quote:
Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef Reinhilde het volgende:Niet meer bij Troel?
(Lijkt me zo leuk eigenlijk! Niet dat het bij Webkim niet leuk is, maar Troel is fijn centraal en dan kunnen er ook mensen uit het oosten komen? En Troel had al om taart gevraagd van mij

)
Bij Troel lijkt me ook wel eens leuk ja

En IJsselstein ligt vrij centraal wat ook wel weer eens fijn is.
Ik zeg alleen even m'n naam bij de datum waarvan ik zeker weet dat ik kan. Als het een andere datum gaat worden moet ik nog even kijken hoe en wat, is ook afhankelijk van waar het is en hoe ver reizen (geen rijbewijs dus afhankelijk van het OV of ik moet m'n man lief aankijken

)
mogelijke locaties: cattie of troel of davinia of webkim
2 mei
jelief - algemene draagtips
davinia (alleen bij mij thuis) - tips voor heupdragen, kan uitleg geven over rug- en buikdragen + doeken voelen
Reinhilde
3 mei
davinia- tips voor heupdragen, kan uitleg geven over rug- en buikdragen + doeken voelen
Reinhilde
9 mei
davinia (alleen bij mij thuis)- tips voor heupdragen, kan uitleg geven over rug- en buikdragen + doeken voelen
grijs - doeken voelen, kan uitleg geven over enkele knopen (rug, buik, heup)
Reinhilde
10 mei
davinia- tips voor heupdragen, kan uitleg geven over rug- en buikdragen + doeken voelen
16 mei
davinia (alleen bij mij thuis)- tips voor heupdragen, kan uitleg geven over rug- en buikdragen + doeken voelen
grijs - doeken voelen, kan uitleg geven over enkele knopen (rug, buik, heup)
17 mei
23 mei
p_iglet
24 mei
LovelyLady, doeken voelen, wil graag tips mbt heup- en rugdragen
davinia - tips voor heupdragen, kan uitleg geven over rug- en buikdragen + doeken voelen
p_iglet
30 mei
LovelyLady, doeken voelen, wil graag tips mbt heup- en rugdragen
Reinhilde
31 mei
LovelyLady, doeken voelen, wil graag tips mbt heup- en rugdragen (en kleine ukkies dragen is ook fijn )
davinia - tips voor heupdragen, kan uitleg geven over rug- en buikdragen + doeken voelen
Cattie, tips geven over dragen met baby, hopelijk tips krijgen over rugdragen en doekenvoelen
Reinhilde
TearSong