Nee van jou maken ze posters zullen we zeggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef MuRKie het volgende:
En jij bent het gezwel op de anus van de maatschappij
Je wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken, deze stelling is te achterlijk voor woordenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk echt dat ze in de preview periode alle zenders goed doorgeven en daarna de kwaliteit terugbrengen ivm te weinig capaciteit ofzo.
Hier ga je ook al de fout in.. Je moet je kaart al activeren voor je preview periode afgelopen is anders wordt hij gedeactiveerd. Wat weer extra gekloot met zich mee brengt om hem weer te activeren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
nadat de preview periode was afgelopen en we een abonnementskeuze moesten doorgeven is het stront met een rietje.
Ziggoquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef LockonStratos het volgende:
Klotejong, mijn oom is overleden aan Ziggo
Een beetje respect graag ja!
De jeugd van tegenwoordig![]()
Nee die maken ze van papier, koekebakker!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee van jou maken ze posters zullen we zeggen
O en heb je ook nog enige argumenten? "Het ligt aan je eigen spullen" Ja Theo, daarom hadden we eerst ook perfecte ontvangstquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:22 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Je wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken, deze stelling is te achterlijk voor woorden![]()
Het ligt aan je eigen spullen; Ziggo heeft gelijk. Opgelost.
Nee TS beargumenteerd lekker!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O en heb je ook nog enige argumenten? "Het ligt aan je eigen spullen" Ja Theo, daarom hadden we eerst ook perfecte ontvangstBosmongool
Er is voldoende capaciteit, er is geen enkel verschil in het signaal tijdens de preview periode (ze weten niet eens wanneer dat is, totdat je je smartcard registreert). Het is gewoon onmogelijk wat jij hier beweert en je moet de oorzaak toch echt in dat verrotte coax netwerk van jezelf zoeken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O en heb je ook nog enige argumenten? Bosmongool
Gohquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef MuRKie het volgende:
Hier ga je ook al de fout in.. Je moet je kaart al activeren voor je preview periode afgelopen is anders wordt hij gedeactiveerd. Wat weer extra gekloot met zich mee brengt om hem weer te activeren.
Hoeveel % signaal heb jij op je ontvanger? Het is natuurlijk niet zo dat als jij geen problemen hebt, een ander ook geen problemen heeft.quote:Met het signaal heb ik nooit problemen, met Ziggo in het algemeen ook helemaal geen problemen mee gehad. Dat ze het signaal zouden terugschroeven wegens te weinig capaciteit lijkt me erg overtrokken.
Nee, ik heb alleen mijn splitter vervangen door die Hirschman (op verzoek van ziggo).quote:Misschien is er toeval in het spel of heb je thuis iets veranderd waardoor het niet meer goed werkt. Heb je misschien zelf coax-kabeltjes gemonteerd?
Nee.quote:Of geprobeerd meerdere televisies op één digitale ontvanger aan te sluiten ofzo?
Nee.quote:Heb je een SCART-kabel van 20 meter gebruikt of wat dan ook?
Waarom was het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
TS heeft de bende verkeerd aangesloten en wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en Ziggo overal de schuld van geven
Precies, die heb ik. Maar het verklaart nog steeds niet waarom het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect was?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:29 schreef Catch22- het volgende:
heb je wel goeie stekker ed op je kabels? Dus niet van die
[ afbeelding ]
maar
[ afbeelding ]
ik had eens slechte ontvangst, zelfs met versterker. toen die laatste stekkers op de kabel geknoopt en alles was koek en ei, zelfs zonder versterker
Weet ik veel. Misschien heb je tijdens stofzuigen een reeds gebroken COAX kabel geraakt en viel dat moment echt heel toevallig samen met het einde van de preview periode.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom was het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect?
O. En dat alles is ontstaan precies op het moment dat de preview periode afliep? Jij wordt nog eens heel goed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef makkie88 het volgende:
ga eerst es effe je coax kabeltjes vervangen voor 75 ohm kabels, (en ook je connector stukjes van hischman!! )
effe corosie weg halen helpt misschien ook
Echt niet alles ligt aan ziggo,
Luie hond, ga aan je werk!
Veeg me opquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 5 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Waarom zijn de banenen krom, lutser, er wordt NIETS aan het signaal veranderd door Ziggo, ook al denk jij in je paranoide hoofd iets anders.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Misschien duidelijker voor TS, maar dat wilde ik dus ook zeggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Waarom zijn de banenen krom, lutser, er wordt NIETS aan het signaal veranderd door Ziggo, ook al denk jij in je paranoide hoofd iets anders.
Nee ik geef niks toe. Ik zeg alleen dat het meer werk is wanneer je eerst je preview laat verlopen en dus je kaart laat blokkeren ipv dat je zoals op de kaart staat vermeld dat je binnen 10 dagen de activatie kaart moet toesturen zodat hij al geactiveerd wordt voor het geblokkeer wordt. En niks voer het signaal, chappie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
GohDus je geeft inderdaad toe dat het signaal na de preview periode slechter is?
Ik heb 80+% ontvangst op beide ontvangers die ik heb.quote:[..]
Hoeveel % signaal heb jij op je ontvanger? Het is natuurlijk niet zo dat als jij geen problemen hebt, een ander ook geen problemen heeft.
Omdat je misschien na de preview periode aan de opstelling hebt gerommeld en niet ervoor? En omdat het daarna is gaan storen je misschien denkt dat het aan Ziggo ligt maar het misschien een kleine wijziging van jouw kant is waar je niet aan denkt?quote:[..]
Nee, ik heb alleen mijn splitter vervangen door die Hirschman (op verzoek van ziggo).
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Dan kan het toch ook aan de instellingen bij ziggo liggen als het gaat om pakketkeuze? Waarom ontvang ik dan bijvoorbeeld ook het sportpakket, zij het slecht, terwijl ik dat niet gevraagd heb?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Waarom zijn de banenen krom, lutser, er wordt NIETS aan het signaal veranderd door Ziggo, ook al denk jij in je paranoide hoofd iets anders.
Begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
GohDus je geeft inderdaad toe dat het signaal na de preview periode slechter is?
Dat zou heel goed kunnen, maar heeft niets te maken met de signaalsterkte.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan kan het toch ook aan de instellingen bij ziggo liggen als het gaat om pakketkeuze? Waarom ontvang ik dan bijvoorbeeld ook het sportpakket, zij het slecht, terwijl ik dat niet gevraagd heb?
Ik krijg het idee dat ziggo mijn pakketkeuze gewoon niet goed heeft geregistreerd.
"me banden van me fiets waren op de test rit heel, nu heb ik em gekocht en nu issie stuk"quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O. En dat alles is ontstaan precies op het moment dat de preview periode afliep? Jij wordt nog eens heel goed.
Nee want dan had ik dit topic niet kunnen openen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:40 schreef Catch22- het volgende:
wat hebben zij er voor baat bij om je signaal te verslechteren?
heb je ook internet van ziggo?
Okay, dat was mijn ranja + koekjequote:Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Voor de ander de dood...
Ze sturen alleen naar de decoder een update door zodat die weet welke zenders gedecodeerd mogen worden. Het signaal zelfs verandert absoluut nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan kan het toch ook aan de instellingen bij ziggo liggen als het gaat om pakketkeuze? Waarom ontvang ik dan bijvoorbeeld ook het sportpakket, zij het slecht, terwijl ik dat niet gevraagd heb?
Ik krijg het idee dat ziggo mijn pakketkeuze gewoon niet goed heeft geregistreerd.
Kassa en Radarquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:43 schreef Frank-NL het volgende:
TS je begrijpt er gewoon weinig van, maakt niet uit, maar trek geen conclusies die nergens op gebaseerd zijn. Jij bent zo'n beetje het standaard Kassa/Radar publiek dat altijd eerst naar het grote boze bedrijf wijst met allemaal onzinnige argumenten gebaseerd op NIETS.
Vind je het gek dat de helpdesk van dit soort bedrijven altijd druk en overbezet is
Staat allemaal goed. En hoe kan ik zien of dat ding een update nodig heeft? Ik ga daar niet over, dat hoort ziggo te regelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:49 schreef Ericr het volgende:
De instellingen van je decoder wel eens gecontroleerd? Misschien heeft je decoder een update nodig of staat een netwerk of frequentie-instelling niet goed.
Ja, die zullen wel helpenquote:
Nee, dat moet je handmatig doen. De kabelprovider gaat niet vanzelf nieuwe software uploaden, stel je voor dat je op dat moment net de stekker eruit zou trekken toevallig, dan zit je met een kapotte decoder.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Staat allemaal goed. En hoe kan ik zien of dat ding een update nodig heeft? Ik ga daar niet over, dat hoort ziggo te regelen.
En nog een keerquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga daar niet over, dat hoort ziggo te regelen.
Als er een update kan worden uitgevoerd kan je dat zien in het menu van de settopbox. Bij een update staat er dan zoiets als 'update uitvoeren'. Als die optie niet wordt getoond of niet selectbar is er ook geen update aanwezig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Staat allemaal goed. En hoe kan ik zien of dat ding een update nodig heeft? Ik ga daar niet over, dat hoort ziggo te regelen.
Voor een paar procentpunt rente zetten Nederlanders hun paar spaarcentjes zelfs weg in het buitenland en dan komen ze bij de Nederlandse staat aankloppen als het misgaat. Nederlanders staren zich over het algemeen blind op goede aanbiedingen en zijn zelf te lui om ook maar enig onderzoek te doen dan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, die zullen wel helpen
Ik zat gisteren nog te kijken, naar die aflevering over torenhoge hypotheken van een zekere bank die Alkmaar sponsort. Al die mensen beweerden dat ze opgelicht waren, terwijl ze dat volledig aan zichzelf te danken hebben
Dat dus. Trek de stekker uit je apparaat, wacht een minuutje. Of ga schijten of koffie zetten en doe dan de stekker erin. Wacht tot het apparaat weer standby staat en voila; update voltooid.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, dat moet je handmatig doen. De kabelprovider gaat niet vanzelf nieuwe software uploaden, stel je voor dat je op dat moment net de stekker eruit zou trekken toevallig, dan zit je met een kapotte decoder.
Ja, dat inderdaad. Van die lui die 200% van de executiewaarde van hun huis in een hypotheek hadden, 9 verzekeringen voor hetzelfde waarvan 85% provisie was enzo. En maar zeuren dat ze opgelicht warenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:56 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Voor een paar procentpunt rente zetten Nederlanders hun paar spaarcentjes zelfs weg in het buitenland en dan komen ze bij de Nederlandse staat aankloppen als het misgaat. Nederlanders staren zich over het algemeen blind op goede aanbiedingen en zijn zelf te lui om ook maar enig onderzoek te doen dan.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Voor de ander de dood...
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O en heb je ook nog enige argumenten? "Het ligt aan je eigen spullen" Ja Theo, daarom hadden we eerst ook perfecte ontvangstBosmongool
Okee, dan herhaal ik mijn vraag: hoe moet ik dat dan doen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, dat moet je handmatig doen. De kabelprovider gaat niet vanzelf nieuwe software uploaden, stel je voor dat je op dat moment net de stekker eruit zou trekken toevallig, dan zit je met een kapotte decoder.
Zie boven, gnoom.quote:
Ik weet zeker, ik werk zelf ook. En ik neem de moeite om zelf eerst wat op te zoeken en daarna pas te gaan klagen bij de klantenservice.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken, weet je kneus?
Pas 75 keer gedaan vandaag, ik denk dat hij nu wel geupdated is dan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. Trek de stekker uit je apparaat, wacht een minuutje. Of ga schijten of koffie zetten en doe dan de stekker erin. Wacht tot het apparaat weer standby staat en voila; update voltooid.
In het instellingenmenu kijken. Een van de opties zal iets zijn van 'update' of 'software bijwerken'quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, dan herhaal ik mijn vraag: hoe moet ik dat dan doen?
Het is gewoon zo. Als je tijdens het bijwerken van de software de stekker eruit trekt, heb je een heel grote kans op een kapot apparaat.quote:Bovendien stuurt hetnet wel updates naar haar routers, dus het "op dat moment uittrekken van de stekker" is een kulargument. Alsof simpele thuistvkijkers weten wanneer ze een update moeten ophalen.
Het net heeft geen routers, was dan bij het net gegaan, beheerde modemsquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, dan herhaal ik mijn vraag: hoe moet ik dat dan doen?
Bovendien stuurt hetnet wel updates naar haar routers, dus het "op dat moment uittrekken van de stekker" is een kulargument. Alsof simpele thuistvkijkers weten wanneer ze een update moeten ophalen.
[..]
Zie boven, gnoom.
Dus daar zit geen router in dat modem? Gnoom.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:31 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Het net heeft geen routers, was dan bij het net gegaan, beheerde modems
Dan had je moeten zeggen modem/router, Gnoomquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus daar zit geen router in dat modem? Gnoom.
Nee Theo, dat doen alleen maar gnomen zoals jij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:35 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen modem/router, Gnoom
Je spreekt het zeker ook uit als roeter
Lekker op de man spelen terwijl je finaal uitgeluld bent?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee Theo, dat doen alleen maar gnomen zoals jij.
|quote:GNOOM
-aardmannetje -kobold -Persoonsbenamingen -werkgeest -kabouter -fabelachtig wezen -berggeest -aardgeest
Niks op de man spelen, ik reageer alleen overeenkomstig op die figuren die niets anders weten te roepen dan "pauper" "het ligt aan je installatie" "ziggo is zooo goed". Terwijl niemand, nog niemand me heeft weten uit te leggen hoe het kan dat het signaal slecht is precies op het moment dat mijn pakketkeuze in gaat. En dan zou het aan mij of aan mijn spullen liggen. Yeah right.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:43 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Lekker op de man spelen terwijl je finaal uitgeluld bent?![]()
Succes met je TV, droeftoeter.
Hey Theo, en jij bent een gnoom.quote:
Voortaan noem ik je dus "heul geen Theo"quote:
Nee, JIJ mist het punt met je tv en je '' ontvangst ''.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voortaan noem ik je dus "heul geen Theo"![]()
Zoals al vaker gezegd is, Ziggo heeft het signaal zelf in ieder geval niet veranderd. Vraag eens aan de buren of ze ook een slecht signaal hebben, misschien is er ergens een schakelkastje kapot. Maar als dat niet het geval is, ligt het toch echt aan de installatie bij jou thuis.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niks op de man spelen, ik reageer alleen overeenkomstig op die figuren die niets anders weten te roepen dan "pauper" "het ligt aan je installatie" "ziggo is zooo goed". Terwijl niemand, nog niemand me heeft weten uit te leggen hoe het kan dat het signaal slecht is precies op het moment dat mijn pakketkeuze in gaat. En dan zou het aan mij of aan mijn spullen liggen. Yeah right.
Ik heb geen idee en dat wil ik eigenlijk ook helemaal niet. Ik wil gewoon TV kunnen kijken met de kwaliteit die ik had in de preview periode.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:57 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Nee, JIJ mist het punt met je tv en je '' ontvangst ''.
Denk je nou echt dat in het geautomatiseerde ordersysteem jouw zenderpakketkeuze ongemerkt is gaan storen??
quote:
Maar hoe kan dat dan? Op de dag dat mijn abbo ingaat. Toeval?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd is, Ziggo heeft het signaal zelf in ieder geval niet veranderd. Vraag eens aan de buren of ze ook een slecht signaal hebben, misschien is er ergens een schakelkastje kapot. Maar als dat niet het geval is, ligt het toch echt aan de installatie bij jou thuis.
Loop daar toch niet zo over te zeiken.... je bent gewoon een kneus, face itquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan? Op de dag dat mijn abbo ingaat. Toeval?
Hey heul geen Theo, wie had het hier ook alweer over op de man spelen? Ga je ergens in een hoekje zitten sufrukken of zuip je klem aan ezelezeik, maar val verder niemand lastig als je geen degelijk antwoord weet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:09 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Loop daar toch niet zo over te zeiken.... je bent gewoon een kneus, face it
Ja, toeval.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar hoe kan dat dan? Op de dag dat mijn abbo ingaat. Toeval?
Ik had het niet over op de man spelenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hey heul geen Theo, wie had het hier ook alweer over op de man spelen? Ga je ergens in een hoekje zitten sufrukken of zuip je klem aan ezelezeik, maar val verder niemand lastig als je geen degelijk antwoord weet.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
Hoax. IK ben de kanker van de maatschappij.
Omdat die reply gewoon te treurig voor woorden is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef speknek het volgende:
Geef ik zo'n goede opzet voor een ultracombo, doet niemand er wat mee.
Pixelheldquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:07 schreef speknek het volgende:
Ohnee, humorloze faalnewbies proberen me te dissen. I'M SHAKING I'M SHAKING.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Voor de ander de dood...
Volgens mij werken die klootzakken allemaal voor een uitzendhoer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zeg eens Vogeltjesdans...
Wat is er nu erger? Ziggo/Sicko of de uitzendbranche?
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:48 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Ik heb zogenaamd ook digitale tv. Kreeg ik gratis bij het all-in pakket. Zo'n lage signaalsterkte dat het apparaat niet eens zenders kan installeren
Of u pisvingers!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wel, lieve vriendjes en vriendinnetjes, we zijn eruit. O ja, beste vogeltjesdans, wat was het dan? Vertel vertel vertel! Welnu, kijkbuisfokkertjes, luister goed naar ome vogeltjesdans. Ome vogeltjesdans heeft een andere decoder en een andere smartcard geprobeerd. Dit leidde tot hetzelfde resultaat. Daarop volgend heeft ome vogeltjesdans beide decoders en de tv direct aangesloten op het punt waar het signaal binnenkomt, zonder enige andere apparaten erop. En wat blijkt? Nog steeds ruk beeld. Hetgeen dus inhoudt dat er niets mis is met mijn tv, mijn decoder, mijn smartcard of mijn bekabeling. Nee beste kijkbuisfokkertjes, het ligt aan het signaal van sicko dat uit de grond komt dat ruk is.
So much voor al die zeikerds die hier liggen af te geven op mij of mijn installatie.
Vogeltjesdans... je hebt me aan het lachen gemaakt...quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij werken die klootzakken allemaal voor een uitzendhoer.
[..]
Dat dus.
Dat is het punt ook niet. Het punt is dat iedereen van afstand wel wist te vertellen dat het toch vooral aan mijn installatie lag, en aan mijn onkunde en pauperheid in het bijzonder. Nu ik die zeepbel heb doorprikt hoor ik ineens niemand meer. Er is er niet een die opstaat en zegt "vogeltjesdans, je had gelijk en ik was fout, sorry en ik hou van je"quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Of u pisvingers!
Er is toch zoen brief waar instaat, Wanneer vogeltjesdansdingetje er niet uit komt hij kan bellen voor een Monteur geval die het wel kan
Always a pleasure. Wil je me bedanken met een tegoedbon van de Gamma of schrijf je een cheque uit?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Vogeltjesdans... je hebt me aan het lachen gemaakt...
Wat een heugelijk moment, wie had gedacht dat dit mogelijk was
al eens digitenne geprobeert? geen goed advies. vanaf het begin een an al kommer en kwel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:22 schreef Svnn het volgende:
Inderdaad ziggo is kankah slecht.. naaiers
Het was zeker niet onredelijk om aan te nemen dat het aan je eigen installatie lag. Waar het echter vooral over ging is dat jij maar stellig bleef geloven dat het toch echt geen toeval kon zijn dat het net na het ingaan van het abonnement gebeurde.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat is het punt ook niet. Het punt is dat iedereen van afstand wel wist te vertellen dat het toch vooral aan mijn installatie lag, en aan mijn onkunde en pauperheid in het bijzonder. Nu ik die zeepbel heb doorprikt hoor ik ineens niemand meer. Er is er niet een die opstaat en zegt "vogeltjesdans, je had gelijk en ik was fout, sorry en ik hou van je"![]()
Zeg nu maar gewoon "Sorry, vogeltjesdans, ik heb me vergist, ik zal het nooit meer doen en ik hou van je"quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het was zeker niet onredelijk om aan te nemen dat het aan je eigen installatie lag. Waar het echter vooral over ging is dat jij maar stellig bleef geloven dat het toch echt geen toeval kon zijn dat het net na het ingaan van het abonnement gebeurde.
Nee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zeg nu maar gewoon "Sorry, vogeltjesdans, ik heb me vergist, ik zal het nooit meer doen en ik hou van je"
Nee, WAT??? "Nee, meneer Vogeltjesdans" zeg je dan!quote:
QFTquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
Hoax. IK ben de kanker van de maatschappij.
Hoi Qweaquote:
Ziggo is kanker, UPC is kenker.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk echt dat ze in de preview periode alle zenders goed doorgeven en daarna de kwaliteit terugbrengen ivm te weinig capaciteit ofzo.
Dat zou kunnen, ik ben vast niet perfect. Maar zolang ik vogeltjesdans heet en ik mijn gelijk met bovenstaande test heb bewezen, moet mijn niet-perfect-zijn nog wetenschappelijk worden aangetoondquote:Op woensdag 15 april 2009 20:05 schreef PeZu het volgende:
uhm volgens mij doe je wat verkeerd hoor vogeltjesdans_!
Heb je nog iets met het advies van saviour gedaan? Dikke kans dat het hier in zit nl.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik ben vast niet perfect. Maar zolang ik vogeltjesdans heet en ik mijn gelijk met bovenstaande test heb bewezen, moet mijn niet-perfect-zijn nog wetenschappelijk worden aangetoond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Ik denk dat ik morgen een palletstapelaar van ziggo ga bellen die het signaal mag komen fixen. Zoniet, dan defaceer ik op de stoep van het hoofdkwartier van ziggo en zeg ik de zooi weer op.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:31 schreef LockonStratos het volgende:
En nu TS ? Hoe ga je nu je probleem fixen?
Doodsverwensingquote:Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wens u allen een harde ziggo toe!
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:46 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Doodsverwensing
Banaanvraag!!1!!!11![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |