Iemand? Anders bel ik Binck even voor uitleg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:14 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Die was 19,90, maar ze zijn gebaseerd op de "ArcelorMittal (DE)" en die is nog niet geopend, dus ook nog niet boven de 19,90 geweest.
De Nederlandse inderdaad, maar de DE versie niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:29 schreef Mortaxx het volgende:
MT heeft de 19,92 bereikt volgens dft.nl
Een foutje op de Binck-site, ze zijn gebaseerd op de NL versie en niet op de DE versie. Nu een klacht ingedient om nog op een of andere manier compensatie te krijgen voor dit probleem, want ik ben nog steeds niet door de stoploss heen en ik verwachtte dat hij pas op meer dan 15 cent hoger zou klappen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:31 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
De Nederlandse inderdaad, maar de DE versie niet.
Heeft iemand een idee achter die voortdudende daling van KPN?quote:
Vind het eigenlijk vooral vreemd dat Philips stijgt...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Heeft iemand een idee achter die voortdudende daling van KPN?
Ik ook.. Mijn verwachting was dat deze zou dalen. Wellicht komt het doordat er veel kansen zijn mbt de investeringsplannen van de VS en China. Met name de zorgsector zal gestimuleerd worden. Philps Healthcare kan daarvan profiteren..quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:08 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk vooral vreemd dat Philips stijgt...
Ik heb even belletje gedaan, was niet tevreden met mijn schamele winst tot nu toe (ik ben donderdag voor sluiting long gegaan )quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:52 schreef Anoniemos het volgende:
Zo, het gaat wel lekker daar op de beurs! Waar komt deze stijging nou ineens vandaan?
Aha, zeg dat dan even volgende keer. Dan ga ik even snel long...quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb even belletje gedaan, was niet tevreden met mijn schamele winst tot nu toe (ik ben donderdag voor sluiting long gegaan )![]()
En wat betreft KPN is dat inderdaad apart, een aandeel wat ik overigens zelf nooit zou aanschaffen want heb het niet zo op ultra-defensieve aandelen.
hoger, hoger, hoger... ongelofelijk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:37 schreef lammegiraf het volgende:
stevig groen zeg...hier had ik niet op gerekend...ben nog een beetje positieloos sinds pasen. moet er even weer een beetje inkomen na al die vrije dagen.
+8%, wtf???quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:37 schreef superworm het volgende:
Nu móet Philips wel omlaag:
Philips roept miljoen Senseo's terug
quote:European Stock Rally Reaches 20%, Metals Advance, Yen Climbs
April 14 (Bloomberg) -- European stocks rose, with the Dow Jones Stoxx 600 Index climbing 20 percent from its lows last month, and metals climbed in London on optimism the global economy will return to growth later this year.
Stocks, which tend to rebound about six months before the end of a recession, also gained in Asia. Europe’s Stoxx 600 added 1.6 percent, recovering from the 12-year low on March 9, and the MSCI Asia Pacific Index gained for a fourth day. Copper and zinc rose to the highest since October on the London Metal Exchange, while the cost of protecting European corporate bonds from default fell.
A Commerce Department report will probably show sales at American retailers rose in March, while economists estimate the U.S. will expand 1.6 percent in the last three months of 2009. China’s copper imports jumped 14 percent to a record in March, the Beijing-based customs office said April 10. Central banks are buying record amounts of assets to end the first global recession since World War II.
“There appears to be a growing sense among investors and commentators that the recent stock-market recovery is more than a bear-market rally,” Steven Pearson, a London-based currency strategist at Merrill Lynch, wrote in a note today. “The key question for this week is whether the news flow can overturn the optimism.”
Als ik het goed heb:quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:16 schreef m0m0 het volgende:
Heyy jongens goededag. m0m0 hier, aangenaam.
Sinds donderdag via belegger.nl actief op beursspel en heb nog wat vraagjes eigenlijk.
Waar kan je eigenlijk live stream alles volgen?
De termen long en short, call en put. Zijn dat dezelfde?
Misschien nog wat handige tips betreft call en puts?
De termen limiet en stop-order, wat houden die precies in eigenlijk?
Alvast bedankt namens een zeer enthousiaste binnenkomer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |