Ik heb een groot aantal privefora tot mijn beschikking jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik kan er maar 3134 vinden?
Of heb je heel veel in privéfora gepost?
das weer jammerquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:37 schreef HuHu het volgende:
Dat was Arcee volgens mij, of JeRa. Maar dat gaat niet meer sinds je je postaantal kunt verbergen.
Dat was idd Arcee, daarna dolle_hond, en ik heb me daar ook nog even mee bezig gehouden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:37 schreef HuHu het volgende:
Dat was Arcee volgens mij, of JeRa. Maar dat gaat niet meer sinds je je postaantal kunt verbergen.
Dacht ik ook laatst aan, zou een stuk makkelijker zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
vind het jammer dat fok gewoon niet 1x in de maand een batch jobje laat draaien en die gecacht op slaat, nu lopen denk ik stuk of 8 mensen iedere dag fok leeg te slurpen, compleet inefficiënt.
Dat nemen we mee naar achteren.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
vind het jammer dat fok gewoon niet 1x in de maand een batch jobje laat draaien en die gecacht op slaat, nu lopen denk ik stuk of 8 mensen iedere dag fok leeg te slurpen, compleet inefficiënt.
Komt het antwoord dan ook weer naar vorenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat nemen we mee naar achteren.
Ut lijkt me logisch dat die maart eerst afmaakt voordat die met mei gaat beginnen ..quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:45 schreef Emimich het volgende:
Komen de maandcijfers van maart nog voor mei?
Je weet dat de cijfers niet kloppen , ongeveer 12 dagen zijn vermistquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Paul het volgende:
Top 100 topic openers
Plaats / aantal / gebruiker
001. 0074 tong80
002. 0036 Paul
zie eerste paar postsquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:45 schreef Emimich het volgende:
Komen de maandcijfers van maart nog voor mei?
quote:Op woensdag 29 april 2009 06:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie eerste paar posts, en dan kunnen we in mei de cijfers voor april verwelkomen
Als jullie modjes nou is hard gaan maken dat fok deze dingen gewoon kan regelen en posten met een scriptjequote:Op woensdag 29 april 2009 06:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie eerste paar posts, en dan kunnen we in mei de cijfers voor april verwelkomen
Nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als jullie modjes nou is hard gaan maken dat fok deze dingen gewoon kan regelen en posten met een scriptje
zo moeilijk is dit nou ook weer niet
Ah wat lief, je laat je nu liever 4-5 users lekker fok belasten door alle topics af te gaan en posts te tellen, die leveren weer lekker veel database activiteit opquote:
Ja, klinkt inderdaad een beetje raar?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |