgende:
Gaandeweg het spel vind je meer informatie over wie het is en waar hij zich bevind.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef Leonos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
Ik liet per ongeluk Fawkes de purifier aanzetten, kreeg ik het filmpje en belandde ik weer in het menu. Ik was even vergeten wat ik ook alweer moest doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb de Purifier geactiveerd en ik ga dood, krijg een dom filmpje te zien. Broken Steel laadt dus niet?Weet iemand wat ik moet doen?
Behalve de addon de laatste patch ook geinstalleerd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb de Purifier geactiveerd en ik ga dood, krijg een dom filmpje te zien. Broken Steel laadt dus niet?Weet iemand wat ik moet doen?
Ja, ook geïnstalleerd. Videofiles op de goede plek gezet en de esm aangeklikt. Als het filmpje is afgelopen krijg ik een error.quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Behalve de addon de laatste patch ook geinstalleerd?
Ik kon er zelf inlopen, Fawkes of Charon er in laten gaan etc, verhaal gaat gewoon naderhand door.
(Yep, zelfs als je hem zelf aanzet.)
Je kan Fawkes toch helemaal niet die Purifier aan laten zettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 07:36 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik liet per ongeluk Fawkes de purifier aanzetten, kreeg ik het filmpje en belandde ik weer in het menu. Ik was even vergeten wat ik ook alweer moest doen.. Vervolgens laadde m'n autosave vanaf het punt vlak voor waar je de purifier moet aanzetten en vervolgens heb ik zelf de code in getoetst. Na dit gedaan te hebben kreeg ik weer het filmpje en vervolgens liep het spel weer door.
Nope. Dat was ik in eerste instantie namelijk wel van plan aangezien hij wel tegen radiation kan. Die optie is er echter niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je kan Fawkes toch helemaal niet die Purifier aan laten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |