abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68003970
ik kan van de zaterdagen 9, 16 en 23 mei
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:37:38 #52
108648 cattie
lieve moeder
pi_68004044
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:35 schreef Reinhilde het volgende:
ik kan van de zaterdagen 9, 16 en 23 mei
Ik ook! Het kan dan ook bij mij (onder Haarlem).
pi_68004048
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:33 schreef cattie het volgende:
Ik was ook degene die het weer opbracht.
als ik kan kiezen dan kom ik ook liever op een dag waar Cattie wel kan maar dan eventueel minder andere mensen kunnen. Niet door vriendjespolitiek ofzo maar wel omdat het haar idee was en ik het een beetje jammer zou vinden als dat nu "gekaapt" zou worden
pi_68004086
Maar misschien kan Troel niet op de zaterdagen..

Zullen we gewoon 2 of 3 meets hebben, elk met verschillende thema's, verschillende lokaties en wel met een max aantal deelnemers. Of draaf ik dan te ver door?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:39:21 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_68004097
Zaterdagen kan in principe ook, dan moet ik gewoon vroeg boodschappen doen (ging ervan uit dat meerdere dames het boodschappenprobleem om zaterdag zouden hebben, vandaar het zondagsvoorstel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68004299
Weet je, ik ben overal voor.
Aangezien ik niet werk en inmiddels begin te ontdekken hoe leuk het is om met een groep met een gezamelijke interesse samen te komen (en mijn kinderen makkelijk zijn qua slaapjes zolang ze maar op de een of andere manier in mijn buurt zijn) zie ik mezelf met veel plezier op verschillende draagdoekenmeetings komen, ik heb makkelijk praten

Maar waar dit gister om begon, en waar ik persoonlijk nog steeds het meeste zin in/behoefte aan heb is een bijeenkomstje met een niet zo grote groep van mensen die graag gericht iets willen aanpakken. Zoals rugdragen in een geweven doek, wat Macka voorstelde.

liever dat dan een zo centraal mogelijke meeting op een dag waarop zo veel mogelijk mensen "waarschijnlijk" kunnen.

En misschien kan dat beter prive afgesproken worden, da's ook prima.
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2009 @ 13:51:53 #57
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_68004433
Ik denk wel dat op een groep van tien het handig is als er tenminste twee mensen zijn die veel ervaring hebben met het gekozen thema.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_68004564
Ik kan tot dusver alle data.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:57:58 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68004587
* Brighteyes moet zich er maar eens niet mee bemoeien.
pi_68004714
Ik vond je post wel goed hoor BE
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:05:00 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68004805
Nou ja maar ja, ik zit al zoveel overal met mijn neus bovenop.
Dan maar even in het klein ter overweging:

Maar ehm... kwam het idee ook niet een klein beetje nav Tex die vragen had over hoewatwaarwelke doek? En zij heeft dan weer niks aan rugdraagthema's.

Ik zou het los van een klein beetje gestructureerd qua opzet zoals in Troel d'r post niet te veel vastpinnen op bepaalde doeken/draagmethodes. Of althans, dan moet je straks tig meets gaan organiseren waarbij er 15 op de ene staan en mss maar 2 op de andere...

Volgens mij is er onderling zoveel diversiteit en bezit qua doeken dat men met een beetje afstemmen toch ook wel kan voorkomen dat 1 persoon haar hele collectie mee hoeft te nemen?

Anders zou het iig mss wel leuk zijn als er tegelijkertijd een 2e meet georganiseerd werd voor de beginnende drager met nog kleine babytjes, zeg onder de 9mnd ofzo. Dan heb je denk ik een aardige splitsing tussen wel of niet rugdragen toch?
pi_68005093
Het zou ook jammer zijn als bijvoorbeeld Tex niet zou kunnen komen omdat ze wil leren buikdragen. Wat dat betreft is het misschien ook niet zo handig om een al te strak thema te kiezen.

ik merk dat ik niet zo goed duidelijk kan krijgen voor mezelf wat ik nou eigenlijk bedoel De vorige keer in Den Haag vond ik het heel gezellig en leuk en ik ben blij dat ik bepaalde doeken heb kunnen bekijken en proberen.
Maar ik had een beetje een kater (een kleintje hoor, een lief klein katertje) omdat ik had verwacht meer knopen te kunnen zien, vragen te kunnen stellen en beantwoorden en gewoon wat "centraler" bezig te kunnen zijn.
Zoals, en vandaar dat ik die er bij trok, ik gewend ben vanuit de (borstvoedings)groepen.

Als voorbeeld Lovelylady (sorry dat ik je er even bij pak, misschien zit ik er ook helemaal naast met mijn observatie ). Zij had volgens mij echt gerichte vragen en ik denk dat ze veel baat had kunnen hebben bij verschillende tips en evaringsverhalen van de mensen op de meet. Maar in alle drukte heb ik haar alleen even prive met Macka bezig gezien terwijl de rest bezig was met van alles en nog wat. Dat vond ik wel jammer (maar ik ben dan ook wel te schijterig om even publiek iets voor te stellen )

troels voorstel vind ik nog steeds goed klinken hoor, misschien probeer ik het nu wel te overtheoretiseren
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:16:28 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_68005185
Ik snap wat je meent owlet. Dat is ook het voordeel wat die workshop bij webkim toen had, dat er echt gewoon goed de tijd was voor die gerichte vragen, ook al ging het niet over het "thema".
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68005298
workshop is ook wel een betere term in deze als een meet. Want een meet klinkt meer als ouwehoer-thee drink-ding
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:28:04 #65
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_68005582
Kunnen we dan niet 2 (of meer) meets/workshops afspreken? Ik zou het wel een keer leuk vinden als er hier (Arnhem) een meet is (maar Den Bosch vind ik ook wel prima) en ik wil niet op zondag (zaterdag vind ik prima, maar wat mij betreft zou het ook door de week op een ochtend/begin van de middag kunnen). Om het bij zaterdagen te houden:
Ik kan op zaterdag 25 april, 9, 16, 23 en 30 mei.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:35:02 #66
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68005850
Omdat ik vrees het (rug)knopen tegen de tijd dat de kleine er is volledig verleerd te zijn , wil ik ook graag komen!
Hou maar geen rekening met me, als het toevallig op een datum is dat ik kan en ik voel me goed genoeg dan zijn we van de partij, anders helaas niet.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:39:24 #67
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68006032
Tja mij maakt het allemaal niet zo heel veel uit. Als het echt voornamelijk over rugdragen gaat lijkt het me voor mij niet zo nuttig om te komen. Als er ruimte is voor ook andere dingen vind ik het natuurlijk prima. En anders kan er natuurlijk onderling nog afgesproken worden. Ik had al een keer een aanbod gekregen van Davinia, als dat nog open staat, bijv.
Maar meerdere meets op verschillende locaties met verschillende thema's is misschien ook geen slecht idee. Ook omdat een workshop-achtige meet handiger is met niet teveel personen, dan zit het toch al wat sneller 'vol'. En dan is het misschien ook een beetje jammer als ik een plaats inneem bij een meet over voornamelijk rugdragen terwijl iemand anders daar op dit moment veel meer aan heeft
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:40:14 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68006071
Zo, eerste voorzetje is in de TT gegeven.
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:42:15 #69
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68006163
Gaan we dan even voor de duidelijkheid twee lijstjes maken?
Gewoon voor het overzicht?

Meet 1: Rugdragen met geweven doek

Meet 2: Rammelen bij kleine babietjes in rekbare doeken wiens moeders ervaring willen opdoen met verschillende doeken voelen en kijken

Ik ben in voor beide meets.
Wederom, zaterdag is prima, maar ik kan dan alleen bij mij thuis

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68006187
zo nu kan ik ook alle dagen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:44:04 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_68006234
Ik ben eigenlijk ook wel in voor beide meets, met de kanttekening dat ik ook nog wel dingen kan leren over kleine baby's in geweven doek

Lijkt me prima om 1 van de twee meets op een zondag te doen en de andere op een zaterdag, mits het niet twee aansluitende dagen zijn, want dat is voor mij in ieder geval veel te zwaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:44:08 #72
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68006237
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:39 schreef texelonia het volgende:
Tja mij maakt het allemaal niet zo heel veel uit. Als het echt voornamelijk over rugdragen gaat lijkt het me voor mij niet zo nuttig om te komen. Als er ruimte is voor ook andere dingen vind ik het natuurlijk prima. En anders kan er natuurlijk onderling nog afgesproken worden. Ik had al een keer een aanbod gekregen van Davinia, als dat nog open staat, bijv.
Maar meerdere meets op verschillende locaties met verschillende thema's is misschien ook geen slecht idee. Ook omdat een workshop-achtige meet handiger is met niet teveel personen, dan zit het toch al wat sneller 'vol'. En dan is het misschien ook een beetje jammer als ik een plaats inneem bij een meet over voornamelijk rugdragen terwijl iemand anders daar op dit moment veel meer aan heeft
Staat nog steeds open, hoor
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68006347
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Dan maar even in het klein ter overweging:

Ik zou het los van een klein beetje gestructureerd qua opzet zoals in Troel d'r post niet te veel vastpinnen op bepaalde doeken/draagmethodes. Of althans, dan moet je straks tig meets gaan organiseren waarbij er 15 op de ene staan en mss maar 2 op de andere...

Volgens mij is er onderling zoveel diversiteit en bezit qua doeken dat men met een beetje afstemmen toch ook wel kan voorkomen dat 1 persoon haar hele collectie mee hoeft te nemen?[/sub]
Nou ja dat dus. Misschien dat er iemand wel wat centraal wil vertellen over een bepaald iets, maar dat je daarna ook de mogelijkheid hebt om andere dingen te vragen, eventueel 1 op 1 als er verder weinig behoefte aan is? (ja dan verlies je weer het centrale maar je kunt toch ook een deel centraal doen en als er specifieke vragen zijn dat 1 op 1 doen?)
Anders heb je straks weetikveelhoeveel meets met allemaal een ander thema en als je dan net niet kan op het moment dat het thema wat jij graag zou willen meemaken dan heb je pech

Wat ik bijv. wel eens zou willen zien zijn de verschillende manieren waarop ik een wat ouder kindje in een wat kortere doek kan dragen. Ja dat kan ik ook op het internet opzoeken maar als iemand me dat 'live' kan laten zien dan graag.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:47:35 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_68006379
Geweven doeken op 24 mei bij mij thuis en kleine baby's op een zaterdag bij Davinia

Opgelost, slotje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68006414
Ik ben ook wel in voor beide meets (de rugdragen meet net iets meer omdat ik daar ook eigenlijk meer van wil leren)
@ Owlet, geeft niets dat je mij er bij pakt, het is een goed voorbeeld, en het is ook eigenlijk sinds ik Koen "te" zwaar vind op me buik dat ik tips over het rugdragen heel erg op prijs stel (en misschien andere ook wel)
Ik vond de meet bij Ticootje gewoon erg gezellig ook al heb ik er niet zo weinig van opgestoken qua rugdragen, dus dat compeseerde ook wel hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')