ga gwn janken joh. Huilie huilie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:04 schreef BlackX het volgende:
gewoon ik zit der gwn mee. en soms moet je gwn bij iemand je hart luchten. Ik doe da gwn hier. enk was benieuwd of meer mensen ermee zaten.
Leer Nederlands.quote:Op maandag 13 april 2009 22:57 schreef BlackX het volgende:
Ok fijn... k weet cker dak geen homo ben hoor. K val echt op vrouwen. k vint alleen echt een kudgevoel. mar zo te zien heeft niemand er last van en benk togh de enige.
lol XD nee. zo erg benk ook weer niet XDquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:30 schreef KamikazeHenk het volgende:
TS, heb je wel eens het gevoel gehad dat je huisdier specialer is dan je vrienden?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:02 schreef BlackX het volgende:
[..]
lol XD nee. zo erg benk ook weer niet XD
jij zegt wat ik denk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:28 schreef KamikazeHenk het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen joh, dat gevoel is het verlangen naar een vriendin, dan wordje gwn verliefd omdat je lichaam het wiltnabootsing van stofjes in je hersennen
dat merken we. je hebt het net gedaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:20 schreef Remsjo het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd met al die topics over ik vind die leuk, zus zo.
Ik vind Lissz ook leuk maar dat ga ik toch ook niet publiekelijk maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |