Waar was dat beleidsplan dan voor ?quote:Op maandag 13 april 2009 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens is echt te achterlijk voor woorden, om dit Ajax onder leiding van Coronel, Blind, Van den Boog en Van Basten, die sinds de zomer van 2008 aan de 'macht' zijn, te gaan analyseren op een beleidsplan geschreven in 2006, onder leiding van totaal andere mensen en daarop conclusies te gaan trekken en mensen compleet te bekritiseren en af te zeiken.
Mooi, weten we ook weer dat jij zelden wedstrijden van Ajax kijkt en we je dus wat dat betreft niet serieus hoeven te nemenquote:
Denk/hoop van niet eigenlijk, ken ook geen clubs die er (internationaal) naar toe willen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Luister is goed, in 2011 hebben alle clubs kunstgras
Als je er altijd naar kijkt heb je gelijk? Lijkt me niet.quote:Op maandag 13 april 2009 22:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toevallig kijk ik er altijd naar, Oleguer is 1 van de beste mandekkers in de Eredivisie.
het ligt eraan of dat beleid nog steeds wordt uitgevoerd of dat er bij deze leiding een andere visie wordt gebruiktquote:Op maandag 13 april 2009 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens is echt te achterlijk voor woorden, om dit Ajax onder leiding van Coronel, Blind, Van den Boog en Van Basten, die sinds de zomer van 2008 aan de 'macht' zijn, te gaan analyseren op een beleidsplan geschreven in 2006, onder leiding van totaal andere mensen en daarop conclusies te gaan trekken en mensen compleet te bekritiseren en af te zeiken.
Wel aangezien JD echt niet altijd live Ajax kijktquote:Op maandag 13 april 2009 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je er altijd naar kijkt heb je gelijk? Lijkt me niet.
Dat ben ik wel met je eens maar zoals het er nu naar uitziet is AZ ook volgend jaar weer titelkandidaat. Daarom zul je je voorlopig wel degelijk op AZ moeten richten.quote:Op maandag 13 april 2009 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch ben ik het er wel mee eens.
Ik denk dat op lange termijn AZ nooit die topclub zal worden en blijven.
Daarvoor zitten ze denk ik te veel bij Ajax in de buurt.
Ik zie een Twente eerder aanhaken bij de structurele top dan AZ.
Al zal AZ door de titel wel aan "goodwill" gaan inwinnen.
Klopt, ik neem het vaak op omdat ik dan in een ander stadion zit.quote:Op maandag 13 april 2009 22:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel aangezien JD echt niet altijd live Ajax kijkt
Dat ligt eraan hoe AZ leeggekocht wordt.quote:Op maandag 13 april 2009 22:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens maar zoals het er nu naar uitziet is AZ ook volgend jaar weer titelkandidaat. Daarom zul je je voorlopig wel degelijk op AZ moeten richten.
Nee dus, redenering van een kind van 4.quote:Op maandag 13 april 2009 22:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel aangezien JD echt niet altijd live Ajax kijkt
Ik zal is irl een redenering aan je geven van een volwassen manquote:Op maandag 13 april 2009 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee dus, redenering van een kind van 4.
Doe datquote:Op maandag 13 april 2009 22:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zal is irl een redenering aan je geven van een volwassen man
Natuurlijk zullen er een hoop overeenkomsten zijn, maar dit als groot nieuws en een 'bom' onder Ajax leggen en conclusies moeten trekken, is natuurlijk buillshit, als geeneen van de huidige beleidsbepalers er iets mee te maken heeft gehad. Er zit een totaal ander bestuur en RvCquote:Op maandag 13 april 2009 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het ligt eraan of dat beleid nog steeds wordt uitgevoerd of dat er bij deze leiding een andere visie wordt gebruikt
AZ bewijst al jaren dat de scouting voldoet. (Zie Romero en Moreno) Dat zie ik wel goed komen en de jeugdopleiding is van Ajax/Feyenoord-niveau. Ik zie zelf geen redenen waarom AZ het de komende jaren duidelijk slechter gaat doen dan Ajax/ PSV/Twente.quote:Op maandag 13 april 2009 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe AZ leeggekocht wordt.
Jullie hoeven me ook niet serieus te nemen, uuuhhh we?quote:Op maandag 13 april 2009 22:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooi, weten we ook weer dat jij zelden wedstrijden van Ajax kijkt en we je dus wat dat betreft niet serieus hoeven te nemen
quote:Op maandag 13 april 2009 22:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zal is irl een redenering aan je geven van een volwassen man
Ook dan moet je er niet vanuit gaan dat je AZ automatisch voorbij gaat. Waar basseer je dat in godsnaam op als Ajax zijnde?quote:Op maandag 13 april 2009 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe AZ leeggekocht wordt.
Ik denk dat zonder de tandem De Zeeuw/Schaars de motor van AZ weg valt.quote:Op maandag 13 april 2009 22:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
AZ bewijst al jaren dat de scouting voldoet. (Zie Romero en Moreno) Dat zie ik wel goed komen en de jeugdopleiding is van Ajax/Feyenoord-niveau. Ik zie zelf geen redenen waarom AZ het de komende jaren duidelijk slechter gaat doen dan Ajax/ PSV/Twente.
AZ krijgt volgend jaar sowieso een drukker programma.quote:Op maandag 13 april 2009 22:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook dan moet je er niet vanuit gaan dat je AZ automatisch voorbij gaat. Waar basseer je dat in godsnaam op als Ajax zijnde?
En dan? Misschien vertrekt Suarez ook, dan stelt Ajax ook niet zo heel veel meer voor.quote:Op maandag 13 april 2009 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat zonder de tandem De Zeeuw/Schaars de motor van AZ weg valt.
Van Gaal heeft het cement al langzaam weggehaald door te zeggen dat hij na 2010 weg is. Zal voor een aantal spelers van belang zijn om nu nog te gaan verlengenquote:Op maandag 13 april 2009 22:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
AZ bewijst al jaren dat de scouting voldoet. (Zie Romero en Moreno) Dat zie ik wel goed komen en de jeugdopleiding is van Ajax/Feyenoord-niveau. Ik zie zelf geen redenen waarom AZ het de komende jaren duidelijk slechter gaat doen dan Ajax/ PSV/Twente.
Angstzweet zo te zien.quote:Op maandag 13 april 2009 22:14 schreef Ad_rem het volgende:
WTF waar heeft Rene last van? Koorts of Coke?
Cementquote:Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van Gaal heeft het cement al langzaam weggehaald door te zeggen dat hij na 2010 weg is. Zal voor een aantal spelers van belang zijn om nu nog te gaan verlengen.
De druk bij Ajax is gewoon vele malen groter, en ze hebben als ze 2e worden zelfs nog een veel drukker programma.quote:Op maandag 13 april 2009 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
AZ krijgt volgend jaar sowieso een drukker programma.
AZ begint anders aan de competitie (als titelhouder)
Dat brengt echt wel weer nieuwe soort spanning met zich mee.
quote:Op maandag 13 april 2009 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Er is toch geen geld om kwaliteit aan te gaan brengen bij Feyenoord
Ik heb het over dit jaar.quote:Op maandag 13 april 2009 22:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De druk bij Ajax is gewoon vele malen groter, en ze hebben als ze 2e worden zelfs nog een veel drukker programma.
artiestennaamquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |