Klopt. Maar tot nog toe mis je niet zoveel, alleen ga je het hoger levelen in Broken Steel missen. O:A en The Pitt waren niet zo spectaculair.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef Agiath het volgende:
tvp
jammer dat die extras niet op de ps3 komen
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Wanneer komt die nieuwe DLC uit?
Heb me très goed vermaakt met die vorige 2. Al was die Anchorage wel een beetje nep. Had voor mij niet echt de Fallout vibe. Die vibe kreeg ik wel in the Pitt.
Zit daarnaast ook opgescheept met een Gausse rifle meegenomen uit Ancorage die niet gerepareerd kan worden.Ik durf hem ook niet weg te doen in de hoop iemand tegen te komen die hetm voor mij kan maken. Heb hem ook al een keer verkocht en met verlies teruggekocht. Iemand?
Bronquote:Gauss Rifle Repair
One way to repair the Gauss Rifle is through the unmarked quest Merchant Empire. One of the merchants, preferably Crazy Wolfgang, after reverse-pickpocketing a Red Racer Jumpsuit or RobCo Jumpsuit can repair Gauss Rifle at better than 75% condition.
intresting...quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:42 schreef Lyzio het volgende:
Gauss Rifle Repair
One way to repair the Gauss Rifle is through the unmarked quest Merchant Empire. One of the merchants, preferably Crazy Wolfgang, after reverse-pickpocketing a Red Racer Jumpsuit or RobCo Jumpsuit can repair Gauss Rifle at better than 75% condition.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:25 schreef Bart het volgende:
Goed spel.
Zoek Dogmeat eens bij de ingang van Vault 101.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:34 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren Canterburry Commons ontdekt en de daarbijbehorende Superhuman Gambit verhaallijn gedaan. Kwam er jammergenoeg met slechte karma uit, maar dat ant-wijf was te irritant om te laten leven
Verder eindelijk dogmeat gevonden, maar ben hem nu alweer kwijt. Hij stond buiten ergens op mij te wachten en toen ik buiten kwam was hij weg. Net als mn mr Gusty robot die ik in mn Megaton huis had staan; na een paar dagen kwam ik mn Megaton huis in en was hij er niet meer. Toch wel jammer omdat hij mij 1000 credits heeft gekost/
Dat dusquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:39 schreef ArmaniXL het volgende:
Zoek Dogmeat eens bij de ingang van Vault 101.
Vault 13? Je bedoelt 101 neem ik aan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef Slappy het volgende:
Ik zit nu in die stad in het begin als je uit Vault 13 komt.Bij die neger met een cowboy hoed op.Is die atoom bom in dat gehucht zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |