Ik had ook de 243 maar heb ze al weer met winst de deur uitgeflikkerd. Winst is winst, en we kijken zo weer verder over een uurtje wat we dan weeg aan oppakken.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:11 schreef edwinh het volgende:
[..]
welke heb jij ik heb de 243, het is trouwens bij 200 gebleven moest net nog effe naar het gemeentehuis gelijk stoploss erop gemikt maar nu het niet meer interresant om te kopen
nou geloof mij de grote beleggers willen deze week alleen maar naar beneden toe omdat de uitstaande opties in de VS meer dan 65% Puts (die nou niks waard zijn) overmorgen expiratie dus....quote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef lammegiraf het volgende:
iedereen short hier? ik doe even een rondje niet mee. Voor mijn gevoel willen grote beleggers hoe dan ook nog naar boven toe. Mochten de cijfers zo meevallen gaan we flink plussen denk ik.
Als ik intraday handel, en ik heb winst. Pak ik die winst vaak direct. En koop dan opnieuw in. Wachten op intraday basis met sprinters loopt bij mij nog wel eens de verkeerde kant op dus dat doe ik eigenlijk niet meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Hopen dat het doorzet, helaas wilde ik het nog even aankijken toen de AEX +0,5% stond, maar goed. Klein beetje winst nu op mijn shorts. Hopelijk zometeen even diep het rood in.
nee idd of je mikt er gelijk een stoploss op eventueel minder verlies en als ie de andere kant uit rolt kan je altijd nog weer uitvoerenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als ik intraday handel, en ik heb winst. Pak ik die winst vaak direct. En koop dan opnieuw in. Wachten op intraday basis met sprinters loopt bij mij nog wel eens de verkeerde kant op dus dat doe ik eigenlijk niet meer.
Short blijven wachten. Heb er vertrouwen in dat het gaat dalen. En zo niet dan zorg ik daar persoonlijk voorquote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef lammegiraf het volgende:
nou shorters....cijfers veroorzaakten in ieder geval geen daling....wat gaan jullie nu doen?
Hehequote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef pberends het volgende:
Deflatie in de VS een feit
Raap me op jongens.
Wachten op WS waar alles rood zal openen.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef lammegiraf het volgende:
nou shorters....cijfers veroorzaakten in ieder geval geen daling....wat gaan jullie nu doen?
Zoals gezegd ik heb mn winst al gepakt op mn shorts vanmiddag, de longs vanochtend en de shorts bij opening.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef lammegiraf het volgende:
+deflatie en nog altijd een negatieve Empire State Manufacturing Index = daling WS...quote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef Sloggi het volgende:
Industrial Production m/m -1,5% (verwacht: -0,9%)
Capacity Utilization Rate 69.3% (verwacht: 69,7%).
= winst voor mijn shorts AEX.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:19 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
+deflatie en nog altijd een negatieve Empire State Manufacturing Index = daling WS...
Verkocht met een mooie winstquote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef lammegiraf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |