Vind je het gek, dit is FOK!, hier heeft iedereen minstens een model als vriendin of is een te grote nerd om er 1 te hebben en überhaupt aan vrouwen te denken.quote:ls ik hier rondlees dan heeft verder niemand het idee om het te missen verliefd te zijn.
Accept het nou maar, je bent homo.quote:Op maandag 13 april 2009 22:57 schreef BlackX het volgende:
Ok fijn... k weet cker dak geen homo ben hoor. K val echt op vrouwen. k vint alleen echt een kudgevoel. mar zo te zien heeft niemand er last van en benk togh de enige.
quote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Len93 het volgende:
Misschien is de paashaas te diep in z'n holletje gekropen genomen =']
Oh metroseksueel.. Ah, op die manier. Zo` n. ik kom er nog niet helemaal voor uit-pootje..quote:Op maandag 13 april 2009 23:04 schreef BlackX het volgende:
LOLLED ik ben echt geen homo, k zou me liever willen omschrijven als metrosexueel (www.wikipedia.org). mar zijn der ook nog mensen met normale reacties?
wikipedia.quote:Op maandag 13 april 2009 23:04 schreef BlackX het volgende:
LOLLED ik ben echt geen homo, k zou me liever willen omschrijven als metrosexueel (www.wikipedia.org). mar zijn der ook nog mensen met normale reacties?
Zeker te weten homo dus.quote:Op maandag 13 april 2009 22:57 schreef BlackX het volgende:
Ok fijn... k weet cker dak geen homo ben hoor. K val echt op vrouwen. k vint alleen echt een kudgevoel. mar zo te zien heeft niemand er last van en benk togh de enige.
?quote:Op maandag 13 april 2009 23:12 schreef michielonline het volgende:
lekker vriendelijke posts allemaal.
ik weet nog wel toen ik voor ht eerst verlieft was/werd, wist ik ook niet meteen iemand aan te wijzen. ik ben er eigenlijk door logisch rendeneren achter gekomen. gewoon de mensen weg strepen waarvan je zeker weet dat je niet verlieft op die gene bent.
Alleen is het gedeelte van cosmetica en kunst en cultuur niet van toepassing op mij.quote:Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijk geslacht en daarmee dus heteroseksueel is. De metroseksueel heeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica. Daarnaast is hij vaak geïnteresseerd in kunst en cultuur en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen.
^Op geen enkele wijze van toepassing^ NEVERquote:Homoseksualiteit is een seksuele voorkeur die wordt gekenmerkt door een romantisch of seksueel verlangen naar mensen van dezelfde sekse (ὅμοιος (homoios) is Grieks voor gelijk). Mensen met deze seksuele voorkeur worden homoseksueel genoemd (zowel bijvoeglijk als zelfstandig naamwoord).
quote:
Überseksueel dus.quote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef BlackX het volgende:
Eindelijk iemand die normaal reageerd. Maar het is niet de eerste. En wat jij zei heb ik ook al gedaan. En ik weet dus niet precies ofk wel verliefd ben of gewoon het gevoel mis.
Voor de rest:
metroxueel:
[..]
Alleen is het gedeelte van cosmetica en kunst en cultuur niet van toepassing op mij.
Homosexueel:
[..]
^Op geen enkele wijze van toepassing^ NEVER
En ik ken het gevoel hoor. Best vervelend.quote:Een überseksueel is een man die de culturele ontwikkeling en de passie van een metroseksueel heeft maar niet op een vrouwelijke wijze met zijn uiterlijk (bijv. kledij en haartooi) bezig is. De term werd in 2005 door Marian Salzman, Ira Matathia en Ann O'Reilly geïntroduceerd in het boek Future of Men, als opvolger van de metroseksueel. De term werd echter nooit zo bekend als de "metroman".
Bono, de zanger van rockband U2, wordt door Salzman voorgedragen als typevoorbeeld van de überseksueel. Maar hij is niet alleen: "De überseksueel is een mannelijke man zoals Brad Pitt, George Clooney en Guy Ritchie. De überseksuele man is geen macho. Hij heeft zelfvertrouwen en klasse en wil kwaliteit op alle vlakken van zijn leven. Het is een sensuele man. Zijn doel is niet een grote auto kopen, maar ervaringen opdoen." (Aanhaling in De Morgen van 20 augustus 2005)
quote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef BlackX het volgende:
Eindelijk iemand die normaal reageerd. Maar het is niet de eerste. En wat jij zei heb ik ook al gedaan. En ik weet dus niet precies ofk wel verliefd ben of gewoon het gevoel mis.
Voor de rest:
metroxueel:
[..]
Alleen is het gedeelte van cosmetica en kunst en cultuur niet van toepassing op mij.
Homosexueel:
[..]
^Op geen enkele wijze van toepassing^ NEVER
ga gwn janken joh. Huilie huilie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:04 schreef BlackX het volgende:
gewoon ik zit der gwn mee. en soms moet je gwn bij iemand je hart luchten. Ik doe da gwn hier. enk was benieuwd of meer mensen ermee zaten.
Leer Nederlands.quote:Op maandag 13 april 2009 22:57 schreef BlackX het volgende:
lol XD nee. zo erg benk ook weer niet XDquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:30 schreef KamikazeHenk het volgende:
TS, heb je wel eens het gevoel gehad dat je huisdier specialer is dan je vrienden?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:02 schreef BlackX het volgende:
[..]
lol XD nee. zo erg benk ook weer niet XD
jij zegt wat ik denk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:28 schreef KamikazeHenk het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen joh, dat gevoel is het verlangen naar een vriendin, dan wordje gwn verliefd omdat je lichaam het wiltnabootsing van stofjes in je hersennen
dat merken we. je hebt het net gedaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:20 schreef Remsjo het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd met al die topics over ik vind die leuk, zus zo.
Ik vind Lissz ook leuk maar dat ga ik toch ook niet publiekelijk maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |