Ik heb een groot aantal privefora tot mijn beschikking jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik kan er maar 3134 vinden?
Of heb je heel veel in privéfora gepost?
das weer jammerquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:37 schreef HuHu het volgende:
Dat was Arcee volgens mij, of JeRa. Maar dat gaat niet meer sinds je je postaantal kunt verbergen.
Dat was idd Arcee, daarna dolle_hond, en ik heb me daar ook nog even mee bezig gehouden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:37 schreef HuHu het volgende:
Dat was Arcee volgens mij, of JeRa. Maar dat gaat niet meer sinds je je postaantal kunt verbergen.
Dacht ik ook laatst aan, zou een stuk makkelijker zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
vind het jammer dat fok gewoon niet 1x in de maand een batch jobje laat draaien en die gecacht op slaat, nu lopen denk ik stuk of 8 mensen iedere dag fok leeg te slurpen, compleet inefficiënt.
Dat nemen we mee naar achteren.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
vind het jammer dat fok gewoon niet 1x in de maand een batch jobje laat draaien en die gecacht op slaat, nu lopen denk ik stuk of 8 mensen iedere dag fok leeg te slurpen, compleet inefficiënt.
Komt het antwoord dan ook weer naar vorenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat nemen we mee naar achteren.
Ut lijkt me logisch dat die maart eerst afmaakt voordat die met mei gaat beginnen ..quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:45 schreef Emimich het volgende:
Komen de maandcijfers van maart nog voor mei?
Je weet dat de cijfers niet kloppen , ongeveer 12 dagen zijn vermistquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Paul het volgende:
Top 100 topic openers
Plaats / aantal / gebruiker
001. 0074 tong80
002. 0036 Paul
zie eerste paar postsquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:45 schreef Emimich het volgende:
Komen de maandcijfers van maart nog voor mei?
quote:Op woensdag 29 april 2009 06:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie eerste paar posts, en dan kunnen we in mei de cijfers voor april verwelkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |