Ja, ik snap die gasten niet. Hij doet het toch goed?quote:Op maandag 13 april 2009 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat zeiken ze nou over Oleguer? Die speelt in 2009 geweldig!
Wat ze over Oleguer lopen te bashen gaat nergens over, 1 van de beste verdedigers in de Eredivisie.quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 22:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat ze over Oleguer lopen te bashen gaat nergens over, 1 van de beste verdedigers in de Eredivisie.
Ja, maar het is niet gebeurd.quote:Op maandag 13 april 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
Nu roemt Derksen de rust van AZ vorig seizoen
Van Gaal was praktisch ontslagen
was idd beetje jammerquote:
Luister is goed, in 2011 hebben alle clubs kunstgrasquote:Op maandag 13 april 2009 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahaha kunstgras![]()
Van Ajax kunnen ze beter een Futsal club maken.
Ik heb liever dat jij dat vindt, dan iemand met het volle verstandquote:
Ja. Want daar spelen ze op kunstgras.quote:Op maandag 13 april 2009 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahaha kunstgras![]()
Wahahaha, reken er maar op dat in 2015 meer clubs op kunstgras spelen dan clubs op echt gras in de Eredivisiequote:Op maandag 13 april 2009 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahaha kunstgras![]()
Ah, ben je er weer?quote:Op maandag 13 april 2009 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahaha kunstgras![]()
Hopelijk niequote:Op maandag 13 april 2009 22:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Luister is goed, in 2011 hebben alle clubs kunstgras
idd, de green van ajax.quote:Op maandag 13 april 2009 22:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
de meningen over Oleguer verschillen nogal
Sinds hij links in het centrum naast Robbie Wielaert speelt, is hij echt goed bezig. Maar goed, dat wordt niet besproken en dus denkt iedereen nog steeds dat hij wekelijks blundert.quote:
Klopt, op dit moment is Twente ook de concurrent.quote:Op maandag 13 april 2009 22:04 schreef Ritmo het volgende:
Hij had wel een punt over de directeur van Ajax, hoe haal je het in het hoofd om een team dat een straatlengte voorstaat geen concurrent te noemen?
Waarom?quote:Op maandag 13 april 2009 22:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Luister is goed, in 2011 hebben alle clubs kunstgras
Ik hoop het laatste.quote:Op maandag 13 april 2009 22:04 schreef Ritmo het volgende:
Hij had wel een punt over de directeur van Ajax, hoe haal je het in het hoofd om een team dat een straatlengte voorstaat geen concurrent te noemen? Of hij bedoelde dat Ajax voor AZ geen concurrent is en dat Ajax zich moet focussen op Twente, Heerenveen en NAC.
Toch ben ik het er wel mee eens.quote:
inmiddels aangepast.quote:Op maandag 13 april 2009 22:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oleguer is de green van feyenoord? Geen idee waar jij het over hebt
Idd, laat Ajax die eerst maar eens een seizoen overtuigend onder zich houden. Vooralsnog doen die het al 2 jaar beter.quote:Op maandag 13 april 2009 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, op dit moment is Twente ook de concurrent.
Toevallig kijk ik er altijd naar, Oleguer is 1 van de beste mandekkers in de Eredivisie.quote:Op maandag 13 april 2009 22:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij dat vindt, dan iemand met het volle verstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |