abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67999304
We hebben dus digitale televisie van ziggo (sicko). Hadden we dat maar nooit genomen. Eerst werkte alles perfect, nadat de preview periode was afgelopen en we een abonnementskeuze moesten doorgeven is het stront met een rietje. De ontvangst is nu regelrecht slecht. De publieke zenders is niets mis mee, de commerciele omroepen hebben af en toe wat storingen en de pakketten waar we voor betalen (science en film) zijn compleet gestoord.

Naar de helpdesk bellen. "Ja heeft u een splitter?" Ja tuurlijk, welke sukkel heeft tegenwoordig nog maar een tv in huis? "Ja die moet u vervangen door een van het merk Hirschman". Op de vraag hoe het kan dat de ellende is begonnen na de preview periode hadden ze geen antwoord. Wij dus zo'n dure Hirschman gekocht, aangesloten, werkt niet. Beeld is nog steeds slecht.

Weer bellen naar de helpdesk. "Ja dan moet u alles losmaken en weer opnieuw aansluiten en de fabrieksinstellingen terugzetten". Wij dat gedaan, helpt geen zak. Beeld is net zo slecht. "Ja dan moet u maar alle overige apparaten in de buurt van de televisie weghalen" Je vraagt je toch af hoe achterlijk die lui op de "helpdesk" zijn.

Ik denk echt dat ze in de preview periode alle zenders goed doorgeven en daarna de kwaliteit terugbrengen ivm te weinig capaciteit ofzo. We hebben sinds de preview periode is afgelopen ook maar een signaalsterkte van 8%. Ik ga een andere smartcard aanschaffen, die dingen zijn gewoon legaal aan te schaffen voor 15,- en dan heb je weer twee maanden volledig signaal. Weet iemand waar die dingen te koop zijn (NIET bij sicko)?

Klacht: kanker ziggo
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_67999423
Klotejong, mijn oom is overleden aan Ziggo
Een beetje respect graag ja!

De jeugd van tegenwoordig
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_67999426
je ken die kaarten bij de media-markt kopen. 20 euro volgens mij dan heb je die 2 maanden inderdaad.
Overgens heb ik nergens last van.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:18:18 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_67999429
Terechte klacht.

Kanker voor Ziggo en ook voor KPN Interactieve TV.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:18:20 #5
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_67999430
En jij bent het gezwel op de anus van de maatschappij
pi_67999562
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef MuRKie het volgende:
En jij bent het gezwel op de anus van de maatschappij
Nee van jou maken ze posters zullen we zeggen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_67999590
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk echt dat ze in de preview periode alle zenders goed doorgeven en daarna de kwaliteit terugbrengen ivm te weinig capaciteit ofzo.
Je wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken, deze stelling is te achterlijk voor woorden

Het ligt aan je eigen spullen; Ziggo heeft gelijk. Opgelost.
pi_67999606
Terechte klacht.

Wij hebben ook zat problemen met Ziggo, en dan niet alleen met digitale televisie, maar ook met telefoon èn internet.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:23:17 #9
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_67999618
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
nadat de preview periode was afgelopen en we een abonnementskeuze moesten doorgeven is het stront met een rietje.
Hier ga je ook al de fout in.. Je moet je kaart al activeren voor je preview periode afgelopen is anders wordt hij gedeactiveerd. Wat weer extra gekloot met zich mee brengt om hem weer te activeren.

Met het signaal heb ik nooit problemen, met Ziggo in het algemeen ook helemaal geen problemen mee gehad. Dat ze het signaal zouden terugschroeven wegens te weinig capaciteit lijkt me erg overtrokken. Misschien is er toeval in het spel of heb je thuis iets veranderd waardoor het niet meer goed werkt. Heb je misschien zelf coax-kabeltjes gemonteerd? Of geprobeerd meerdere televisies op één digitale ontvanger aan te sluiten ofzo?
Heb je een SCART-kabel van 20 meter gebruikt of wat dan ook?
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:23:49 #10
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_67999639
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef LockonStratos het volgende:
Klotejong, mijn oom is overleden aan Ziggo
Een beetje respect graag ja!

De jeugd van tegenwoordig
Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 5 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 11:24:03 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:24:09 #12
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_67999652
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee van jou maken ze posters zullen we zeggen
Nee die maken ze van papier, koekebakker!
  Donald Duck held dinsdag 14 april 2009 @ 11:24:12 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_67999655
zo werkt het niet. er komt altijd hetzelfde signaal binnen, ze schroeven niks terug.
je krijgt altijd het signaal van alle zenders binnen. het is alleen de smartcard die dan bepaalt welke zenders je kunt kijken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:24:16 #14
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_67999659
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:22 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Je wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken, deze stelling is te achterlijk voor woorden

Het ligt aan je eigen spullen; Ziggo heeft gelijk. Opgelost.
O en heb je ook nog enige argumenten? "Het ligt aan je eigen spullen" Ja Theo, daarom hadden we eerst ook perfecte ontvangst Bosmongool
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_67999674
Niet alleen je splitter is belangrijk, ook de kabels die je gebruikt en ja.. fabrieksinstellingen kunnen helpen. Zorg daarnaast dat je je box aansluit bij het eerste aansluitpunt (zo dichtbij mogelijk). Zo niet, laat ziggo een monteur langs komen om het te fixen.
pi_67999684
Tevens, een nieuwe splitter kopen
Zo'n ding werkt of wel, of niet, niet half of slecht
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:25:45 #17
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_67999721
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

O en heb je ook nog enige argumenten? "Het ligt aan je eigen spullen" Ja Theo, daarom hadden we eerst ook perfecte ontvangst Bosmongool
Nee TS beargumenteerd lekker!

Ow, en ben je gay met die userphoto's van je?
pi_67999756
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

O en heb je ook nog enige argumenten? Bosmongool
Er is voldoende capaciteit, er is geen enkel verschil in het signaal tijdens de preview periode (ze weten niet eens wanneer dat is, totdat je je smartcard registreert). Het is gewoon onmogelijk wat jij hier beweert en je moet de oorzaak toch echt in dat verrotte coax netwerk van jezelf zoeken.

Waarom moet ik trouwens met argumenten komen als je zelf van die achterlijke dingen roept zonder onderbouwing, klaploper.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:26:42 #19
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_67999765
sorry maar je bent achterlijk dat je die andere splitter hebt gekocht. Je geeft zelf al aan: Alles werkt, daarna werkt het niet en dan zou het aan de splitter liggen??? Toen ze je dat als oplossing gaven had je moeten vragen naar iemand die er wel verstand van had, en niet alleen van het schermpje oplas.
pi_67999768
Tv Oranje en Sterren.nl lopen hier altijd als een zonnetje
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:27:36 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_67999796
Ziggo sicko noemen is vrij kansloos trouwens
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_67999866
Die helpdesk van Ziggo is wel geniaal! Ik werk zelf ook op een helpdesk en af en toe krijg je mensen aan de lijn die verhalen vertellen waar je bek van open valt. Het idee dat ze hebben voor hun helpdesk is wel goed, de uitvoering is helaas niet al te best.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:29:01 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_67999871
heb je wel goeie stekker ed op je kabels? Dus niet van die

maar


ik had eens slechte ontvangst, zelfs met versterker. toen die laatste stekkers op de kabel geknoopt en alles was koek en ei, zelfs zonder versterker
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_67999881
Topic conclusie: TS is een kansloze pauper die geen verstand van zaken heeft en nogal opvliegerig van aard is.
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_67999889
tl;dr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')