Het zou ook jammer zijn als bijvoorbeeld Tex niet zou kunnen komen omdat ze wil leren buikdragen. Wat dat betreft is het misschien ook niet zo handig om een al te strak thema te kiezen.
ik merk dat ik niet zo goed duidelijk kan krijgen voor mezelf wat ik nou eigenlijk bedoel

De vorige keer in Den Haag vond ik het heel gezellig en leuk en ik ben blij dat ik bepaalde doeken heb kunnen bekijken en proberen.
Maar ik had een beetje een kater (een kleintje hoor, een lief klein katertje) omdat ik had verwacht meer knopen te kunnen zien, vragen te kunnen stellen en beantwoorden en gewoon wat "centraler" bezig te kunnen zijn.
Zoals, en vandaar dat ik die er bij trok, ik gewend ben vanuit de (borstvoedings)groepen.
Als voorbeeld Lovelylady (sorry dat ik je er even bij pak, misschien zit ik er ook helemaal naast met mijn observatie

). Zij had volgens mij echt gerichte vragen en ik denk dat ze veel baat had kunnen hebben bij verschillende tips en evaringsverhalen van de mensen op de meet. Maar in alle drukte heb ik haar alleen even prive met Macka bezig gezien terwijl de rest bezig was met van alles en nog wat. Dat vond ik wel jammer (maar ik ben dan ook wel te schijterig om even publiek iets voor te stellen

)
troels voorstel vind ik nog steeds goed klinken hoor, misschien probeer ik het nu wel te overtheoretiseren