Goed plan!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef Troel het volgende:
Geweven doeken op 24 mei bij mij thuis en kleine baby's op een zaterdag bij Davinia
Opgelost, slotje
Want? Alleen gecertificeerde, gediplomeerde mensen kunnen wat uitleggen aan een ander?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind workshop overigens niet echt een goede benaming. Tenzij er een docente ingehuurd wordt
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind workshop overigens niet echt een goede benaming. Tenzij er een docente ingehuurd wordt
Dekt de lading best wel toch?quote:U hebt gezocht op het woord: workshop.
RESULTAAT
work·shop [wu:rksjop] de; m -s het praktisch, creatief werken in groepjes
Even voor de duidelijkheid: ik ben begonnen met dragen toen eli 11 maand was. ik heb jair (toen 3 weken of zo 1 keer in de doek gehad, en een kleine avalon ook 1 keer, das mijn ervaring met mini-babies. buikdragen kan ik wel, maar de wiegknoop of de echt pasgeborene-lig-knopen ken ik dus niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef miss_sly het volgende:
*as moeder voorzichtig binnensluipt
Ik zou wel bij jou op zaterdag willen komen Davinia als het om kleine babitjes en buikdragen gaatIk wil erg graag gaan dragen, maar het is nog zo abstract voor me, dat ik graag al voor de geboorte eens zou willen zien hoe het werkt, hoe jullie dat doen, etc.
En zaterdag en in Amstelveen is voor mij heel prima te doenVanaf 23 mei een aantal zaterdagen wat moeilijker ivm zwangerschapscursus.
'k begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Ik weet in ieder geval nog nergens vanquote:Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef Troel het volgende:
Ik begrijp dat er inmiddels via PM een en ander is geregeld, dus haal mij maar van de lijst af. Ik regel wel op een andere manier dat ik de dingen leer die ik graag wil leren.
(Of er moeten nog meer mensen van niets weten en wel degelijk interesse hebben, dan zijn die uiteraard van harte welkom).
Hoe bedoel je dan? Want volgens mij werd er juist wel moeite gedaan om iets te regelen voor beginners. Toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:42 schreef miss_sly het volgende:
Tja, het hele gedoe zo in dit topic nodigt ook niet echt uit voor een beginneling, moet ik zeggen.
Ik ging al op zoek naar een meet-voor-beginnende-draagsters-topic, maar die is er dus nog nietquote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, ik vond ook wel dat het heel gecompliceerd aan het worden was toen bleek dat er nu verschillende meets in 1 topic geregeld lijken te gaan worden en het is niet helemaal duidelijk wat nou precies waar aan de orde gaat komen. Ik had ook al bedacht om maar even af te wachten wat er nou precies uit ging komen voor ik me ergens aan zou melden.
Zal ik anders iig een topic openen voor Beginnende draagsters. Dat die uitleg kunnen krijgen over verschillende doeken en draagmethodes voor de hele, hele kleintjes.
Er zijn dan vast wel meiden met ervaring die het een en ander zullen kunnen/willen vertellen?
En als er geen experts komen kan ik dan toch iig met mijn boekje van de draagdoek.nl wel het eea laten zien.
Ik wil graag op de beginnersmeet komen hoor. Met m'n twee draagbabypoppen en rekkende en niet rekkende doekenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, ik vond ook wel dat het heel gecompliceerd aan het worden was toen bleek dat er nu verschillende meets in 1 topic geregeld lijken te gaan worden en het is niet helemaal duidelijk wat nou precies waar aan de orde gaat komen. Ik had ook al bedacht om maar even af te wachten wat er nou precies uit ging komen voor ik me ergens aan zou melden.
Zal ik anders iig een topic openen voor Beginnende draagsters. Dat die uitleg kunnen krijgen over verschillende doeken en draagmethodes voor de hele, hele kleintjes.
Er zijn dan vast wel meiden met ervaring die het een en ander zullen kunnen/willen vertellen?
En als er geen experts komen kan ik dan toch iig met mijn boekje van de draagdoek.nl wel het eea laten zien.
In dat geval voel ik mij wel gepasseerd...quote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap de reactie van misssly wel. Het staat nu echt een beetje lullig, maar het is nooit de bedoeling geweest dat er mensen niet welkom zijn ofzo. Niet voor mij in elk geval. Het groepje dat nu gepmed heeft zijn in mijn ogen de wat ervaren dragers.
Dat dus jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef Grijs het volgende:
[..]
In dat geval voel ik mij wel gepasseerd...
Bij Troel lijkt me ook wel eens leuk jaquote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef Reinhilde het volgende:
Niet meer bij Troel?
(Lijkt me zo leuk eigenlijk! Niet dat het bij Webkim niet leuk is, maar Troel is fijn centraal en dan kunnen er ook mensen uit het oosten komen? En Troel had al om taart gevraagd van mij)
Ja, maar daar sta ik niet bijquote:Op maandag 20 april 2009 11:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind 9 mei er nog niet echt uitspringen hoor. Er zijn meerdere data met 4 aanmeldingen.
Bij de beginnersmeet zijn er volgens mij voor 3 mei evenveel en dezelfde aanmeldingen als voor 31 mei. Dat zou ook een optie zijn, eventueel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:29 schreef DaviniaHR het volgende:
Voor deze meet lijkt 31 mei de best optie, maar het lijkt erop dat de beginnersmeet ook 31 mei zal zijn...
Want dan zijn macka en ik er niet bij (en mss LL ook, weet niet uit mijn hoofd)
Deze meet anders wat naar achter schuiven?
Of zijn er andere mensen die nog het lijstje kunnen aanvullen?
idd...quote:Op maandag 27 april 2009 15:27 schreef Grijs het volgende:
'k Geloof dat de animo een beetje is verdwenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |