Die beunhazen bederven dan ook de boel maar goed sukkels blijven er overal en altijdquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Het object dat ik in de OP noem stond nog geen maand leeg
Ik heb het dan ook niet over die beunhazen in je OP, ik heb het over krakers die wčl weten waar ze mee bezig zijn en dus ook niet zo snel in het nieuws zullen komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Het object dat ik in de OP noem stond nog geen maand leeg
Die zijn net zo erg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:56 schreef n0r het volgende:
Die lui van Blood & Honor, die hebben tenminste manieren !
En wat hebben die 2 zinnen met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:34 schreef n0r het volgende:
Dit soort posts bewijst maar weer eens hoe goed ingelezen de gemiddelde fokker hier is.
De afa is opgericht als antwoord op extreem-rechtse groei.
Aan de volgende quote van jou te zien niet echt nee ..quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:00 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
En wat hebben die 2 zinnen met elkaar te maken?
Dacht jij dat ik niet weet waar dat voor staat?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:32 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik heb trouwens zo een vermoeden dat jij zo een antifa ventje bent. Die klootzakjes slopen alles en iedereen die het niet met hun eens is, om vervolgens te zeggen dat ze anti facisten zijn.
Klinkt bekend hč?
Ik weet wel degelijk wat afa is en waarvoor ze opgericht zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef n0r het volgende:
Tsja, een deel van hun aanhang is redelijk anarchistisch ingesteld, ik ben daar zelf ook zeker geen voorstander van.
[..]
Aan de volgende quote van jou te zien niet echt nee ..
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |