Wij staan altijd voor je klaar.quote:
In Rome wel.quote:Op maandag 13 april 2009 20:39 schreef Lundegaard het volgende:
Goh, wel een spannend plan. Fietsen op eerste Paasdag.
quote:Op maandag 13 april 2009 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
In Rome wel.
Ik heb vandaag maar eens zelf een fietstocht gemaakt over de Via Appia Antica. Leuk, alleen zijn mijn schouders wel ongeveer uit de kom.
http://upload.wikimedia.o(...)ViaAppiaAntica03.JPG
quote:Op maandag 13 april 2009 20:37 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
TS heeft niet eens een friendzone![]()
quote:Op maandag 13 april 2009 20:53 schreef Lort het volgende:
Tja,
Het leven kan hard zijn. Maar een uitweg is er altijd.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 20:32 schreef JohnDDD het volgende:
Daarna heb ik vandaag dan maar vriendin B gebeld of ze dan toch niet met me wilde eten, ze nam niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
In Italië gaat veel via SMS. Bellen doet je moeder of je vader om te horen waar je bent, ook al ben je al 30. Verder hebben ze hier niet zoiets als SIMonly en dus betaal je óf 30 cent per minuut of je stuurt een smsje.quote:
Wat je dan doet is dat wijf duidelijk maken dat ze je tijd verspilt en dat je daar geen behoefte aan hebt. En dan exit met die hoerquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:02 schreef De_Jostiband het volgende:
Net hetzelfde meegemaakt vandaag. Ging met een 'vriendin' afspreken vandaag. Kom ik extra vroeg uit mijn nest gerold, en rond 13u, bijna wanneer we gingen afspreken (14u) weet ze zomaar even plotsklaps mede te delen dat ze thuis met de familie Pasen moet vieren.
dat zou ik je nooit aandoenquote:Op maandag 13 april 2009 21:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Graag
maar dan niet opeens SMSen dat je me nooit meer wilt spreken hè
Grouphug!quote:
Dus toch een verkapte kijk-mij-eens-in-rome-wonen-topicquote:Op maandag 13 april 2009 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
In Rome wel.
Ik heb vandaag maar eens zelf een fietstocht gemaakt over de Via Appia Antica. Leuk, alleen zijn mijn schouders wel ongeveer uit de kom.
http://upload.wikimedia.o(...)ViaAppiaAntica03.JPG
Ja, eigenlijk heb je geen ongelijk. Moet ik maar eens doen, thanks.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:55 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Wat je dan doet is dat wijf duidelijk maken dat ze je tijd verspilt en dat je daar geen behoefte aan hebt. En dan exit met die hoer
Ik snap dit topic niet meer maar dat zal aan mij liggen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:18 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb je geen ongelijk. Moet ik maar eens doen, thanks.
Ik vond het ook even lastig, maar er kwam iemand tussendoor met een vergelijkbaar probleem.quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:23 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik snap dit topic niet meer maar dat zal aan mij liggen?
quote:Op maandag 13 april 2009 20:33 schreef Fortitudo het volgende:
verkapt kijk mij eens vriendinnen in Rome wonenhebben topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |