quote:Op maandag 13 april 2009 23:45 schreef De_Jostiband het volgende:
Moekelief heeft de lakens weer eens verschoond maar gebruikte een wasverzachter die ruikt naar de nachtwinkel op de hoek uitgebaat door Marokkanen.
Nu kan ik niet meer slapen omdat ik denk dat er een Marokkaan onder mijn bed zit. Ik durf ook niet te kijken. Zometeen zijn het heul niet die lakens maar zit er echt één!
vind je dat niet fijn dan? een marokkaan onder je dekens..quote:Op maandag 13 april 2009 23:45 schreef De_Jostiband het volgende:
Moekelief heeft de lakens weer eens verschoond maar gebruikte een wasverzachter die ruikt naar de nachtwinkel op de hoek uitgebaat door Marokkanen.
Nu kan ik niet meer slapen omdat ik denk dat er een Marokkaan onder mijn bed zit. Ik durf ook niet te kijken. Zometeen zijn het heul niet die lakens maar zit er echt één!
Sinds wanneer verkopen Marokkanen kebabquote:Op maandag 13 april 2009 23:47 schreef keienlegger het volgende:
Een broodje kebab voor het slapen gaan klinkt prima!
OT: gewoon een lekkere harde wind laten, dan ruikt je deken weer naar jezelf en vlucht die eventuele onderduiker vanzelf door al dat natuurgeweld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |