abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67999304
We hebben dus digitale televisie van ziggo (sicko). Hadden we dat maar nooit genomen. Eerst werkte alles perfect, nadat de preview periode was afgelopen en we een abonnementskeuze moesten doorgeven is het stront met een rietje. De ontvangst is nu regelrecht slecht. De publieke zenders is niets mis mee, de commerciele omroepen hebben af en toe wat storingen en de pakketten waar we voor betalen (science en film) zijn compleet gestoord.

Naar de helpdesk bellen. "Ja heeft u een splitter?" Ja tuurlijk, welke sukkel heeft tegenwoordig nog maar een tv in huis? "Ja die moet u vervangen door een van het merk Hirschman". Op de vraag hoe het kan dat de ellende is begonnen na de preview periode hadden ze geen antwoord. Wij dus zo'n dure Hirschman gekocht, aangesloten, werkt niet. Beeld is nog steeds slecht.

Weer bellen naar de helpdesk. "Ja dan moet u alles losmaken en weer opnieuw aansluiten en de fabrieksinstellingen terugzetten". Wij dat gedaan, helpt geen zak. Beeld is net zo slecht. "Ja dan moet u maar alle overige apparaten in de buurt van de televisie weghalen" Je vraagt je toch af hoe achterlijk die lui op de "helpdesk" zijn.

Ik denk echt dat ze in de preview periode alle zenders goed doorgeven en daarna de kwaliteit terugbrengen ivm te weinig capaciteit ofzo. We hebben sinds de preview periode is afgelopen ook maar een signaalsterkte van 8%. Ik ga een andere smartcard aanschaffen, die dingen zijn gewoon legaal aan te schaffen voor 15,- en dan heb je weer twee maanden volledig signaal. Weet iemand waar die dingen te koop zijn (NIET bij sicko)?

Klacht: kanker ziggo
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_67999423
Klotejong, mijn oom is overleden aan Ziggo
Een beetje respect graag ja!

De jeugd van tegenwoordig
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_67999426
je ken die kaarten bij de media-markt kopen. 20 euro volgens mij dan heb je die 2 maanden inderdaad.
Overgens heb ik nergens last van.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:18:18 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_67999429
Terechte klacht.

Kanker voor Ziggo en ook voor KPN Interactieve TV.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:18:20 #5
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_67999430
En jij bent het gezwel op de anus van de maatschappij
pi_67999562
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef MuRKie het volgende:
En jij bent het gezwel op de anus van de maatschappij
Nee van jou maken ze posters zullen we zeggen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_67999590
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk echt dat ze in de preview periode alle zenders goed doorgeven en daarna de kwaliteit terugbrengen ivm te weinig capaciteit ofzo.
Je wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken, deze stelling is te achterlijk voor woorden

Het ligt aan je eigen spullen; Ziggo heeft gelijk. Opgelost.
pi_67999606
Terechte klacht.

Wij hebben ook zat problemen met Ziggo, en dan niet alleen met digitale televisie, maar ook met telefoon èn internet.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:23:17 #9
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_67999618
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
nadat de preview periode was afgelopen en we een abonnementskeuze moesten doorgeven is het stront met een rietje.
Hier ga je ook al de fout in.. Je moet je kaart al activeren voor je preview periode afgelopen is anders wordt hij gedeactiveerd. Wat weer extra gekloot met zich mee brengt om hem weer te activeren.

Met het signaal heb ik nooit problemen, met Ziggo in het algemeen ook helemaal geen problemen mee gehad. Dat ze het signaal zouden terugschroeven wegens te weinig capaciteit lijkt me erg overtrokken. Misschien is er toeval in het spel of heb je thuis iets veranderd waardoor het niet meer goed werkt. Heb je misschien zelf coax-kabeltjes gemonteerd? Of geprobeerd meerdere televisies op één digitale ontvanger aan te sluiten ofzo?
Heb je een SCART-kabel van 20 meter gebruikt of wat dan ook?
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:23:49 #10
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_67999639
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef LockonStratos het volgende:
Klotejong, mijn oom is overleden aan Ziggo
Een beetje respect graag ja!

De jeugd van tegenwoordig
Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 5 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 11:24:03 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:24:09 #12
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_67999652
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee van jou maken ze posters zullen we zeggen
Nee die maken ze van papier, koekebakker!
  Donald Duck held dinsdag 14 april 2009 @ 11:24:12 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_67999655
zo werkt het niet. er komt altijd hetzelfde signaal binnen, ze schroeven niks terug.
je krijgt altijd het signaal van alle zenders binnen. het is alleen de smartcard die dan bepaalt welke zenders je kunt kijken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:24:16 #14
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_67999659
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:22 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Je wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken, deze stelling is te achterlijk voor woorden

Het ligt aan je eigen spullen; Ziggo heeft gelijk. Opgelost.
O en heb je ook nog enige argumenten? "Het ligt aan je eigen spullen" Ja Theo, daarom hadden we eerst ook perfecte ontvangst Bosmongool
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_67999674
Niet alleen je splitter is belangrijk, ook de kabels die je gebruikt en ja.. fabrieksinstellingen kunnen helpen. Zorg daarnaast dat je je box aansluit bij het eerste aansluitpunt (zo dichtbij mogelijk). Zo niet, laat ziggo een monteur langs komen om het te fixen.
pi_67999684
Tevens, een nieuwe splitter kopen
Zo'n ding werkt of wel, of niet, niet half of slecht
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:25:45 #17
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_67999721
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

O en heb je ook nog enige argumenten? "Het ligt aan je eigen spullen" Ja Theo, daarom hadden we eerst ook perfecte ontvangst Bosmongool
Nee TS beargumenteerd lekker!

Ow, en ben je gay met die userphoto's van je?
pi_67999756
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

O en heb je ook nog enige argumenten? Bosmongool
Er is voldoende capaciteit, er is geen enkel verschil in het signaal tijdens de preview periode (ze weten niet eens wanneer dat is, totdat je je smartcard registreert). Het is gewoon onmogelijk wat jij hier beweert en je moet de oorzaak toch echt in dat verrotte coax netwerk van jezelf zoeken.

Waarom moet ik trouwens met argumenten komen als je zelf van die achterlijke dingen roept zonder onderbouwing, klaploper.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:26:42 #19
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_67999765
sorry maar je bent achterlijk dat je die andere splitter hebt gekocht. Je geeft zelf al aan: Alles werkt, daarna werkt het niet en dan zou het aan de splitter liggen??? Toen ze je dat als oplossing gaven had je moeten vragen naar iemand die er wel verstand van had, en niet alleen van het schermpje oplas.
pi_67999768
Tv Oranje en Sterren.nl lopen hier altijd als een zonnetje
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:27:36 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_67999796
Ziggo sicko noemen is vrij kansloos trouwens
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_67999866
Die helpdesk van Ziggo is wel geniaal! Ik werk zelf ook op een helpdesk en af en toe krijg je mensen aan de lijn die verhalen vertellen waar je bek van open valt. Het idee dat ze hebben voor hun helpdesk is wel goed, de uitvoering is helaas niet al te best.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:29:01 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_67999871
heb je wel goeie stekker ed op je kabels? Dus niet van die

maar


ik had eens slechte ontvangst, zelfs met versterker. toen die laatste stekkers op de kabel geknoopt en alles was koek en ei, zelfs zonder versterker
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_67999881
Topic conclusie: TS is een kansloze pauper die geen verstand van zaken heeft en nogal opvliegerig van aard is.
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_67999889
tl;dr
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:30:09 #26
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_67999933
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef MuRKie het volgende:
Hier ga je ook al de fout in.. Je moet je kaart al activeren voor je preview periode afgelopen is anders wordt hij gedeactiveerd. Wat weer extra gekloot met zich mee brengt om hem weer te activeren.
Goh Dus je geeft inderdaad toe dat het signaal na de preview periode slechter is?
quote:
Met het signaal heb ik nooit problemen, met Ziggo in het algemeen ook helemaal geen problemen mee gehad. Dat ze het signaal zouden terugschroeven wegens te weinig capaciteit lijkt me erg overtrokken.
Hoeveel % signaal heb jij op je ontvanger? Het is natuurlijk niet zo dat als jij geen problemen hebt, een ander ook geen problemen heeft.
quote:
Misschien is er toeval in het spel of heb je thuis iets veranderd waardoor het niet meer goed werkt. Heb je misschien zelf coax-kabeltjes gemonteerd?
Nee, ik heb alleen mijn splitter vervangen door die Hirschman (op verzoek van ziggo).
quote:
Of geprobeerd meerdere televisies op één digitale ontvanger aan te sluiten ofzo?
Nee.
quote:
Heb je een SCART-kabel van 20 meter gebruikt of wat dan ook?
Nee.

Waarom was het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:30:30 #27
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_67999955
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
TS heeft de bende verkeerd aangesloten en wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en Ziggo overal de schuld van geven
Waarom was het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:30:40 #28
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_67999967
ga eerst es effe je coax kabeltjes vervangen voor 75 ohm kabels, (en ook je connector stukjes van hirschman!! )

effe corosie weg halen helpt misschien ook
Echt niet alles ligt aan ziggo,

Luie hond, ga aan je werk!

[ Bericht 8% gewijzigd door Biogarde op 15-04-2009 20:22:04 ]
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:31:13 #29
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_68000015
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:29 schreef Catch22- het volgende:
heb je wel goeie stekker ed op je kabels? Dus niet van die
[ afbeelding ]
maar
[ afbeelding ]

ik had eens slechte ontvangst, zelfs met versterker. toen die laatste stekkers op de kabel geknoopt en alles was koek en ei, zelfs zonder versterker
Precies, die heb ik. Maar het verklaart nog steeds niet waarom het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect was?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 11:31:28 #30
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_68000036
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waarom was het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect?
Weet ik veel. Misschien heb je tijdens stofzuigen een reeds gebroken COAX kabel geraakt en viel dat moment echt heel toevallig samen met het einde van de preview periode.

Plus dat het signaal tot aan de wandcontactdoos in je huis echt wel acceptabel is.

De conclusie van die verhaal is en blijft dat jouw eigen kabels + aansluitingen niet correct/volledig zijn.
pi_68000041
TS is een standaard boze klant die de helpdesk wel even belt, zo eentje die niet mee werkt e.d.
Ligt aan je apparatuur, lutser.
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:33:15 #32
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_68000107
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef makkie88 het volgende:


ga eerst es effe je coax kabeltjes vervangen voor 75 ohm kabels, (en ook je connector stukjes van hischman!! )

effe corosie weg halen helpt misschien ook
Echt niet alles ligt aan ziggo,

Luie hond, ga aan je werk!
O. En dat alles is ontstaan precies op het moment dat de preview periode afliep? Jij wordt nog eens heel goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door Biogarde op 15-04-2009 20:22:15 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_68000114
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 5 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Veeg me op
pi_68000129
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom was het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect?
Waarom zijn de banenen krom, lutser, er wordt NIETS aan het signaal veranderd door Ziggo, ook al denk jij in je paranoide hoofd iets anders.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 11:34:34 #35
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_68000162
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Waarom zijn de banenen krom, lutser, er wordt NIETS aan het signaal veranderd door Ziggo, ook al denk jij in je paranoide hoofd iets anders.
Misschien duidelijker voor TS, maar dat wilde ik dus ook zeggen
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:35:50 #36
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_68000214
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Goh Dus je geeft inderdaad toe dat het signaal na de preview periode slechter is?
Nee ik geef niks toe. Ik zeg alleen dat het meer werk is wanneer je eerst je preview laat verlopen en dus je kaart laat blokkeren ipv dat je zoals op de kaart staat vermeld dat je binnen 10 dagen de activatie kaart moet toesturen zodat hij al geactiveerd wordt voor het geblokkeer wordt. En niks voer het signaal, chappie.
quote:
[..]

Hoeveel % signaal heb jij op je ontvanger? Het is natuurlijk niet zo dat als jij geen problemen hebt, een ander ook geen problemen heeft.
Ik heb 80+% ontvangst op beide ontvangers die ik heb.
quote:
[..]

Nee, ik heb alleen mijn splitter vervangen door die Hirschman (op verzoek van ziggo).
[..]

Nee.
[..]

Nee.

Waarom was het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect?
Omdat je misschien na de preview periode aan de opstelling hebt gerommeld en niet ervoor? En omdat het daarna is gaan storen je misschien denkt dat het aan Ziggo ligt maar het misschien een kleine wijziging van jouw kant is waar je niet aan denkt?
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:38:40 #37
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_68000330
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Waarom zijn de banenen krom, lutser, er wordt NIETS aan het signaal veranderd door Ziggo, ook al denk jij in je paranoide hoofd iets anders.
Dan kan het toch ook aan de instellingen bij ziggo liggen als het gaat om pakketkeuze? Waarom ontvang ik dan bijvoorbeeld ook het sportpakket, zij het slecht, terwijl ik dat niet gevraagd heb?

Ik krijg het idee dat ziggo mijn pakketkeuze gewoon niet goed heeft geregistreerd.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:38:42 #38
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68000332
jammer joh
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:39:08 #39
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_68000341
Hier hetzelfde probleem gehad, op verzoek van ziggo alle bekabeling laten vervangen, alle overige apparaten die in de buurt stonden verplaatst... niets hielp. Toen met de decoder terug naar de winkel waar deze vandaan kwam en deze bleek de boosdoener te zijn. Nieuwe decoder ontvangen en alle problemen opgelost
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:39:18 #40
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_68000352
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Goh Dus je geeft inderdaad toe dat het signaal na de preview periode slechter is?
Begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 11:39:27 #41
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_68000360
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan kan het toch ook aan de instellingen bij ziggo liggen als het gaat om pakketkeuze? Waarom ontvang ik dan bijvoorbeeld ook het sportpakket, zij het slecht, terwijl ik dat niet gevraagd heb?

Ik krijg het idee dat ziggo mijn pakketkeuze gewoon niet goed heeft geregistreerd.
Dat zou heel goed kunnen, maar heeft niets te maken met de signaalsterkte.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:39:29 #42
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68000363
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

O. En dat alles is ontstaan precies op het moment dat de preview periode afliep? Jij wordt nog eens heel goed.
"me banden van me fiets waren op de test rit heel, nu heb ik em gekocht en nu issie stuk"
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:40:06 #43
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68000389
wat hebben zij er voor baat bij om je signaal te verslechteren?

heb je ook internet van ziggo?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_68000409
TS
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:41:30 #45
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_68000433
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:40 schreef Catch22- het volgende:
wat hebben zij er voor baat bij om je signaal te verslechteren?

heb je ook internet van ziggo?
Nee want dan had ik dit topic niet kunnen openen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:42:18 #46
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68000461
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 5 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Okay, dat was mijn ranja + koekje
Nu moet ik een nieuwe gaan vragen aan mama
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  Donald Duck held dinsdag 14 april 2009 @ 11:42:34 #47
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68000470
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan kan het toch ook aan de instellingen bij ziggo liggen als het gaat om pakketkeuze? Waarom ontvang ik dan bijvoorbeeld ook het sportpakket, zij het slecht, terwijl ik dat niet gevraagd heb?

Ik krijg het idee dat ziggo mijn pakketkeuze gewoon niet goed heeft geregistreerd.
Ze sturen alleen naar de decoder een update door zodat die weet welke zenders gedecodeerd mogen worden. Het signaal zelfs verandert absoluut niet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68000500
TS je begrijpt er gewoon weinig van, maakt niet uit, maar trek geen conclusies die nergens op gebaseerd zijn. Jij bent zo'n beetje het standaard Kassa/Radar publiek dat altijd eerst naar het grote boze bedrijf wijst met allemaal onzinnige argumenten gebaseerd op NIETS.

Vind je het gek dat de helpdesk van dit soort bedrijven altijd druk en overbezet is
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:49:02 #49
40566 Ericr
Livewrong
pi_68000688
De instellingen van je decoder wel eens gecontroleerd? Misschien heeft je decoder een update nodig of staat een netwerk of frequentie-instelling niet goed.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:49:30 #50
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_68000699
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:43 schreef Frank-NL het volgende:
TS je begrijpt er gewoon weinig van, maakt niet uit, maar trek geen conclusies die nergens op gebaseerd zijn. Jij bent zo'n beetje het standaard Kassa/Radar publiek dat altijd eerst naar het grote boze bedrijf wijst met allemaal onzinnige argumenten gebaseerd op NIETS.

Vind je het gek dat de helpdesk van dit soort bedrijven altijd druk en overbezet is
Kassa en Radar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')